Skoči na vsebino

Mazda CX-5


Tony29

Priporočeno sporočilo

Samo mocnejsi motor

Tanove faceliftane z dizelskim motorjem imajo od letosnje jeseni dalje adblue in samo eno izpusno cev... pred tem imajo vse po dve izpusni cevi...

 

Nekaj pa ne stima z opisom, ker 360 kamero imajo samo nove faceliftane... pa vecji zaslon (se mi zdi, da 9?, stare imajo pa 7?)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na angleski strani sem nasel da naj bi inela samo mocnejsa, na avtonetu pa itak vsak po svoje vnasa podatke...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

mogo?e malo off topic, ampak ni potrebno smetit tega z odpiranjem novih tem.

 

1.Kolega ima Mazdo CX-5 2014 in me zanima ali se da nastaviti v sistemu, da ?e ugasnem auto v USB modulu, da se potem naslednji? ko ga za?enem spet za?ene v USB modulu, ker se vedno ponastavi na RADIO modul?

 

2. Je ?e kdo mogo?e updejtal firmware sam?

 

hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mogo?e malo off topic, ampak ni potrebno smetit tega z odpiranjem novih tem.

 

1.Kolega ima Mazdo CX-5 2014 in me zanima ali se da nastaviti v sistemu, da ?e ugasnem auto v USB modulu, da se potem naslednji? ko ga za?enem spet za?ene v USB modulu, ker se vedno ponastavi na RADIO modul?

 

2. Je ?e kdo mogo?e updejtal firmware sam?

 

hvala

Ja, zamenjati je treba USB/Bluetooth enoto (na servisu - naredijo brezpla?no).

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
    • Meni je tudi N'1...👌😉
    • Sej ni slab, z veseljem ga spijem. Poudarek je na tem, da tisti ki najbolj kurcajo, nakoncu doma pijejo najcenejše možno  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.