Skoči na vsebino

Mazda 3 2004 Kabel za info/radio display


Aambro

Priporočeno sporočilo

  • 2 meseca kasneje...

Sporo?am, da sem usposobil lcd display. Te?ava je bila, kot je zgoraj omenjeno, da je bil v 03-05 mazdi not 06- radio. Potrebno je povezati par kablov na display, in sicer najmanj napajanje (12v accessory), masa in data kable (CAN-H in CAN-L). Prilagam diagrame in rezultat. 110f778b18c557963a1b08fec5214dbd.jpg90ae876d60a03cf35df3bbd7b845baac.jpg920b8fc6c815bf7ce824086f3d541a93.jpg96f522729e41ec2946dc9f61fa3442ef.jpgc6e07c9186a774919150dae955bfec09.jpg

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

oo zakon....dobr na?tudiral :) bravo

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidi? sem imel prav glede radija.

No verjetno bi bilo la?je kupit drug 03-05 oem radijo, kot pa to prevezovat, ampak va?no da si zrihtal. :bravo:

BTW: ?e bi kupil drug 03-05 radijo od M3 z potovalnim ra?unalnikom, bi potem imel na tvojem ?e potovalni ra?unalnik ;)

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
    • Meni je tudi N'1...👌😉
    • Sej ni slab, z veseljem ga spijem. Poudarek je na tem, da tisti ki najbolj kurcajo, nakoncu doma pijejo najcenejše možno  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.