Ja,ok naj butne ven... Ampak a je isto a "butne ven" ali pa "Dajmo razbit pano in ?ajbo na Marici"?. Naj gre boxat,laufat,peezda nevem no... Meni tudi butne ven... Pa ne na tak na?in.. sj pa nismo v srednji ?oli ...
Joj Nejc a ti si celo ?ivljenje 1A brez kakega problema? Vsi smo ljudje, ne opravi?ujem ga, ampak vsi smo enaki, ?portniki, ?tudentje.....vsi smo podvr?eni stresu. Jaz osebno ne poznam osebe, ki je celo ?ivljenje 100% vzorna. Ker ne more? biti (ne govorim o kartotekah).
Nenazadnje ti je parkrat butnilo ven pri kelnarcah in drugih osebah, ki si jih javno ?alil tukaj na forumu....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Najvi?ja asfaltirana cesta v Hr na Svetega mene (Sv. Jure) ?e ni ?isto prevozna. Na koncu sem samo poslu?al, a sem ti rekla, kam rine?... :)
Gre seveda za obvezen kolesarski cilj na Biokovo. Mi, en oldtimer, 2 osla in 3je kolesarji danes. Poleti pa cela jeba z motroji, avtobusi, kolesarji, cesta pa max 2m v ?irino ponekod.
Other manufacturers are equipping their own petrol cars with GPF systems. Mercedes-Benz, for example, fits it to some S-Class derivatives and, like VW, plans to roll it out more widely across its fleet. Ford has the system on its new Mustang, among other models.
Petrol cars have been subject to particulate emissions legislation since the introduction of the EU5 standard in 2009. The latest stage, EU6c, was introduced in September 2017, forcing petrol engine particulate emissions to be reduced by 10 times the previous level.
How the petrol particulate filter works:
The new filter is tucked in behind the engine a few centimetres from the turbo, heats up very quickly and becomes effective seconds after starting from cold. At its core, exhaust is forced through the walls of channels blocked off at alternate ends. The trapped particulates are superheated, reduced to CO2 and, at the same time, the unwanted HC, NOx and CO are converted to small amounts of CO2, nitrogen and water.
After leaving the filter, exhaust gases pass through a second, conventional three-way catalytic converter mounted beneath the floor. This ensures the tailpipe exhaust complies with the latest level of EU6c emissions standards even when the engine is working flat out. The Up GTI is subject to the new WLTP (World Harmonised Test Procedure) and RDE (Real Driving Emissions) testing standards. Like EU6c, WLTP applies to all new types of car introduced after September 2017. WLTP should ensure the quoted emissions are much closer to real world outputs.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ali na kratko - vsi dizlasi imajo turbino, vsi imajo dpf. Turbo bencinarji imajo dpf...
Torej? Razlika je izjemno majhna, fizika pac dela svoje, verjetno se ze ob predelavi nafte v benz veliko skuri v ozracje. Enako velja za porabo, vecja = vec co2
Kakorkoli se lahko kregamo to je, neglede na avto, motor. Tudi ce je elektrika
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mi smo ze zelo izven tega vse ze oddano, smo pa imeli z bolhe poleg quinnyja eno preprosto marelo. Ta se jenizkazala za nekaj najboljsega za avto, za spat, za prenasanje, stacuno, kamp whatever.
Res da ji za tam do 6 meseca, potem pa je bila vsepovsod.
Za glavno prevozno sredstvo pa smo imeli quiniy 3xl tricilel z zracnicam. Pa z bremzo (ni brembo) in amortizerji. Ne delajo ga vec a je svetoven, prefural je vec kot 10 cucljev.
Pa seveda quick lock za lupino sport itd. Zlozil pa se je z enim klikom v nulo.
Ne vem kaj danes obstaja ampak:
- naj nima trdih plasticnih koles, za off road (pescene poti)
- naj bodo cim vecja
- naj bo en za lupino, in sportni del,
- sportni del naj se cim bolj poleze
- naj ima neke vrste blazilce za nase poti
- da se cim enostavneje zlozi
- isofix za avto (ce mas)
- ce ne probaj prej lupino kako se jo da v avto da ni treba gordijskih vozlov s pasom delat-
- da ma kako kosarico al nekaj za prevoz stvari
Te marketinski deli da je otrok visoko, da je zasciten, bla bla pozabi.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tudi meni pi?e v prometni da je dr?ava proizvajalka Japonska ampak v resnici ni,to je to!
Za carino je verjetno pomembna entiteta ki izda racun, ne kje je bilo izdelano.
Velikokrat so proizvodnje tudi v brezcarinskih conah. S tem se tudi manjsajo stroski.
Mi imamo na primer proizvodnjo HWa v Chenai, Indija, in posiljamo iz FRA tja brezcarinsko, ko pa gre maprej iz Chenai v Indijo se pa sele takrat carini
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Joj Nejc a ti si celo ?ivljenje 1A brez kakega problema? Vsi smo ljudje, ne opravi?ujem ga, ampak vsi smo enaki, ?portniki, ?tudentje.....vsi smo podvr?eni stresu. Jaz osebno ne poznam osebe, ki je celo ?ivljenje 100% vzorna. Ker ne more? biti (ne govorim o kartotekah).
Nenazadnje ti je parkrat butnilo ven pri kelnarcah in drugih osebah, ki si jih javno ?alil tukaj na forumu....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani