Saj nivo na palički verjetno ni merodajen indikator vsebnosti nafte v olju, razen pri ekstremnih primerih. Verjetno Mazda dizel motor nekaj olja v 10.000 prevoženih km požre, hkrati pa nekaj nafte spusti v olje. Nivo olja pove, kaj količinsko prevlada (požrto olje ali nafta v olju). Se motim?
Imam tezavo pri Mazdi CX-5 letnik 2015 2,2 motor 150 KM. Ko je hladen ob vzigu motor gre na 1800 obratov in to traja cca kako minuto potem pa normalno naprej. To se dogaja ko je zunanja temp od 10 - 30 stopinj.
Ko je hladneje oz. bolj vroče takrat vzge normalno.
Tako mora biti pri Mazdinih motorjih - pojasnilo uradnega servisa. Mrzel motor nekaj 10 sekund po vžigu teče na približno 2x obratih prostega teka. Tako pri dizlih kot tudi pri bencinarjih te generacije motorjev.
Zakaj ni resitev? Na Alfi je delal odlicno brez njega, na M3 prve generacije isto, avto je bil bolj odziven, pa se poraba se je za liter zmanjsala.
Skrbi me edino to, kdaj bojo na tehnicnih uvedl meritve tega.
Druga resitev je prodat vse akup pa it na bencinca, ampak v tem primeru to najbrz nebi bla Mazda, ker so se predrage bencinarke, pri nas jih pa skorda ni 🙄
Zdej trenutno nimam vec tezav z njim, na splosno bi se rad znebil da se dela sranje po motorju za vecno (zabiti izpusni, egr, itd...)
Zakaj že imamo filter? Zaradi inšpektorjev, ali da vsi skupaj dihamo bolj zdrav zrak?
Settings => Manage extra PIDS/Sensors => Add predifined set => ExportedPIDs
Na osnovnem direktoriju telefona je mapa ".torque", ki je zaradi pikice v imenu mape ne vidiš .. sam uporabljam program "ES file Explorer" in v nastavitvah lahko nastavim, da program prikazuje tudi skrite mape.
Evola. Sva se z sinom razhudila in prišla stvari do konca.
Fora je v tem, da če najprej (seznaniš), povežeš telefon in šele nato obd, ni OK. Če izbrišeš telefon in najprej povežeš z avtom obd in ga šele nato seznaniš z telefonom pa deluje. Poveže se vsakič takoj, ko zaženeš vozilo 👍
Je pa št. vseh opravljenih regen. do sedaj pri meni 271. Se pravi, da je povprečni interval med regeneracijami 222.68 km, kar je po moje normalna vrednost.
Ne vem, če bo meni to delovalo kot more.🤔 Zaenkrat ne deluje in je vedno problem z vzpostavitvijo. Počasi me mineva volja.
Čedalje bolj sem prepričan, da bo ta obd letel v kak predal in bo tam tudi ostal. In da je bila to le slaba naložba.
Začetne težave, ... pri meni vedno pomaga, da iztaknem adapter in ga nazaj vtaknem. Vedno. Traja pa kakšnih 10 sekund, da se poveže. Seveda moraš na telefonu trajno shraniti (dovoliti) povezavo s konkretnim adapterjem.
@Hixxy, to pomeni, da je DPF zelo verjetno OK. Kakšna pa sta oba parametra malo pred začetkom regeneracije, PM_ACC_DSD in PM_GEN in koliko km je takrat od konca zadnje regeneracije?
Znana težava Mazda ogledal in njihove slabe kakovosti. Ob redni uporabi (pregibanju) se pokvarijo po cca 2 letih. Zamenjani novi pa so žal enake kakovosti in spet zdržijo le naslednji 2 leti. 😟
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Saj nivo na palički verjetno ni merodajen indikator vsebnosti nafte v olju, razen pri ekstremnih primerih. Verjetno Mazda dizel motor nekaj olja v 10.000 prevoženih km požre, hkrati pa nekaj nafte spusti v olje. Nivo olja pove, kaj količinsko prevlada (požrto olje ali nafta v olju). Se motim?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani