Danes na deževen dan nova "nekompatibilna" brisalca na Mazdi 3 odlično opravljata svoje delo (kljub temu, da je voznikov 5 cm krajši, sovoznikov brisalec pa 5 cm daljši).
Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.
Od kod ta informacija??? Sem pravkar sprednja Bosch brisalca "AR 602 S" kupljena za Mazdo 3 HB l. 2018 namestil na Mazdo 3 HB letnik 2021 in izgleda da pašejo.
Bosch brisalca "AR 602 S":
Original Mazda brisalca na Mazdi 3 HB letnik 2021, ki sta zdržala 4 leta:
Ali kdo zanesljivo ve, če pašejo brisalci od Mazda 3 Hatchback SKYACTIV-G (120 hp) letnik 2017 na MAZDA 3 Hatchback 2.0 SKYACTIV-G M Hybrid (122 hp) letnik 2021? Kaj pa kabinski filtri?
Imam dilemo. Ali naj na rednem pooblaščenem servisu Mazde 3 naročim tudi dezinfekcijo klime ali ne? Predvidevam, da se storitev naredi v kompletu z menjavo kabinskega filtra, kar bi bilo smiselno.
Zanima me, ali gre pri taki dezinfekciji bolj za odišavljenje ali dejansko uničenje mikrobov, plesni, itd???
@NevLado, @Alex je Bog, tako kot RG, JJ, Trump, itd ... za svoje izjave ne rabi mnenj strokovnjakov, znanstvenikov, ... enostavno ve da je tako. Od kod ve, pa ne ve nihče, niti sam ne. 😁
Podobno argumentirano smo včeraj slišali v OZN ... 🥲
Pri CD motorjih je težava s tesnili glav motorja pogosta (če se dobro spomnim besed mehanika se začne dogajat med 100.000 in 150.000 km). In če prav zastopim je najbolje, da se čimprej ukrepa (zamenja tesnilo), ker sicer lahko stroški popravila presežejo 5.000 € (nova glava itd).
Za komplet Mazdinih 16" platišč za Mazdo 3 (2019 ->) sem namesto originalnih KD51-37-190 naročil nekaj podobnega iz Aliexpress. Včeraj dobim, naročil sem širino 55mm oz. 56 mm - kratko izvedbo, dobil dolgo. Se pa kar dobro prilegajo in 3-je so OK, 4-ti pokrovček ima lepotno napako. Poceni varianta za komplet 4-ih pokrovčkov ... za cca 8 € (pred leti sem naročil nekaj podobnega, vendar je bilo direktno za v koš).
Po hujših nalivih na obali, se mi je prikazala manjša luža pod "gumbi" za odpret havbo in rezervar.
Iz kje je to lahko priteklo?
Mazda 6 2.5 2019 letnik
Hvala lepa za vaš čas!
Lep pozdrav
Mi je nekdo enkrat razlagal o podoben pojavu v Toyoti ... na koncu so ugotovili, da je imel za vrata zataknjeno srebrno zaščito vetrobranskega stekla proti soncu ... verjetno tvoj ni tak primer.
Saj tudi v prosti prodaji je praktično cena skoraj ista.... 😉
Torej ostanejo samo še svečke in bistveno večja marža Mazdinega servisa na X olje ... do 200.000 km, potem pa problemi s GPF filtrom in vsem povezanim z njim ... 😀
Na servisu ti dajo vedno 1.izbiro 0w20,zato so servisi tudi malo dražji.
Ravno zadnjič, ko sem testiral G140 mi je omenil, da so za ta avto cenejši, ker ni menjave svečk na 60kkm in cenej olja...
Sem videl račun iz Belgije - Mazdin servis je tam zaračunal Mazdino olje X 0W-20 po praktično enaki ceni kot je bila cena 5W-30 - mogoče pol evra razlike.
Super, hvala za obširno razlago. Poklical bom Pelkota, da se zmenimo.
Mogoče veš okviren strošek tega ? - odmična gred, podložke
Hvala še enkrat.
Točno tako bi naredil sam. Ker se ne spoznam in bi "na pamet poskušanje in kupovanje" preveč stalo. Naj naredi to nekdo namesto mene, pa še oba pridobiva.
V isto ulico, ampak verjetno k Močnikovem sosedu Žibertu?
Sicer pa je to nenaročeno pranje tudi mene zmotilo in sem jim jasno povedal v anketah. Zadnje redne servise mi ga niso oprali, tudi anket več ne dobivam, mogoče sem na seznamu njihovih "pacientov" ... 😃
Naša M6 G194 ima pri normalni vožnji povprečno porabo 7.0 l/100 km - ni kratkih voženj, večinoma so 20-30 km. Prejšnji lastnik je imel povprečno porabo 8,6 l/100 km.
Na splošno je pri nakupu rabljenih avtov, tudi Mazd (bencinarjev in dizelskih), potrebno biti previden.
Zakaj nekdo prodaja nekaj let star avto? Eni so se ga enostavno naveličali, drugi jih namenoma prodajajo pri določeni starosti ali prevoženih km, tretji pa zaradi nečesa, kar jih moti (neustreznost glede na potrebe, napake, poškodbe).
Avtom z napakami in težje poškodovanim in popravljenim (karamboli, poplavljeni, ...) se je treba izognit. Pri tem pomaga strokovni pregled nekoga, ki se spozna in mu zaupamo, izkušnje pri nakupovanju, vtis pri lastniku (zato je zaželeno kupovat od 1. lastnika ... na njegovem domu vidiš, kako je sicer pedanten ali malomaren in ker če ga dobiš na eni laži, potem veš, da mu ne moreš nič verjet, trgovcem pa itak ne moreš 100% zaupat).
Jaz bi se izogibal tudi testnim vozilom (še bolj pri dizlih), ker se jih še ne dobro utečene, mrzle, priganja v obrate in s tem dela veliko škodo. Poznam primer 1. lastnika, ki je s takim režimom vožnje (tiščal mrzlega) uničil neuničljiv 1.6 VW Golf II dizel - pri 60.000 km je moral menjati obročke.
A si ga vprašal točko katere so te velike težave? Ker če govorim s kom na servisu, neke blazne panike ni, razen sem pa tja komu tesnilo prepika , ampak to je redko menda.
Ne, ker je takoj sledilo nekaj pohval na račun Mazdinih bencinarjev.
Na osnovi svojih informacij o tej problematiki sklepam, da ima določen % teh avtov resne težave, ki lastnike in mehanike spravijo ob živce. Večji del verjetno težav nima oziroma nekaj od njih zanje ne vedo, dokler je škoda že velika.
Imam kolega, ki vozi 2.2 CD150 od začetka (letnik 2018), servise dela na 20.000 km, sedaj ima 150.000 km in do sedaj prav nobenih težav.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
V BTC so pri BTG naredili redni servis na mazdi 3. Nimam pripomb in fino, ko spet srečaš nekaj znanih obrazov ...
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani