Skoči na vsebino
pred 1 minuto je Boturus napisal:

Hvala vsem za odgovore, zelo odzivno ! :)

Kako sliko prilepi gor. 😁

Ja, pa pri regeneracijah pazi, da ne boš med tem, ko se izvajajo, prepogosto ugašal motorja. Tudi, če boš vozil večinoma po avtocestah, se ti to še vedno lahko dogaja(ustavljanje na črpalkah, tankanje, ko pripelješ domov). Malo boš sledil,pa bo v redu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Boturus napisal:

Koliko sem jaz razumel prodajalca so prejsnji lastnici to svetovali na servisu, preventiva kao. Pozitivno je da tega stroska jaz nebom imel. Najbolj razmisljam o ostalih stvareh, DPF, ERG, sklopka, vztrajnik, itd. Na avtu se je delalo 20-30k kilometrov na leto, ravno nekako na meji za dizla. Jaz bom delal 40-50k, 80% avtocesta, servisnih intervalov se tudi religiozno drzim tako da tekom mojega lastnistva te dizelske komponente nebi smele nenormalno trpet. Kako pa se je avto prej vozil pa niti sam bog ne ve.

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Aless napisal:

@AlexJa zgleda solidno za dizla. 👍

A se je sušil 24h?

Območja bi ocenil:

1=4

2=4

3=1-2 (ne vidim glih natančno z slike, če je večja nazobčanost)

4=1

 

Po tem vzorcu lahko voziš do 10.000km brez problema, pri 10kkm pa lahko nareš še en vzorec ali pa pravo analizo in vidiš dalje.

Poiskusi še malo premerit vzorec in območja pa izračunat koeficiente. ;)

Aja glede 15kkm intervala pa morda bi pri tebi šlo skoz tudi več kot 15kkm interval, glede na to da voziš Mazdo bolj po "moško", ampak to bi pol moral videt z laboratorijsko analizo, kjer se analizira tudi viskoznost, količina aditivov, obrabe (Fe,Al,Cr...), TBN-TAN razmerje, ki je zelo pomembno ker če TAN naraste nad TBN vrednostjo pomeni da olje več ne more nevtralizirat kislin ki nastajajo pri izgorevanju v motorju in pride do korozije notranjih delov.

Sem priložil graf za lažje razumevanje razmerja TBN/TAN, tam kjer se križata je potrebno olje menjat, ker od tam naprej več olje ne uspe nevtralizirat kislin. To kje se bosta križala pa je odvisno od samega olja, režima vožnje, vsebnosti goriva, vsebnosti vode, blowby hlapov.... lahko se recimo križata pri 100h lahko pa pri 300h.

Zato sem jaz full proti tistim 30.000+ Longlife intervalom, ker tudi najboljša olja v modernih avtih enostavno ne zdržijo.

TBN - TAN razmerje.jpg

Hvala za ta izčrpen odgovor. 👍

Ja, točno 24 ur sem ga sušil. Kakor je videti, je tole olje Motul, kot si že takrat pravilno ugotovil, ko sem ga dal v avto, kar kvalitetno. Je pa rezultat za olje toliko bolj zanimiv, ker v zadnjem času ne delam toliko kilometrov po avtocestah ampak bolj lokalno+mesto. 

Mislim pa, da ga bom prej menjal, najbrž že nekje pri 10000km.Itak se v zadnjem času bolj malo vozimo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motul olje 8100 X-Clean Plus 5W-30 po prevoženih 7000 km. 

 

 

IMG_20210109_103101.jpg

IMG_20210109_103110.jpg

IMG_20210109_103134.jpg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Xenon luči slabo svetijo
Napisano
Pred eno uro je Martin Cufer napisal:

Super. 👍Bom kar naročil obe novi stekli in odstranil komplet luči in  takrat še očistil leče z zunanje in notranje strani 😎

Za ponovno lepljenje stekla bi to bilo verjetno OK?

