Skoči na vsebino

CX5 - avtomatski menjalnik zgre?i prestavo


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

Nevem ?e sem se pravilno izrazil Sedaj se mi je ?e 2x zgodilo, da mi avtomatski menjalnik ko se vozim in spustim stopalko za plin, se po?asi premikam (recimo pred kak?nim kri?i??em) in ponovno ?elim speljati nekako zgre?i prestavo in "zablokira", zabrni v menjalniku in v naslednjem trenutku se ?e prestavi v prestavo in zadeva deluje normalno naprej. Kot ta bi se zobniki zablokirali pri prestavljanju v drugo prestavo.

 

Je imel kdo tak?ne te?ave oz. ali je to nekaj kar se dogaja pri teh menjalnikih? Avto je CX5 -  2015 (facelift) in ima 55k km.

 

Lp, A

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Nevem ?e sem se pravilno izrazil Sedaj se mi je ?e 2x zgodilo, da mi avtomatski menjalnik ko se vozim in spustim stopalko za plin, se po?asi premikam (recimo pred kak?nim kri?i??em) in ponovno ?elim speljati nekako zgre?i prestavo in "zablokira", zabrni v menjalniku in v naslednjem trenutku se ?e prestavi v prestavo in zadeva deluje normalno naprej. Kot ta bi se zobniki zablokirali pri prestavljanju v drugo prestavo.

 

Je imel kdo tak?ne te?ave oz. ali je to nekaj kar se dogaja pri teh menjalnikih? Avto je CX5 -  2015 (facelift) in ima 55k km.

 

Lp, A

takoj na servis in garancija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

se prav z eno besedo .....JAJCA   ha ha ha ha  sam da ?pila  :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je najslab?e,ker ?e se ponovi, ko bo iz garancije, bo hudo. Raje vidi?, da re?i? vse probleme v garanciji.

slovenska podpora, ni? ni narobe dokler ne crkne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

slovenska podpora, ni? ni narobe dokler ne crkne

Samo res. Jaz sem se tako zajeb..al z servisom glede lu?ke in EGR ventila, tipo, smo resetirali in sedaj je v redu, in to 5x dokler avto ni ?el iz garancije. in je lu?ka veselo svetila naprej. :vskalo:

Seveda bi sedaj reagiral druga?e. :angry:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha..js sem bil v petek na testni voznji z CX5 cd175 z avtomatskim menjalnikom. Splosni vtisi, avto lep, lepo narejen, vozen primerek zelo lepo ohranjen, z top opremo, ampak:

 

sami pospeski me niso presenetili, sem mislil da bo avto bol odziven, ampak me res nekako ni presenetil. Mogoce zato ker sem prevec pricakoval, ali mpa avtomatski menjalnik naredi taksen vtis. 

 

Ocitno bom res moral posezt po sedmici z turbo motorjem. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha..js sem bil v petek na testni voznji z CX5 cd175 z avtomatskim menjalnikom. Splosni vtisi, avto lep, lepo narejen, vozen primerek zelo lepo ohranjen, z top opremo, ampak:

 

sami pospeski me niso presenetili, sem mislil da bo avto bol odziven, ampak me res nekako ni presenetil. Mogoce zato ker sem prevec pricakoval, ali mpa avtomatski menjalnik naredi taksen vtis. 

 

Ocitno bom res moral posezt po sedmici z turbo motorjem.

 

Jaz sem bil tudi kar razo?aran (testiral sem sicer 6-ko)avtomatik. Imam ob?utek, da moja 136 konjska bolj?e pospe?uje.

Pa tudi poraba, dale? od obljubljene.

Pa? jaz moram kupiti v tem letu, ki prihaja in najbr? bo benzinarka, po tehtnem premisleku. Potem pa, ko pride turbo ven, bomo videli, kako se bo kaj obnesla.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No kar se tice pospeskov res ni sportni avto :) Je pa res da zvezno pospezuje in ni onega busta od 2-2.5k obratov. Jst sem z avtom zelo zadovoljen sploh v povezavi z avtomatiko.

 

Izracunano porabo na podlagi tankanja imam povprecno slabih 7l/100km (6.5 - 7). Je pa res da mam vecino relacijske voznje po regionalki. Na AC se hitro pozna velikost avta in je poraba visja, ce vozis yam okol 140.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.