Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

Pri moji (mazda6 karavan 100kw 2000ccm 2005 prevozenih 173.000)pa je v?eraj ostalo pedalo za sklopko not,ro?no se da potegnit sklopka ven sam ko jo pritisnem not ,spet ostane v tem polo?aju-kaj bi bilo to krivo,(prej nikol ni kaj zafrkaval mam jo ?e 4leta,sam sem na njej naredo 100.000km)?e je sam cilinder sem zmagal,?e je pa sklopka kaj bi bilo potrebno vse menjat in kolk bi to pribli?en stal(deli).lp jani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menja se komplet s sklopko vred..lahko kar povem da ni poceni zadeva, ker je bila enaka zgodba z mojo ?estko pri 216.000km

 

Aja priporo?am pa obisk servisa avto pelko :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa to je skoraj nemogo?e, danes se mi je zgodila ista zadeva. Moja se pripelje domov, stisne sklopko in ugasne motor - pedal za sklopko pa ostane notri.

Sva s fotrom ?e gledala, pa je tudi pri meni te?ava v menjalniku, ker cilindra sta oba ok.

 

Za vztrajnik sicer dvomim, da je crknil, verjetno pa je potisni le?aj ?el "skozi" sklopko.

 

Ima kdo informacijo koliko stane komplet sklopka+lamela+potisni le?aj?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni,re?il zadevo z mehanikom ko sva pregledala cilindra je bilo vse OK,sklopka je tudi delala potem pa poiskala po vodu kje bi se lohk zadelal in pri drugem cilindru je gumijasta cevka-ni bila po?ena ampak ko je pri?o pritisk se je napihnila kot ?aba ko ni bilo pritiska se je pa vrnila v normalen polo?aj-in to je bilo to..LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bravo Jani.

 

Zgodila se mi je popolnoma ista zadeva. Gumijasta cev pri cilindru, ki je name??en na menjalnik, se napihuje. Tale tvoj mehanik je re?il 2 problema na en mah.

 

Hvala za info.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Pri meni pa se pojavlja nek zvok, ?e odkar imam avto (ni bil nov, jasno). Ko med prestavljanjem stisnem sklopko, se sli?i neko malo grgranje. Ko vozi?, ni nekih dodatnih u?inkov. Zadnje par mesecev pa se pojavlja oz. se je pojavil nek mote? zvok. Najprej se je dogajalo pri hladnem avtu, pa predvsem v zavoju v levi ovinek, sedaj pa se ga sli?i (in na volanu tudi mal ?uti) med pospe?evanjem, vo?nja nad 130 je prava hrupna izku?nja in po?asi se mi dozdeva da bo odletel vztrajnik.

Ker sm gledal cene garnitur sklopka+vztrajnik, me je sezuvalo, cene v tujini se vrtijo okrog 600eur in ve?, dobrih 500? za obnovljen komplet, kar pomeni, da bi moral starega poslat v Anglijo nazaj, pri nas na poobla??encih sem sli?al za cene 1200 za material,....

 

Uglavnem... strah me je postalo :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.