Skoči na vsebino
Težave z temparaturo motorja
Napisano
pred 12 urami je Klemen99 napisal:

Pozdravljeni, 

 

danes sem glih pripeljal svojo novo Mazdo 6 1.8 bencinar domov. Med vožnjo domov je bil kazalec temparature motorja konstantno na minimumu. Ko sem se kje ustavil in pustil avto v prostem teku se je pa začel kazalec dvigovat. Parkrat se je vklopil tudi fen, tako da to dela. Ko sem nato peljal dalje je temparatura šla nazaj na minimum. Se je termostat slučajno zataknil v odprti poziciji?

 

Hvala vsem za pomoč.

 

Lep pozdrav

Uhmmm, kliči nazaj prodajalca naj objasne situacijo?

 

Ali se je na testni vožni zgodila enaka zadeva?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akumulator - podaljšanje delovanja
Napisano
pred 4 urami je kacnje napisal:

Med vsemi temami se mi tale zdi še najprimernejša.
Pri svojem konjičku ob mrzlih jutrih opažam, da motorja po pritisku na gumb ne zažene tako hitro, kot bi na mino stopil. Prejšnji teden sem bil na servisu in tik pred predajo avta sem videl še en tak majhen listek in slišal, da so testirali tudi akumulator in je "v redu". Podatkov nisem videl, listek pa je šel verjetno med njihovo dokumentacijo.
Avto je star že skoraj sedem let in akumulator je bil zagotovo že menjan (že na oko ni nekaj japonskega, se pa zdajle ne spomnim znamke). V servisni zgodovini menjava ni vidna (pred nekaj dnevi sem se v eni od tem ravno pridušal, ker lastniki ne vidimo vseh servisnih podatkov, ki jih Mazdin sistem ima).
Kakor koli že, zagon se mi zdi malo "sumljiv". Ne poznam sicer Mazdinega sistema predgretja - pri prejšnjih avtomobilih si malo počakal, da se je opravilo predgretje, nato pa je kresnil. Tukaj je samo gumb in nikoli ne vidim tiste lučke za predgretje. Je možno, da v hladnejših jutrih tisti zamik prihaja tudi zaradi tega predgretja? Kako se vam obnaša? Razumem pa, da je normalno, da bo dizel v hladnem bolj počasi zabrundal.
Po drugi strani pa - pri VAGu je bila menjava akumulatorja takšna, da si (načeloma) moral vpisati oznako akumulatorja s pomočjo OBD. Da je potem sistem pravilno deloval (polnil).
Kako je pri Mazdi? Lahko v primeru, da zjutraj guzne, enostavno kupim nov akumulator in ga zamenjam? Ali je tudi treba kaj vpisovati?
Kot ste že nekateri pisali, sem tudi sam (pri prejšnjih avtih) preventivno menjal akumulator, ko je šel proti koncu (ali po testu avtoelektričarja). Ampak sedaj sem malo v dvomih, ker so mi pred nekaj dnevi očitno stestirali akumulator in vemo, da bi pooblaščen servis z veseljem menjal. 😉

Na zagon vpliva tudi stanje, kako dolgo držiš stopalko. Tko za foro lahko enkrat probaš pritisnit na bremzo, stisnt start knof in takoj spustit - avto bo ugasnil. Tako da je lahko povezano kaj s tem. Dokler vžge, ne kompliciraj.

 

Na servisu menjajo aku če je premalo nafilan ali pa če je prevelika upornost. Če ti niso težili je potem ziher gut, tako kot praviš.

 

Ko menjaš aku, moraš štartat neko proceduro na testerju. Lahko ga samo fizično menjaš, ampak potem rabi istop nekaj 100 km, da se priuči na nov aku.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

Tole je za @Aless :)

Bo kaj narobe, če v bencinski motor 2.0 (G120 ali G165) olju Mazda Ultra 5W-30 dolijem olje Mazda Supra X 0W-20? Ker imam na zalogi eno polno plastenko Supre X, pa sem mislil, da bi jo porabil za dolivanje. 

Ne mešat različnih viskoznosti, če ni res nujno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Danes zjutraj sem skoraj zapaničaru, kaj mi kaže tist warning v infotamentu, pa je bilo samo opozorilo za 4stopinje celzija - potem sem pa zavil še v maintenance tab.

 

14 tisoč prevoženih od servisa in mi kaže, da imam še 50% fore do naslednje menjave olja :D 

null

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Na  žalost tukaj dizel nima veze. 😉

Tu je govora o "zanesljivem" avtomatske menjalniku. 😊

 

Ampak da so odpravli napake je blo potrebno pa vse drugo kot posegat v AT :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 14 minutami je Alex napisal:

Na hitro. 

1.primer.

Tip je  kupil glanc novo cx5, avtomatik in ves vesel pride domov. 

Drugi jutro, bilo je pozimi, sneži, - 5°C lepo ves srečen upali motor, malo počaka in se odpelje. A glej ga zlomka, menja 1... 2 brzina...in makina  se ustavi. 

Wtf? Poizkusi v ročnem načinu. 1...2.. zopet se ustavi. Ni mu preostalo drugega, kot da nadaljuje pot 30 km/ uro. Seveda se je nabrala par kilometrski kolona za njim in seveda so Italijani, taki kot si, preklinjali in ga pošiljali nekam. In nato mu par modelov nekaj neuspešno svetuje... tip odpelje avto na servis... kako je rešil, ne napiše. 

2.primer:

Vedno, ko tip ugasne motor, ostane prižgano obvestilo, da mora premakniti ročko v pozicijo P. Ima za it na dopust in ne ve, kaj narediti....sledi par predlogov drugih in nasvetov... odpelje ga na, servis, kjer ugotovijo, da je crknil senzor. Gre relativno ugodno skozi (160€).A mu na servisu ga poučijo, da gre včasih cel ta sklop, ki je okoli ročice menjalnika  in da stane bogatih 600€.

3.primer. 

Med vožnjo se mu prižge na, armaturka cel kup lučk (ala novoletna jelka)- driving alert system, SBS, SCBS itd, itd) 

Prižgala se je tudi rumena lučka motorja. Menjalnik ni več menjaval. Menjalnik je ostal v brzini, v kateri ga je ugasnil. Ko je prišel domov, je avto ugasnil. Drugo jutro je ponovil vajo, vse enako. 

Avto je odpeljal na servis. Kaj je bilo narobe ni napisal. 

 

 

Razumem. Iz zapisanega torej sklepam, da je nakup dizla v kombinaciji z avtomatikom slab nakup. In to sem povedal že 2 dni nazaj :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 29 minutami je FuManchu napisal:

Ecoboost? 1,0 ni bil ne vem kaj zanesljiv al?

To sm hotu tut jst napisat...ampak sem se ugriznil v jezik ker se pogovarjata striktno o performancah in ne tudi o vzdržljivosti :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Italijanščina je zapleten jezik, še posebej tehnični izrazi. Velikokrat imajo tehnični  izrazi dvojni pomen, odvisno od stavka. Tako, da goggle  ponavadi prevede v smešnice. 😊

In se tako popolnoma spremeni bistvo. 

Če (ko) bom imel čas ti bom prevedel v grobem. 

Glej se strinjam, sam dvomim da je prevajalnik zamešal besede "senzor naleta", "prestavna ročica", "dizel", "2.2 dizel", "175hp dizel".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Sem si vzel čas in prebral te teme.

Prvi link: Temperatura -5 in 2.2 dizel motor, očitno ima težave z navorom zaradi hladnega olja.

Drugi link: spet dizel, težava ni v avtomatiki ampak v senzorju na ročki.

Tretji link: spet dizel, težava v senzorju zaznavanja naleta in ne avtomatiki.

 

Torej na podlagi tega res lahko sklepamo, da je avtomatski menjalnik šrot, slučajnost zgoraj omenjenih primerov z biserjem od 2.2 dizel motorja je povsem naključna.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Na italijanskem mazda forumu, ljer je desetkrat več aktivnih članov kot na našem, pa veliko berem, da imajo probleme z avtomatskimi menjalniki.

No, ne prav veliko ampak kar nekaj jih je. Potemtakem bi jaz lahko vsem odsvetoval avtomatski menjalnik. 😊

Sicer pa, nekateri ste še mladi. Par nas,, Boss, Gelipter,..., ki smo na forumu od nekje leta  2005 in prej in smo si lastili prve mazde 6 dizel bi, glede na prebrano na tujih forumih in na našem, koliko motorjev je zaribalo zaradi ne menjave podložk, kratko malo preskočili te motorje. Pa jih nismo in moja mazda 6, ki sem jo pred meseci prodal tako dobro še vedno deluje pri 260000 kilometrih, da se je kupec odločil, da bo prodal kar oba bmw-ja, ki ju ima od prej. Ne more se in ne more načuditi, kako ta mazda gre in da nima več kot 136 konjev. 

On je na svojem bmw-ju, dizel, letnik 2004 skozi nekaj šraufal in menjaval. 

Tako, da kdor nima dizla in ga ni nikoli imel po moje nima kaj za komentirati glede tega. 

 

Lepo prosim za par linkov da si to preberem, me zanima.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tlak v gumah
Napisano
pred 11 minutami je Pohorc napisal:

Pozdravljeni

 

Mazda 6 karavan (bencin, ročni menjalnik), večinoma avtocesta, 2-3 potniki. Zimske pnevmatike (225 55 17) sem napolnil na 2.3 bar (spredaj) in 2.5 bar (zadaj), kot sem razbral iz mazdinega priročnika. S strani vulkanizerja in sodelavcev sem poslušal, da je treba napolniti več od navedbe na papirju. Razumel bi za primere polno obteženega avta ampak kar tako privzeto? Povprašal bi, če kdo od forumašev za pogoje, enake zgoraj navedenim, polni na podlagi izkušenj kaj drugače.

 

Vse dobro želim

Boštjan izpod Pohorja

Napumpaj na 2.6 oboje

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

2018 mazda 6 radio ne deluje
Napisano
dne 15. 11. 2022 ob 15:55 je rovnca napisal:

Hvala za odgovor

Mi lahko daš kobtakt?

Hehe sem ga imel na interclassu in niso ziher al je radio al kaj drugega.

 

Bom še enkrat preveril varovalke v labini - teh še nisem.

 

Adijo pamet :rispekt:

No, dobro zrihtaj in prosim tudi javi, kaj je bilo - večina folka pride takole na forum po pomoč, potem pa nikoli ne javi, kaj so zrihtali :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

2018 mazda 6 radio ne deluje
Napisano
dne 14. 11. 2022 ob 14:46 je rovnca napisal:

na moji šestici je na vsem lepem prenehal delovati radio - čez zvočnike se ne sliši nič

Poizkusil sem z resetom, odklopil akumulator, preveril varovalke... - nič ne pomaga

Avto sem odpeljal na uradni servis in sporočili so mi da je po vsej verjetnosti crknil radio. Strošek menjave 1600€ x-(

Ima kdo kakšno idejo kam bi se obrnil da pogledajo če je res kar pravijo na servisu?

Po vsej verjetnosti? Mislim te mazda pooblaščenci ga pa res serjejo no. :D Al crkne radio al pa ne, nema izmedžu, sej ni baba da bi enkrat cvilila enkrat pa ne.

 

Moj nasvet? Na uč poglej, da ni kak kabel kje pregrižen. Varovalke imaš dvoje, ene znotraj ene zunaj. 

 

Potem pelji v LJ na interclass ali BTC. Naj ti za ziher povejo. 

 

Ko boš bil 100%, da je crknu radio, pokliči tvojega zavarovalniškega agenta. Če imaš kasko, boš mogoče lahko kaj namutil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervno kolo za Mazdo 6
Napisano
pred 26 minutami je Pohorc napisal:

Kako pa vam nastavek na dvigalki sede na ležišče pod avtom (Mazda 6)? Toyotina dvigalka ima tudi z zarezo predeljeni nastavek (v to zarezo seže jeklen trak na podvozju), ki pa žal nalega le z notranjo polovico (na notranji strani traku). Res sem se ob škripanju med dviganjem bal, da bom poškodoval podvozje ali pa sebe.

 

Boštjan

Jaz vedno podstavim leseno dilco, dvignem pa na tisti širši plati

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervno kolo za Mazdo 6
Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Meni je pa najboljša od vseh, ki sem jih imel, navadna škarjasta dvigalka, ki pride ponavadi priložena v avtih. 

Za enkrat na leto menjati gume je super. Za drugo šraufat pa ne rabim. 

Mi menjamo dvakrat, spomladi in jeseni

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano
pred 8 minutami je TiEn napisal:

Pismo smo dobri tle gor,..a odpremo en privaten mazda servis ?

Sem prepričan, da zadeva ne bi laufala tako kot si misliš. Namreč povprečnega človeka prav malo briga kdaj in kako je narejen servis...pripelje, počaka, teži za 15% popusta, plača in odpelje :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.