Pri CD motorjih je težava s tesnili glav motorja pogosta (če se dobro spomnim besed mehanika se začne dogajat med 100.000 in 150.000 km). In če prav zastopim je najbolje, da se čimprej ukrepa (zamenja tesnilo), ker sicer lahko stroški popravila presežejo 5.000 € (nova glava itd).
Za komplet Mazdinih 16" platišč za Mazdo 3 (2019 ->) sem namesto originalnih KD51-37-190 naročil nekaj podobnega iz Aliexpress. Včeraj dobim, naročil sem širino 55mm oz. 56 mm - kratko izvedbo, dobil dolgo. Se pa kar dobro prilegajo in 3-je so OK, 4-ti pokrovček ima lepotno napako. Poceni varianta za komplet 4-ih pokrovčkov ... za cca 8 € (pred leti sem naročil nekaj podobnega, vendar je bilo direktno za v koš).
Po hujših nalivih na obali, se mi je prikazala manjša luža pod "gumbi" za odpret havbo in rezervar.
Iz kje je to lahko priteklo?
Mazda 6 2.5 2019 letnik
Hvala lepa za vaš čas!
Lep pozdrav
Mi je nekdo enkrat razlagal o podoben pojavu v Toyoti ... na koncu so ugotovili, da je imel za vrata zataknjeno srebrno zaščito vetrobranskega stekla proti soncu ... verjetno tvoj ni tak primer.
Saj tudi v prosti prodaji je praktično cena skoraj ista.... 😉
Torej ostanejo samo še svečke in bistveno večja marža Mazdinega servisa na X olje ... do 200.000 km, potem pa problemi s GPF filtrom in vsem povezanim z njim ... 😀
Na servisu ti dajo vedno 1.izbiro 0w20,zato so servisi tudi malo dražji.
Ravno zadnjič, ko sem testiral G140 mi je omenil, da so za ta avto cenejši, ker ni menjave svečk na 60kkm in cenej olja...
Sem videl račun iz Belgije - Mazdin servis je tam zaračunal Mazdino olje X 0W-20 po praktično enaki ceni kot je bila cena 5W-30 - mogoče pol evra razlike.
Super, hvala za obširno razlago. Poklical bom Pelkota, da se zmenimo.
Mogoče veš okviren strošek tega ? - odmična gred, podložke
Hvala še enkrat.
Točno tako bi naredil sam. Ker se ne spoznam in bi "na pamet poskušanje in kupovanje" preveč stalo. Naj naredi to nekdo namesto mene, pa še oba pridobiva.
V isto ulico, ampak verjetno k Močnikovem sosedu Žibertu?
Sicer pa je to nenaročeno pranje tudi mene zmotilo in sem jim jasno povedal v anketah. Zadnje redne servise mi ga niso oprali, tudi anket več ne dobivam, mogoče sem na seznamu njihovih "pacientov" ... 😃
Naša M6 G194 ima pri normalni vožnji povprečno porabo 7.0 l/100 km - ni kratkih voženj, večinoma so 20-30 km. Prejšnji lastnik je imel povprečno porabo 8,6 l/100 km.
Na splošno je pri nakupu rabljenih avtov, tudi Mazd (bencinarjev in dizelskih), potrebno biti previden.
Zakaj nekdo prodaja nekaj let star avto? Eni so se ga enostavno naveličali, drugi jih namenoma prodajajo pri določeni starosti ali prevoženih km, tretji pa zaradi nečesa, kar jih moti (neustreznost glede na potrebe, napake, poškodbe).
Avtom z napakami in težje poškodovanim in popravljenim (karamboli, poplavljeni, ...) se je treba izognit. Pri tem pomaga strokovni pregled nekoga, ki se spozna in mu zaupamo, izkušnje pri nakupovanju, vtis pri lastniku (zato je zaželeno kupovat od 1. lastnika ... na njegovem domu vidiš, kako je sicer pedanten ali malomaren in ker če ga dobiš na eni laži, potem veš, da mu ne moreš nič verjet, trgovcem pa itak ne moreš 100% zaupat).
Jaz bi se izogibal tudi testnim vozilom (še bolj pri dizlih), ker se jih še ne dobro utečene, mrzle, priganja v obrate in s tem dela veliko škodo. Poznam primer 1. lastnika, ki je s takim režimom vožnje (tiščal mrzlega) uničil neuničljiv 1.6 VW Golf II dizel - pri 60.000 km je moral menjati obročke.
