Pri teh obratih se naj nebi vozil tak bencinar. To so bolj diselski obrati. Mogoče so kolektorji zabiti, če se tako veliko vozi, drugače pa običajno z dinoti ni problemov. Mogoče Pelkota pokliči in obišči....
Pri našem 2.5 AT avto sam določa obrate, ali pa ne razumem (99% ne premikamo v Sport mode ali v ročni način)? Če je tudi v drugih 2.5 AT tako, potem me počasi skrbi, da ne bo tako kot pri dizlih ...
Ugibam, da je največja možnost-vzrok težave izvedba "drain and fill" v AT??? Me pa zanima mnenje @scania ali @miha20.
Vse iz prve roke. Ko @Alex tako opeva ta Mazdin ročni menjalnik res ne vem, ali živiva na različnih svetovih, ali pa:
- je ročni menjalnik na CX-30 res eno stopnjo boljši, izboljšan v primerjavi z ročnim menjalnikom na Mazdi CX-3 G120, Mazdi 3 G120, Mazdi 6 G165 in CD175 (poznam iz 1. roke )
- je Alex pred Mazdami vozil le YUGO-te 45 in podobne "drvarnice".
Meni je pa Mazdina filozofija glede ohranjanja preizkušenih starejših (a ne zastarelih!) tehnologij všeč. Sem spadajo njihovi atmosferci in avtomatski menjalniki. 🙂
Eni celo sami rinejo nazaj v kameno dobo (režejo ven DPF filtre iz CD150 MT), po drugi strani pa tolčejo po enem najboljših Mazdinih motorjev, 2.5.
Mazdin ročni menjalnik je dober, ni pa tako dober, kot naklada @Alex. To vem, ker sem vozil že kar nekaj različnih avtov ... recimo za moje pojme je bil Hondin vsaj nivo višje ...
Vse bencinske CX-30 imajo dovolj navora in posledično moči. Seveda ne toliko navora pri nizkih obratih, recimo pri 1.500 obratih kot dizli, a pri visokih obratih celo več, tako da recimo X186 po moči prekosa dizelske Mazde CD150, CD175, CD184 (186 je več kot 150, 175 in tudi več kot 184 😃).
Moje osebno mnenje je, da je G140 odlična izbira za CX-30, tako za ročni in tudi za avtomatski menjalnik.
Zanima me, ali obstaja kakšen trik, za odstranitev emblema, ko je platišče na avtu? Sem poskusil s plastičnim orodjem, pa je reža tako tesna, da ne gre.
danes zjutraj sem doživel pravo avtomobilsko avanturo s svojo Mazdo 6 G165 bencinarjem. Ko sem zagnal avto, je začel iz motorja prihajal zvok, poleg tega je iz auspuha začel prihajati dim.
Je kdo že imel podobno izkušnjo? Kaj bi to lahko bilo? Sem že poklical na pooblaščeni servis in pravijo, da je to vse OK. Rad bi slišal tudi vaše mnenje, naj pokličem dr. Pelkota?
Vem, da ne bo poceni Sem pa take vrste, ki me moti, če moram avto "nonstop" kontrolirat. Avto želim imeti tako, da samo tankam in vozim med servisi, ne pa da moram zdaj vsakih 1000 ali 2000 km gledat nivo olja in ga dolivat...
Planiram tudi, da bi čez 2 leti ta avto dal sinu, ko bo naredil izpit, tako da še ga bomo nekaj časa vozili - če bo zdržal
"svaka ti čast" ... lepo. 👍
Je imel kolega Volvota D3, ki je žrl 1l olja na 1.500 km. Z avtom je bil sicer zelo zadovoljen. Sam bi v njegovem primeru zadevo saniral (cca 5.000 €), on pa je raje vlival olje in po enem letu avto prodal.
Ker je na danes tem forumu prisoten @scania, bi izkoristil priliko in ga vprašal (vem da je bilo že večkrat pojasnjeno), po kateri metodi in pri katerih prevoženih km (intervalih) bi on menjal olje v Mazdinem avtomatskem menjalniku? Ob predpostavki, da avto še nima prevoženih niti 30.000 km.
Scania - tudi če sem prilepiš že napisane svoje odgovore-pojasnila, bo super, da so na enem mestu.
@scania ... vesel sem spet tvojih koristnih prispevkov. Tele svečke pri meni že 2 leti čakajo na montažo v G165 ... mogoče nekoč v G194. Pašejo v G194 ali morda tudi v G140?
Koliko imaš možnosti to narediti sam in koliko levih rok imaš?
Dobi se vosek v spreju(*). Pri vratih odstraniš "zaključno letev", zavihaš tapiserijo na tleh in prideš do praga z notranje strani. No, nekateri imajo te luknje s spodnje strani (BTjc na primer), tako da mogoče prej pogledaš spodaj. Prag je tam že tovarniško naluknjan in ima gor gumijaste ali plastične pokrovčke, da so luknje zaprte. Odstraniš te pokrovčke, nasprejaš vosek noter, postaviš pokrovčke nazaj, priviješ "zaključno letev" in delo je končano. Brez vrtanja v pločevino. Poleg tega je vosek gostejši, zato od vozila po delu ne kaplja toliko kot olje. Če vzameš kvalitetnejši vosek, zdrži šest let tu v teh naših hribih, kjer ceste solimo ko pršut: dvanajst do štirinajst tednov na debelo... Če si kje v bolj ne-sneženih krajih, kjer ni toliko soli po cesti, zdrži eno voskanje tudi do deset let...
Malo za oceno: za povoskat BTjca v prage in v šasijo smo porabili okoli 3 litre voska. In ravno letos premišljujem, da bi ponovil voskanje, ker se je spet začela rja kazat...
(*): nalašč sem dal prvo, kar je padlo (in mislim, da tudi najcenejše). Če se lotiš malo raziskovati, dobiš tudi precej boljše za malo več denarja.
Običajno rečeš "fuč" zadevi, ki se jo ne da popraviti. Kot pravi @Wile E.Coyote se jo da. 😊
Podobna zgodba z Garminom NUVI 255W .. 10 let nazaj se je tudi zaciklal. Garmin se ni želel z njim ukvarjat, dal pa bi nekaj % popusta ob zamenjavi za novega. Potem na netu najdem zapleteno rešitev (malo računalniške telovadbe) in je ratalo (na srečo ne opeka ). In je spet delal kot nov.
To jih res ne zastopiš - zgolj programske težave bi moral vsaj pooblaščeni servis odpraviti brez zamenjave strojne opreme.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
G192 ali G194? Izklaplanje cilindrov?
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani