Skoči na vsebino
Zginja antifriz
Napisano
pred 30 minutami je Alex napisal:

To je še najmanj. Pri škodi oktaviji RS crkujejo serijsko volani. Jih je potrebno komet zame zamenjati. 😊Dokler je v garanciji je v redu, potem pa.... 😬

To so komponente kakih dobaviteljev

Tu škripa kontrola. 

Pri Mercedesih dizel baje crkujejo senzorji okrog AdBlue zadev ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je Alex napisal:

Jaz takšnega avta, ki je bil ves prešraufan, zagotovo ne bi kupil.

Zato pa je moj nasvet @mazda gh, naj ne piše v oglas, kaj vse je bilo zamenjano. Ker to kupce odvrača. Če pa slučajno sami vprašajo, potem pa tudi ne skrivat oziroma lagat, ker te 123 dobilo na laži.  😉

 

Za mojega dizla se je odločil človek zaradi (še vedno 😮) dobrega imena znamke Mazda. V smislu "bom sedaj po kalvariji z nemško znamko kupil Mazdo, da bom imel mir, ker so znani kot dobri avti". 🤭

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Ja s tem avtom mislim, se je moralo skoraj sigurno nekaj čudnega dogajat..Dati pa shodijo ti regulatorji ventilov , no to pa tut nisem zasledil še nikjer...

Sem bil pred dnevi v družbi večih mehanikov. Sem omenil tole zgodbo z regulatorji in so se samo čudili.

 

Razdiranje in sestavljanje motorja je verjetno problematično, tile regulatorji pa bi ugibal, so posledica tega.😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 6 minutami je mazda gh napisal:

Uglavnem auto bom prodajal, če koga zanima..veste vse kaj je blo delano na njem..imam vse racune tako da ponudbe kar v ZS ;) švercerji obvoz, ker zastonj ga ne dam

Je kaj spet novega (razen tistih regulatorjev)?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vsi stroški vozila od nakupa naprej / Excel vs. aplikacija
Napisano (urejeno)

Ne. 

 

Sem pa delal neke izračune pred več leti, a jih hitro končal, ker nisem videl smisla (stroške lahko vedno oklestiš, a v mnogih primerih tudi na račun varnosti). Tudi če si škrtarica in kupiš starega ohranjenega rabljenega, je avto letno kar drag. Recimo avto v vrednosti 3.000 € letno izgubi na ceni 500€ + 500€ registracija + 500 € vzdrževanje + vinjeta... skupaj cca 1.500 € oziroma 50% investicije. Če kupiš avto za 30.000 z gotovino, letno stane cca. 5.000 € oziroma slabih 20% investicije.  V vsakem primeru je treba prišteti še gorivo. Najdražji je avto, če se z njim ne voziš, recimo avto za 30.000 € na dan stane cca. 15€, tudi če je cel dan parkiran. 😀

 

Itak je veliko odvisno od tipa avta, tipa lastnika - lahko kupi gume za 200€ ali 600€, brisalce za 20 € ali 80 €, zavaruje za 300€ ali 900€ ... in vse te kombinacije. V zadnjih 2 letih je vrednost avtomobilov celo narasla in ne padla, tako da je lahko strošek celo negativen. 🙃

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪

 

WWW.EBAY.CO.UK

2.2 Diesel 2013-2017 SkyActiv Models. Fuel Injector Washer Set (x4). AS Cars has been a trusted supplier of genuine Mazda parts since 2009...

 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 8 minutami je Brane napisal:

Res obvladajo zadevo ,sigurno jim ni prvi motor ki so ga razstavili in sestavili,Morda bo zaribal čez 1000 km -.tega ne bodo pokazali.Prišel sem do 6 minute pa sem opazil da fantje ne berejo navodil proizvajalca da se vijaki glave motorja obvezno namažejo z oljem in da obstaja   kotomir za stiskanje vijakov glave ,ne kar tako prosto po Prešernu

So navodila prosto dostopna na netu?

Me prav zanima, koliko berejo in se držijo pravil Mazda proizvajalca na pooblaščenih servisih, koliko Pelko, kaj šele kakšen garažni vaški mehanik, ki je dokončno nehal brati, ko je zaključil triletno poklicno šolo. 🤭 In koliko bi šele potem to vse skupaj trajalo (stalo), če bi vmes še brskali po navodilih? Ni mi tudi jasno, kako da kakšnega vijaka kje ne pozabijo, izgubijo oz. ga zamenjajo. Jaz bi rabil 50 m2 veliko čisto površino samo za pregledno odlaganje sestavnih delov 2.2 Mardine mašine ... Nazaj pa ene 3 dni, da bi to približno sešravfal skupaj. Pa še to samo, če bi prej vse dobro poslikal-posnel. ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Motor 2.2 Skyactiv-D je najpogosteje žrtev:

- kratkih voženj

- neustreznega intervala menjave olja (20.000 km je ob povprečnem olju predolgo)

- voženj z nizkimi obrati

- prekinjenih regeneracij

- slabše kakovosti goriva

- pomanjkljivega vzdrževanja (brez menjave podložk, peskanja kolektorja, čiščenja EGR ...)

 

Jaz bi vsem lastnikom priporočal temeljito čiščenje motorja (npr. med 120.000 in 150.000 km) in prepolovitev intervala menjave olja (na 10.000 km), saj mu boste s tem praktično podvojili življenjsko dobo. Pa ne bojte se ga (vsaj občasno) pritisniti na obrate ...

Pa pomaga zgoraj predlagano pojačano vzdrževanje kaj loputi turbine, da ne odleti v lopatice rotorja, ali verižici oljne črpalke, da se ne pretrga že pred 200.000 km? :unsure:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)
pred 54 minutami je FuManchu napisal:

Karavan manjka zelo. Vsaj meni:D

Zato je pa Mazda 6 bencinar, po možnosti G192 ali G194 (žal samo avtomatski menjalnik) odlična alternativa problematičnim dizlom. Pa še pri Mazdi ostaneš. Tudi G165 ali G145 z ročnim menjalnikom (motor je za avtomatskega in težo M6 podhranjen) sta čisto OK, ko se navadiš. Zanesljivost-neproblematičnost vsaj meni pomeni več kot dober navor. Nekaj mesecev brez avta, ker je bil na popravilu, potem pa še cena popravila, za katero sem sam medtem kupil super ohranjenega 12 let starega Cliota. In nobene garancije, da se pri popravljeni mašini poleg regulatorja ne zgodi še kaj zoprnega. V zadnjih 2 letih malo spremljam in je bilo naprodaj kar nekaj dizelskih Mazd 6 letnik 2013-2018 v okvari, nekaj po tem, ko so lastniki vanje že vložili po nekaj 1.000 evrov za popravila. 😔

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 7 urami je mazda gh napisal:

Nikoli ne reci nikoli ampak dvomim glede na to da sm skor 6000km naredu brez problemou

Na koncu bo pa mehanik kriv, ki se je jeb.. da je vse razdrl, popravil in sestavil skupaj, in to po prijateljski ceni.😔

 

Če si toliko vložil, boš pa še nekaj evrov za regulator. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 36 minutami je Alex napisal:

Če kupiš novo, originalno, izboljšano turbino je rešeno. Možnost, da bo zopet šlo kaj narobe z njo je enaka, kot da zadeneš dvakrat na loteriji. Drugače je pa mnogo boljši filing med vožnjo z dizelcami  kot  z 2,5 benzinarji. Da ne govorimo o razliki med porabo med enim in drugim. Jaz bi to vsekakor naredil. Prej kot pa da bi dajal 20K+€ za pet let ali več staro benzinarko.

2.5 bi imel 3 x raje kot x186. Sploh pa, koliko si se prevozil z 2.5, da toliko veš? 😮

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akumulator - podaljšanje delovanja
Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je dvorjan napisal:

Evo, sosed me je včeraj obvestil, da se mu je prižgala tale lučka.

 

Po 7,5 letih in 246k km. Ni švoh za original robo. 😃

Pri Opel Corsi 1.4 l.2005 je zdržala dobrih 9 let, ravno tako pri Hondi Accord 2.2 l.2008, pri Renault Clio 1.2 l.2011 je notri že dobrih 11 let in še nič ne kaže, da bo crknil. 🙂

 

Sicer pa sem na Mazdi 3 in Mazdi 6, pri 3 letih starosti v posamezen akumulator dolil cca 2 dl destilirane vode. Bomo videli. Zaenkrat delata še super.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 35 minutami je Boss napisal:

Pri starih turbinah je bil to tipičen simptom, ko je šel aktuator variabilne geometrije turbine. Pri biturbotih je pa drug sistem prehoda med turbinama in dejasnko je ta loputa verjetno problem.

Mehanik Borut na Selmar je rekel, da priporoča to loputo zavarit ... pri njih to pride cca 150 €.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Peter, se bojim, da tukaj ne boš našel kaj posebej koristnega. 😏 Ti avti znajo biti problematični, še pooblaščeni servisi ali Pelko sem in tja udarijo mimo, pa ne nalašč. Upam, da gre v tvojem primeru za kakšno malenkost (recimo senzor, počeno cev, ..).

 

Zelo verjetno sam s pomočjo tega foruma zadeve ne boš rešil ... treba ga bo zapeljat na pravi servis, ki dobro pozna Mazde 2.2.

 

Ko se boš teh cirkusov naveličal, predlagam da kupiš Mazdo bencinarko, ki je glede motorja v splošnem neproblematična.

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Gregster napisal:

Hvala. Mam isto. Bom kr vse 4 ATE nabavil.

Mam pa 67.kkm. prevoženih pa na cajte grozno grdo škriplje. Je že opozorilni pleh začel drgnit.

Še to, z Brembo ploščicami so se mi na šestki pred leti zvili prvi diski. Samo s previdnosti jih nisem vzel - čisto možno, da ploščice sploh niso bile krive. So pa odlično prijele in morda tudi zato pregrele diske. Morda je bila kriva samo montaža (pooblaščeni servis). 😉 Morda samo splet okoliščin.

 

Pred naročilom sam še nisem vedel, da so gor TRW - sem se preveč zanesel na pretekle objave tega foruma. 😄

 

Če bi vedel, bi vzel TRW, spet s previdnosti ... "ne diraj dok radi"

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Turbina info?
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Vprašaj na uradni servis👍

 

pred 2 urama je DM99 napisal:

Hvala, sem nasel plaketo, a se zelo slabo vidi. 

Nekako sem razločil slednje:

 

SH01-13700

LP 810357-0002

QG2_04821_K

Je pa od Honeywell 

Bom probal s temi številkami kaj najti. 

Čeprav je drago, je mnogokrat najceneje iti na servis. Mogoče pa sploh ni potrebno menjati cele turbine.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Bini napisal:

Dobro robo si nabavil a mislim, da so stare še za 20-30 pri enaki uporabi kot sedaj. 👍Edino pri 6tki bi jih mogoče prej, da nebi prišlo do kakega zavijanja diskov.... :prstgor:

Pri prejšnji M6 CD175 so se prve ploščice zamenjale pri 85.000 km, namontirali so nove Brembo ploščice, nakar so se pri 90.000 zvili diski. Zato nisem vzel Brembo ploščic, ki so sicer prijele odlično, pa še 1/4 cenejše so bile. Z ATE diski in ploščicami imam do sedaj samo dobre izkušnje.

pred 20 minutami je Brane napisal:

Odpiramo stave -še 40000 km,saj diske bo lastnik plačal

A ne začnejo prej cvilit, da ni prepozno?😮

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.