Skoči na vsebino
Tlak v gumah
Napisano
pred 11 minutami je Pohorc napisal:

Pozdravljeni

 

Mazda 6 karavan (bencin, ročni menjalnik), večinoma avtocesta, 2-3 potniki. Zimske pnevmatike (225 55 17) sem napolnil na 2.3 bar (spredaj) in 2.5 bar (zadaj), kot sem razbral iz mazdinega priročnika. S strani vulkanizerja in sodelavcev sem poslušal, da je treba napolniti več od navedbe na papirju. Razumel bi za primere polno obteženega avta ampak kar tako privzeto? Povprašal bi, če kdo od forumašev za pogoje, enake zgoraj navedenim, polni na podlagi izkušenj kaj drugače.

 

Vse dobro želim

Boštjan izpod Pohorja

Napumpaj na 2.6 oboje

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

2018 mazda 6 radio ne deluje
Napisano
dne 15. 11. 2022 ob 15:55 je rovnca napisal:

Hvala za odgovor

Mi lahko daš kobtakt?

Hehe sem ga imel na interclassu in niso ziher al je radio al kaj drugega.

 

Bom še enkrat preveril varovalke v labini - teh še nisem.

 

Adijo pamet :rispekt:

No, dobro zrihtaj in prosim tudi javi, kaj je bilo - večina folka pride takole na forum po pomoč, potem pa nikoli ne javi, kaj so zrihtali :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

2018 mazda 6 radio ne deluje
Napisano
dne 14. 11. 2022 ob 14:46 je rovnca napisal:

na moji šestici je na vsem lepem prenehal delovati radio - čez zvočnike se ne sliši nič

Poizkusil sem z resetom, odklopil akumulator, preveril varovalke... - nič ne pomaga

Avto sem odpeljal na uradni servis in sporočili so mi da je po vsej verjetnosti crknil radio. Strošek menjave 1600€ x-(

Ima kdo kakšno idejo kam bi se obrnil da pogledajo če je res kar pravijo na servisu?

Po vsej verjetnosti? Mislim te mazda pooblaščenci ga pa res serjejo no. :D Al crkne radio al pa ne, nema izmedžu, sej ni baba da bi enkrat cvilila enkrat pa ne.

 

Moj nasvet? Na uč poglej, da ni kak kabel kje pregrižen. Varovalke imaš dvoje, ene znotraj ene zunaj. 

 

Potem pelji v LJ na interclass ali BTC. Naj ti za ziher povejo. 

 

Ko boš bil 100%, da je crknu radio, pokliči tvojega zavarovalniškega agenta. Če imaš kasko, boš mogoče lahko kaj namutil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervno kolo za Mazdo 6
Napisano
pred 26 minutami je Pohorc napisal:

Kako pa vam nastavek na dvigalki sede na ležišče pod avtom (Mazda 6)? Toyotina dvigalka ima tudi z zarezo predeljeni nastavek (v to zarezo seže jeklen trak na podvozju), ki pa žal nalega le z notranjo polovico (na notranji strani traku). Res sem se ob škripanju med dviganjem bal, da bom poškodoval podvozje ali pa sebe.

 

Boštjan

Jaz vedno podstavim leseno dilco, dvignem pa na tisti širši plati

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervno kolo za Mazdo 6
Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Meni je pa najboljša od vseh, ki sem jih imel, navadna škarjasta dvigalka, ki pride ponavadi priložena v avtih. 

Za enkrat na leto menjati gume je super. Za drugo šraufat pa ne rabim. 

Mi menjamo dvakrat, spomladi in jeseni

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano
pred 8 minutami je TiEn napisal:

Pismo smo dobri tle gor,..a odpremo en privaten mazda servis ?

Sem prepričan, da zadeva ne bi laufala tako kot si misliš. Namreč povprečnega človeka prav malo briga kdaj in kako je narejen servis...pripelje, počaka, teži za 15% popusta, plača in odpelje :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Utrgana veriga črpalke olja
Napisano

In zaradi 5 evrov je mazda izgubila spet še eno stranko…. Katastrofa za podjetje in za to, kar se grejo. Svaka čast tudi pooblaščencu, ki dejansko ni svetoval menjave podložk, kljub zvestobi. @Matej2020 žal mi je za to, kar se je zgodilo. Upam, da se odločiš avto popravit in sprejet odločitev kako naprej - seveda s čim manj stroški.

 

KDAJ MISLI MAZDA DODAT MENJAVO PODLOŽK V SVOJ SERVISNI INTERVAL??? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 11 urami je Volume napisal:

Uhh... zdj ste me pa mal zasekiral....

Mal po občutku se mi zdi, k da bi bremza preveč zagrabila, pa se zatika v prestavo pri istop sistemu na semaforju. Parkrat je šlo lažje,  če sem malo popustil pedal za bremzo.

Pa poskušam držati ročico menjalnika nižje,  ne za bunko na vrhu, pa je tudi malo lažje. Res ne vem, prej je žena mela corso turbo bencin in je menjalnik bil tako lahkoten. V 5 letih prav nobenega zatikanja.

 

To se je meni dogajalo na CX-3 nekaj časa, potem pa kar naenkrat ne več. Pa nevem a se je avto navadil mene ali jaz njega. :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca. :nevem:

Mogoče novejši računalnik, nove nastavitve IN PA PREDVSEM malo kilometrov

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

 

A si predstavljaš potem mene, ko sem vlekel še počitniško prikolico zadaj..po možnosti pri 35 stopinjah v kak klanec 🙂 

 

Itak ti računalnik začne omejevat zmogljivosti pri nekje 125 stopinjah. Je pa ta motor že tako al itako malce bolj vroč kot ostali. Že če normalno voziš imaš hitro temperaturo olja okoli 95 stopinj, tudi 100. Tako da si hitro na 120 stopinjah ob robnih pogojih.

Temperaturo olja težko vidiš, ker imaš na računalniku temperaturo vode. 

 

Če je olje samo na 95 stopinj je z avtom nekaj narobe, temperatura olja v motorju mora biti 100+ 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2013 2.2 Dizel 175KM Avtomatik
Napisano

Koliko km narediš na dan?


a.) Če delaš na dan več kot 40 km, potem je dizel nekaj, kar pride v poštev. Čim delaš krajše vožnje, ga boš zabil. Začetni motorji so imeli porodne napake, priporočam 2017 letnik ali kasneje. Moraš pa tudi pri 2017 letnikih bit previden zaradi dpf regeneracij.

b) Če delaš na dan manj kot 40 km, kupi bencinarko. Tam so vse od letnika 2013 dalje (torej G145, G165 in G192/4) varne in brez težav - tankaš in voziš. Priporočam G165 ali G192, ker je G145 prešvoh, G194 pa ima že par komponent več, ki gredo lahko v franže.

 

Za vse ostalo pa prebrskaj po forumu, o tem smo tu že veliko pisali.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba skyactiv dizel motorjev
Napisano
pred 1 uro je kingsix napisal:

Da ne odpiram nove teme... Zdaj po nekaj dolgih turah sem spremljal porabo mazda 6 2.2 184KM.. in se mi zdi dokaj visoka. 

Nazadnje 100% avtocesta hitrost 80% med 130 in 150kmh s ACC.. Ostalo tam 100kmh (delo na cesti itd) Poraba 7.8l na 100km.. Preračunano ročno.

Na AC nič kaj gužve.. Lepo prosta vožnja... 

Na prejšnjem avtu na takih relacijah nisem nikoli prišel nad 7l pa sem vozil se malo hitreje oz bolj dinamično kot sedaj. 

Če se zaganjaš med 130-150 s pospeški do podna zna hitro narast ampak vseeno kar visoko. Mogoče se ti je izvajala ravno regeneracija dpf.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Ja, ja ... tehnični, cestnina, obvezno in kasko zavarovanje ... vinjete (330€) sem itak pozabil .. bo v redu, itak je čez prst.

 

Padec cene se z leti nekoliko kompenzira s stroški popravil (pri starejših je v absolutni številki manjši, so pa stroški popravil večji). Sem vedel, da avti niso poceni, ampak tale ocene je še mene presenetila.

Ja in pa moraš računat, da ti cena bencina niha. Seprav vmes je bil dražji, kot si ti obračunal. Ampak glej, jaz sem letos zapravil 3100 eur samo za bencin, pa se samo 2 voziva :D

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

    km skupaj tedensko mesečno   poraba/l cena skupaj letno
      2 5 21   6,5 1,41 11
                   
BENCIN oseba 1 20 40 200 840   54,6 77,0 847
  oseba 2 30 60 300 1260   81,9 115,5 1.270
        1 5        
  oseba 3 30 60 60 300   19,5 27,5 302
        3 13        
  oseba 4 30 60 180 780   50,7 71,5 786
                   
  dodatne vožnje     500   32,5 45,8 504
                  3.710
          3680        
                   
FIKSNI STROŠKI   cena padec cene tedensko mesečno registracija servis gume skupaj
AVTOV     0,1 52 12        
  M6 22.000,00 2.200,00 42 183 900 300 400 3.800
  M3 16.000,00 1.600,00 31 133 700 250 300 2.850
  Clio 4.500,00 450,00 9 38 400 100 100 1.050
                  7.700
                   
                skupaj 11.410

Registracija je tudi stroški zavarovanja ane?

 

Dej, veš kaj - prodaj kliota, pa boš imel z M6 eno leto 0 stroškov.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzorski ventil tlaka v gumah
Napisano
pred 21 minutami je Boss napisal:

Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj.

 

TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija.

No to pa nisem vedu :o 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF inspection required
Napisano
pred 15 urami je Janez007 napisal:

Na Mazda servis, da sploh ugotovijo, kaj je težava (prava diagnoza). Saj potem ga lahko pelješ na popravilo kamor hočeš.

Se strinjam, predlagam BTC ali Interclass.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
Pravkar je Z M A J napisal:

Dajte fotko, sicer ne verjamem. Upam, da ne gre za BRKATO PRINCESO! :)))

V čudnih časih so tudi čudne stvari nekomu normalne in obratno :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.