WWW.AMAZON.DE

Poppstar Butylrundschnur Klebeband (5 m x 8 mm) Dichtband selbstklebend, rund, schwarz: Amazon.de: Baumarkt

 

Verjetno bo v redu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Xenon luči slabo svetijo
Napisano
pred 9 minutami je Martin Cufer napisal:

Si montiral te žarnice? 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.DE

Finden Sie Top-Angebote für 2X D2s Xenon Brenner Lampe Scheinwerfer Xenarc Birnen Osram Night Breaker Laser bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

Ja. Točno te. Sicer moraš počakati nekaj časa po vgradnji, da zasvetijo z vso svojo močjo. Na začetku, ko jih montiraš nimajo tako bele svetlobe a več kot svetijo, bolj so bele in boljše svetijo. Leče pa očistiš najlažje tako, da snameš kolesa spredaj in zaščitno plastiko kolotekov. 

Tako imaš prosto pot. Jaz sem vzel bakreno žico, jo primerno ukrivil, da dosežeš vse kotičke leče in na njo privezal majhno krpico. To sem namočil z alkoholom. 

Je sicer malo tečno, ker te ovira nastavek za xenon žarnico, ki je na sredini leče. Najbolje, da je še  nekdo poleg, da gleda s sprednje strani v lečo in ti točno pove, kje je še motna. To enostavno ugotoviš, ker je razlika očitna. Se splača to narediti. Na koncu lahko naročiš pri Kitajcih še novo zaščitno prozorno plastiko. 

In bodo kot nove. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Antifriz? Kateri in kako?
Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Ti ni kontrolka sporočila, ko je padel nivo pod minimum? 

Meni je tako izginjala in ko se je delal veliki servis smo ugotovili, da je puščalo pri vodni pumpi. 

Pri meni je bil na stari 6-ki problem v čepu na posodi. Zamenjal sem ga in od takrat je mir. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Xenon luči slabo svetijo
Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

Te leče pašejo v dosti avtov, edino prave adapterje (nosilce) za lečo je potrebno imeti. Na slikah je Mazda 6 GG, tko da verjetno so adapterji zraven pravi, lahko pa še za ziher preveriš pri prodajalcu.

Sem pa enkrat gledal en test različnih leč in te kopije Hella 3R svetijo malenkost bolje od  original Koyo, problem pri originalnih lečah je da lahko čez nekaj let postanejo motne odznotraj takrat ne svetijo več dobro.

 

Jaz sem leče na stari očistil znotraj z krpico, namočeno v alkohol. Ne morete verjeti, kakšna umazanija se nabere. In takoj opaziš, da ni več meglice. Montiral sem še osram xenon laser žarnice in je svetloba super, Zopet svetijo xenon luči kot nove. Edino prozorno zaščitno plastiko za luči bi lahko še zamenjal in bi bilo potem top. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Kako si ti pameten, a nimas pojma o avtih. Kar nekaj v prazno nabijas. Razlika je v drocniku ce ves kaj to je in kaksna je njegova vloga. Se sanja se ti ne po moje, kaj ti mislis da se zaradi izklopa dveh cilindrov motor spremeni?? Tvoj vsemogocni vag ima pomih odmicne gredi z aktuatorjem za izklop cilindrov. Tako neves o cem pisem ker si eden tistih ko se nonstop pritozuje a pameten da glava pece. Ce neves razlike med cx3 in cx30 vse pove o tvojem znanju. Pises da bos nekaj kupil za 24k pol pa neves niti kaksni motorji so v mazdah kaksna je oprema nic od nic. Bolano. Kak teden se te bom prenasal poten se pa zbrisem iz foruma.

A se boš res izbrisal zaradi takih pacientov? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano
pred 34 minutami je gregc88 napisal:

bini nic ne bo z mazdo... cx3 je res majhen in samo napihnjen... bw  , cx 30 je pa nova 22K in ima mlincek 120 konjev ki ima lahko tezave...se še ne ve + da ne dobiš niti ogrevanih sedezev, ročna klima.. modra armatura fuj,... ugl,, ne se šalit, to ni vredno 15K ... bo kr še wc pr bajt brezskrbi....

"Nije žvaka za seljaka" . 😉Mazde so za ljudi z občutkom za estetiko in kvaliteto. Ostane v igri še dacia in pa "nov" golf, letnik 2010. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano
pred 3 minutami je scania napisal:

Mazdaman hvala. 

Boss ti si v prid cd150 😁😁😁 stopat mora nehce nevtralen npr. iz vag koncerna 😆😆😆😆😆. Upam da nsm rata spomladi test porabe z vsemi moznimi kombinacijami mazd 🙂

Po moje je mislil probaš. Mazde nihče ne proda 🙂

Vem, se hecam. Morata biti dva enaka avta, dve 6-ki.Cx5 je druga zgodba(oblika, teža, aerodinamika) 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano
pred 27 minutami je scania napisal:

Jaz mam na 6ki 165 konjskega bencinca G . Osnova je ista z G120. Zdaj imam 65000km 2/2018 letnik, zaenkrat vse ok, ni pa to poskočno tako kot dizel, pelješ se normalno, malo več prestavljanja ob prehitevanju, ampak me ne moti, zaenkrat vse ok. Kakšna M3 z G165 konji mora bit vredi, če iščeš bencinca. CX3 mislim da ni bla opcija z 165 koji, cx30 pa je opcija G122, G150 (AWD) in X180, odkrito povedano za zdajšnje razdalje ki jih delam 16km na dan, bi izbral če bi zbiral med cx30, G150 brez AWD kar pa negre. X180 imam malo rešpekta glede porodnih težav (mora malo časa pretečt da vidim kaj se bo dogajalo). Če bi delal kilometre kot včasih 35000km letno bi pa vzel 6ko dizel CD184/CD175. (čeprav menim da je CD150 dovolj, moral bi probat)

Enkrat, ko boš prišel dol na obalo se dobiva pa boš probal mojo 150 konjsko. 

(upam, da bo takrat še toliko konjska ☺️

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je router69 napisal:

Fantje ne bit prevec brihtni. Ce vrzes 25, 30k za nov avto neke ne ravno kikiriki znamke, s tem da kupis njihov premium model, pricakujes da zadeva deluje brezhibno vsaj ko je avto ‘nov’.  To da nov avto zacne tresti pri 1000km, da na uradnem servisu obupajo po menjavi pest, diskov, celjusti, ... se klincevih fedrckov ki pakne drzijo, zaradi katerih je vse ropotalo ker so jih niso menjali ker so pa 20eur komplet (znotraj garancije) ,.... se ti pa malo trapasto zdi. 
Sicer pa razen tega problema z M6 popolnoma zadovoljen. Da ne bo kdo mislil da samo simfam in iscem neko potrditev. Zgolj podajam odebno izkusnjo. 

Kolikor imam sam izkušnje z uradnimi servisi, so vsaj v Kopru zaposleni mehaniki, ki so bili že na vseh možnih avto-servisih. Eden preživi večino časa v kafičih. Meni so se na prvi 6-ki z check Engine lučko, v garanciji, ubadali dobre dve leti. Skoraj celo garancijo. In lučka je gorela naprej. 🤗Resda ne stalno, a se je prižgala vsakega pol leta. In je šla garancija mimo. In sem popenil ter ga odpeljal k kolegu, ki po poklicu sploh ni mehanik ampak se ubada z računalniki. Priklopil ga je na računalnik in ugotovil je napako v desetih minutah.Napaka je bila na elektroniki EGR ventila (moj ima gor neko elektroniko) In od takrat mi lučka ne gori več. Toliko o uradnih servisih. 

Tam so dobri toliko časa, kolikor lahko montirajo drage rezervne dele. Ko pa morajo kaj raziskati, preštudirati, se zgubijo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Res...a je tako težko ugotoviti, kaj je narobe z zavorami? 🤔Pa ne moreš turat gor vedno enih in istih ploščic in diskov, če si že ugotovil, da so zanič. Pa pogledaš malo, če slučajno ne šteka kaka čeljust ali zajla ročne zavore. Najlažje je rečt, da sem kupil nov avto in ne bom nič delal. na njem. Mora zdržati deset let brez ga tikat. Občasno, ko se spomnim, bom zamenjal še olje in mogoče vsakih par let zavorno tekočino. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 15 urami je gregc88 napisal:

kdo vam bo pa pol povedu kar je res? zalim ne,grozim ne, mislim pa da forum ni samo za to da hvalite ...treba tud kj realno pokritizerat oz povedat  da se ve kaj in kako... 

vi ste bolj te sorte pomoje da če bi vam turbo stran padu bi zrihtal in bili tiho,oz bi rekli da to ni nic, sej se vse zrihta, nihce ni umrl... no js bi povedu, reku naglas da sm razocaran,kolk me je koštalo itd... ne pa neki vernik....

izbrisa iz foruma se pa lih tok bojim kt te koronce... a bojo volitve in glasovanja kdaj bom letu :D 

predn letim me loh date tud na crno listo, js mam alex ze en let .... tko vm bo lazje 

 

 

 

 

Jaz te pa nimam na črni listi. Tako vsaj lahko preberem kako neumnost in se nasmejem. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Ne vem, no. Nekateri tudi menjajo zavorne  ploščice vsakih 30Kkm.Ali pozabijo dati nogo z bremze? Kdo ve. V nekaterih nemških avtih, pa ne mazdah, tudi vedno gorijo lučke kot light show v armaturkah (gen 5,6,7,8). V drugih ne. 🤔

Nekaterim tudi prerjavijo avti, nekaterim nam ne. 

Čudno je to... 

 

pred 2 urama je router69 napisal:

Mazda 6, 2011, karavan, diesel. Do 150000 sem menjal 5 kompletov prvih diskov+ploscic ter 3 zadnje komplete.  Kot so napisali ze nekateri, se mi je naredilo da so zelo hitro zaceli tresti... 2 relaciji lj-kr in sem bil spet na istem. Nazadnje sem nataknil  ATE diske ... in od takrat nimam vec takih izrazitih problemov ... se pravi sem potreboval kar nekaj 10000km da je zacelo tresti, pa se tiso bistveno manj kot kak original disk. Ocitno na M6 nekaj z bremzami ne stima... poddimenzionirano pomoje vse skupaj. 

Se pravi, da moraš že v prvo dati gor kvalitetne dele in plačati malo več in potem nimaš več v bodoče problemov. Če sem prav razumel. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 11 minutami je gregc88 napisal:

kdo vam bo pa pol povedu kar je res? zalim ne,grozim ne, mislim pa da forum ni samo za to da hvalite ...treba tud kj realno pokritizerat oz povedat  da se ve kaj in kako... 

vi ste bolj te sorte pomoje da če bi vam turbo stran padu bi zrihtal in bili tiho,oz bi rekli da to ni nic, sej se vse zrihta, nihce ni umrl... no js bi povedu, reku naglas da sm razocaran,kolk me je koštalo itd... ne pa neki vernik....

izbrisa iz foruma se pa lih tok bojim kt te koronce... a bojo volitve in glasovanja kdaj bom letu :D 

predn letim me loh date tud na crno listo, js mam alex ze en let .... tko vm bo lazje 

 

 

 

 

Pa kdaj ti bo jasno, da to ni VAG forum, kjer je 90% pisanja, kaj se je pokvarilo in kaj je kdo prinesel domov v vrečki, ko je kaj pobiral po cesti, ko je odpadlo z golfov.Pač ti še moraš sprijaznit s tem, da se mazde zelo malo kvarijo in ti takoj tonzagrabiš, ko kdo napiše, da se je kaka stvarca pokvarila(večinoma je to potrošni materijal. 

Nobenega glasovanja ne bo. Ponavadi glasujemo za stvari, ki so nam zanimive za ta forum.😏

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 1 minuto je Mraušk Mčk napisal:

O lepoti pri modelu starem osem let pač ne moreš več govorit. Razen seveda če ne izbereš prave barve, kot naprimer Aleks. Pa še Aleks je močno off topic, ko piše v temo z naslovom "nova mazda".

Kot sem že napisal, mazda ima to dobro lastnost, da vedno naredi tako uspešne modele, da neverjetno  kljubujejo staranju vrsto let(včasih skoraj deset) in Mazdi sploh ni potrebno vreči na trg vsake dve leti "nov" model. Recimo, če daš novo škodo zraven zadnjega modela mazde  6 večina misli, da je ravno obratno. Sicer pa imajo vse te VAG variante(škoda, audi. vw in seat) ta problem, da nikoli ne veš, kateri model v bistvu gledaš, ali je to najnovejš inmodel, ali star deset let. Vse je isto. Vse je povprečno. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je Boss napisal:

Aha, a zato si Škodo kupil? Jebat ga, sej je avto grd, ampak diski se pa ne zvijajo. :punk:

Pa še kradejo škod ne,baje.Tako,da jih ne rabiš niti zaklepati. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.