A si ga vprašal točko katere so te velike težave? Ker če govorim s kom na servisu, neke blazne panike ni, razen sem pa tja komu tesnilo prepika , ampak to je redko menda.
Ne, ker je takoj sledilo nekaj pohval na račun Mazdinih bencinarjev.
Na osnovi svojih informacij o tej problematiki sklepam, da ima določen % teh avtov resne težave, ki lastnike in mehanike spravijo ob živce. Večji del verjetno težav nima oziroma nekaj od njih zanje ne vedo, dokler je škoda že velika.
Imam kolega, ki vozi 2.2 CD150 od začetka (letnik 2018), servise dela na 20.000 km, sedaj ima 150.000 km in do sedaj prav nobenih težav.
Včeraj sem se mimogrede za 5 minut oglasil pri starem znancu avtomehaniku, ki ima že 25 let splošen avtoservis na obrobju Ljubljane ... Vprašal je, če še vozim Hondo, pa mu rečem, da že 5 let vozim Mazde, da sem Hondo pred leti zamenjal za Mazdo dizel ... potem je kar sam nadaljeval, da imajo z Mazdami 2.2 kar velike težave, samo stran od njih ...
Ponoči sem imel moraste sanje. Na Mazdinem servisu mi je sprejemink BB na listek napisal predračun za redni servis - dobrih 500€ ... in zahteval vnaprejšnje nakazilo. Po kratkem razgovoru mi je ceno znižal na cca 350€ ... no potem sem se na srečo zbudil. 😀
Hvala za tolažbo. Saj ne delam panike, skrbim res kar je treba in na nekaterih stvareh morda celo več. Pač ja, odvisen od avta in rad imam da stvari delajo predvsem, da je avto zanesljiv. Je pa moteče ker načina vožnje nisem spremenil v petih letih, čas regeneracije pa je zelo drugačen....zato me bega. Zagotovo obstaja nek vzrok za tako spremembo. Če je res fizično DPF filter tako zabasan potem je rešitev zelo jasna ☺️. (Znebit se treba tega )😂
Bol kot problem me muči firbec zakaj ha ha ha
Ok problem na stran....povej s katerega konca si, da ti častim pijačo.
Ajde.
Lp
Uros
@uklopko. Ko berem tvoj zapis me nekoliko zmrazi - ker sem doživljal podobno zgodbo 4 leta nazaj.
Pri takratni CD175 z okoli 100.000 prevoženih je bilo po testiranju pooblaščenih servisov vse BP. A interval regeneracij se je iz tedna v teden zmanjševal in v cca 4 mesecih skoraj prepolovil (iz cca 200 km na cca 100 km - zelo odvisno od režima vožnje). Pa sem si kupil OBD2 adapter, preko aplikacij FORScan-a in Torque spremljal parametre, objavljal na več forumih, se oglasil na več pooblaščenih servisih. Odgovorov pa vedno več kot vprašanj - iz matematike vemo, da v takem primeru ni točne rešitve.
Sem nekoč hodil na usklajevanje tehničnih direktiv EU. Prvi predlog je imel za podlago študije, kaj bodo spremembe prinesle dobrega ekonomiji, novim delovnim mestom. Tako da lažje razumem pojav - zakaj so zadnja leta s predpisi pokvarili že zelo zanesljive avtomobile. Servisi bodo imeli spet več dela.
Če je kdo kdaj delal s strankami ve, da je nemogoče 100% zadovoljiti vse.
V eni od mojih prejšnjih služb smo določenim nemogočim strankam rekli "pacienti". Ugotovili smo tudi, da polna luna vpliva na večje število takih pacientov. Morda ima samo slab dan, težave v zakonu, težave v službi, težave z zdravjem, ... karkoli, da je nezadovoljen s sabo in potem tudi z okolico, recimo Mazda servisom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Pri CD motorjih je težava s tesnili glav motorja pogosta (če se dobro spomnim besed mehanika se začne dogajat med 100.000 in 150.000 km). In če prav zastopim je najbolje, da se čimprej ukrepa (zamenja tesnilo), ker sicer lahko stroški popravila presežejo 5.000 € (nova glava itd).
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani