Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjo,

imam mazo 323F (kao karavanska izvedba), letnik 99, 1,5motor.

Ko je avto segret se mi dogaja, da pod nizkimi obrati slabo vle?e, pri vi?jih obratih ni takih te?av (mogo?e bi tudi tukaj morala bolje vle?t). Ko je mrzel vle?e.

S frendom, ki ima enak avto sva premenjala senzor pretoka zraka, njemu deluje avto normalno z mojim senzorjem tako kot je deloval pred tem, jaz pa imam ?e vedno iste simptome.

Avto mo?nik mi je posodil tudi drug senzor, ?e vedno ne vle?e.

Cev za zrak je bila zalepljena, tako da naj ne bi spu??ala.

?e kak?na ideja?

 

lp

Napisano

kdaj so bili pa ka?ni servisi narejeni? Filtri(+bencinski)?e ga ima ker mazda 3 ga nima-vsaj za zamenjat ne :P ,sve?ke. Morda ka?ni kabli prebijajo kje? :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

kdaj so bili pa ka?ni servisi narejeni? Filtri(+bencinski)?e ga ima ker mazda 3 ga nima-vsaj za zamenjat ne :P ,sve?ke. Morda ka?ni kabli prebijajo kje? :ne vem:

 

Cink ?pule menjane 2 leti nazaj zaradi cukanja + dva nova kabla

sve?ke menjane pred 10k km- nkg

menjava jermen in pripadajo?a ?ara predlani

olje bo na vrsti v kratkem

zra?ni filter menjam 1x letno kar preventivno

 

Bencinski filter ni bil menjan (je v rezervarju neka mre?ica na pumpi namesto filtra)

 

klima polnjena letos (manjkalo samo 50g plina po 3 letih)

 

srednji izpu?ni lonec menjan lani oktobra (na ?ivce mi je ?el ropot prekata), tukaj je posledi?no padla tudi poraba za pol litra

 

loputa o?i??ena s fergazer sprejom pred dvema mesecoma

 

Maf o?i??en z maf sprejem (crc mass airflow cleaner)

 

gume so napumpane :D

Napisano

filter ni, ker bi cukalo pri ve?jih obratih saj takrat cuza hitreje. omenil si da naj bi bila zracna cev zalimana - si preprican?

ker lahko da nekje vle?e not zrak in to topel ko je segret motor - medtem ko ne ?uti? tega ko je zrak okoli motorja mrzel.

 

fajn preglej vse okoli te cevi, razpoke, kjer je nataknjena...itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

filter ni, ker bi cukalo pri ve?jih obratih saj takrat cuza hitreje. omenil si da naj bi bila zracna cev zalimana - si preprican?

ker lahko da nekje vle?e not zrak in to topel ko je segret motor - medtem ko ne ?uti? tega ko je zrak okoli motorja mrzel.

 

fajn preglej vse okoli te cevi, razpoke, kjer je nataknjena...itd

 

zra?na cev je po?ila na rebrastem delu, tako da celo podro?je zalepljeno z ducktejpom.

 

je mogo?e, da bi preko ventil?ka, na katerega je pritrjena oddu?na cev na pokrovu ventila nekje prepu??alo zrak? je to kaj logi?no?

Napisano

zra?na cev je po?ila na rebrastem delu, tako da celo podro?je zalepljeno z ducktejpom.

 

je mogo?e, da bi preko ventil?ka, na katerega je pritrjena oddu?na cev na pokrovu ventila nekje prepu??alo zrak? je to kaj logi?no?

 

:whatever:

 

?e ti lahko un frend posodi ?e cev, najprej probaj z izpravno cevjo preden i??emo naprej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

:whatever:

 

?e ti lahko un frend posodi ?e cev, najprej probaj z izpravno cevjo preden i??emo naprej

 

probano. ?e vedno isto. :blink:
Napisano

lahko je sesut katalizator,sm vidu ze nekajkrat to. ko pohodi? zapre luknjo in naposled se tudi avto pregreva ko ga goni?

 

no problem je da se mi to dogaja ob?asno in ne vedno. sem sicer tudi zmenjen z avspuharjem ta teden da preveriva tudi to opcijo.

Napisano

neki sm gledu na netu in vsi nekako cikajo na v?ig.tuljave.... pravi? da si jih menju

 

menjal sem jih pred dobrimi 2 leti, ker mi je trokiral pri speljevanju. sem takrat menjal najprej sve?ke, pa je bilo treba menjat tudi cink ?pule.
Napisano

Cink ?pule menjane 2 leti nazaj zaradi cukanja + dva nova kabla

sve?ke menjane pred 10k km- nkg

menjava jermen in pripadajo?a ?ara predlani

olje bo na vrsti v kratkem

zra?ni filter menjam 1x letno kar preventivno

 

Bencinski filter ni bil menjan (je v rezervarju neka mre?ica na pumpi namesto filtra)

 

klima polnjena letos (manjkalo samo 50g plina po 3 letih)

 

srednji izpu?ni lonec menjan lani oktobra (na ?ivce mi je ?el ropot prekata), tukaj je posledi?no padla tudi poraba za pol litra

 

loputa o?i??ena s fergazer sprejom pred dvema mesecoma

 

Maf o?i??en z maf sprejem (crc mass airflow cleaner)

 

gume so napumpane :D

 

:D bencinski filter ma kljub temu,tista mrezica je pac na pumpi,filter pa je pri motorju na pozarni steni,ali pa pod avtom :jupiii:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:D bencinski filter ma kljub temu,tista mrezica je pac na pumpi,filter pa je pri motorju na pozarni steni,ali pa pod avtom :jupiii:

 

Na mazda servisu so mi rekli da ni filtra, da je tista mrezica to to.

Napisano

katalizator ni podrt, preverjeno v?eraj.

Filtra za gorivo pod avtom ni, na po?arni steni prav tako ne.

?e kak?na ideja?

Napisano

kaka lampda sonda?

 

Je samo ena, se jo je odklopilo, ni? druga?e. se je dala druga iz delujo?ega avta, isto.

 

Problem se ne pojavlja vedno, ampak ob?asno. Ve?ino ?asa ko je zelo vro?e zunaj, tako da mora biti sugurno kaka brezvezna finta.

 

Ve?ino konektorjev na senzorjih okoli motorja sem prepucal s kontakt sprejem, mogo?e samo za kaksnega ne vem da je ?e kje in ki bi lahko vplival- zbiram ideje.

 

danes probam ?e vpliv stikala na pedalu od sklopke, mogo?e ima kaksen vpliv tudi on.

Napisano

med voznjo k ti to rata bi mogu gledat pritisk goriva....lahko ti rezervar ne "diha" zaradi slabega odu?ka, al pa je slaba ?rpalka

 

 

?e to sm najdu...klapa govori od neke cevke ki naj bi preperela

 

The issue on my 323 turned out to be a leak in the air intake hose. It had a split half way round on the consatina part. There is an air pressure switch mounted

just after the air box, if vaccuum is lost the ECU will cut the fuel to the engine and cause the sudden loss of power

Napisano

med voznjo k ti to rata bi mogu gledat pritisk goriva....lahko ti rezervar ne "diha" zaradi slabega odu?ka, al pa je slaba ?rpalka

?e to sm najdu...klapa govori od neke cevke ki naj bi preperela

 

The issue on my 323 turned out to be a leak in the air intake hose. It had a split half way round on the consatina part. There is an air pressure switch mounted

just after the air box, if vaccuum is lost the ECU will cut the fuel to the engine and cause the sudden loss of power

 

Preverim oddu?ek.

Cev za dovod zraka je bila napokana in potem tudi zalepljena. Nova na mazda servisu je 90?..., ?e ima kdo informacijo kje jo dobiti ceneje se priporo?am zanjo.

Napisano

Preverim oddu?ek.

Cev za dovod zraka je bila napokana in potem tudi zalepljena. Nova na mazda servisu je 90?..., ?e ima kdo informacijo kje jo dobiti ceneje se priporo?am zanjo.

 

 

eBay??? :ne vem:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Hja men pride ?e ena stvar na pamet. Jermenica glavne gredi. K sm imel miato je tudi meni nagajala tako kot tebi tvoj avto tko nagaju in sm mogu menjat to zadevo. Vec ti vom napisal k bom doma za pc-jem.

Lp

Napisano

Hja men pride ?e ena stvar na pamet. Jermenica glavne gredi. K sm imel miato je tudi meni nagajala tako kot tebi tvoj avto tko nagaju in sm mogu menjat to zadevo. Vec ti vom napisal k bom doma za pc-jem.

Lp

 

Jermenica glavne gredi? tista s klinastim jermenom?

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

no pa imamo nov simptom.

ko laufa kompresor od klime, padejo obrati pod 500 obr. Ampak je fora da ne vedno. Sumim kot da klima ne po?lje podatka ra?unalniku da laufa (da naj ?pricne ?e zanjo malo goriva).

Kdo ve kak?na je ta povezava klima-ra?unalnik? Med vo?njo se tudi zelo ?uti pomankanje mo?i ko zalaufa kompresor.

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.