Kakor kje... Ponekod v tujini je dovoljena voznja vstric, ker je bolj varno ... predvsem ker oenomogoca prehitevanja, ce gre promet nasproti, za kar velikokrat ni prostora... ampak eni kar tiscijo ... in potem pelje 3 cm mimo balance... v najlsabsem primeru pa izrine kolesarja s ceste na bankino ... Poleg tega, ko gre za skupino kolesarjev... recimo 10ih... je kolona za prehiteti mnogo krajsa, ce vozijo vstrci, kot pa eden za drugim ...
Zakonodaja v Sloveniji vo?njo v?tric sicer dovoljuje, a le profesionalnim kolesarjem z licenco Kolesarske zveze Slovenije ali druge mednarodne organizacije, pri ?emer pa morata kolesarje ? v skupini morajo biti vsaj ?tirje ? v temu primeru obvezno spremljati spremljevalni vozili, po eno na vsakem koncu, kateri morata biti opremljeni z ustrezno rumeno utripajo?o lu?jo. Prepoved vo?nje v paru velja tudi za kolesarje v Italiji, medtem ko je tako kolesarjenje pri na?ih severnih sosedih dovoljeno.
Ima? dva pogleda, v?tric kolona je kraj?a a ?ir?a - potrebno je prehitevanje v slogu avta. Vo?nja en za drugim omogo?a obvoz.
In spet smo pri cestnem bontonu tako kolesarjev kot drugih voznikov (ne glede na to kaj narekuje zakon) ?e gre kdo nasproti prehitevati pa je kolesar sam na desnem ali dva v ?tric ni vreden izpita....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mislim da varnost tu nima veze, ?e je ?e klubski trening je potreben avto z lu?jo, druga?e se pa za varnost mora vsak posameznik pomakniti bolj stran od bankine en za drugim, ne pa en zraven drugega, to je bolj za klepet....
druga opcija pa je da si sam, tako kot ti
1. Kolesarji morajo za vo?njo uporabljati kolesarske pasove, kolesarske steze ali kolesarski poti ? ozna?eni so s prometnimi znaki in talnimi oznakami. Te povr?ine lahko uporabljajo le kolesarji in vozniki koles s pomo?nim motorjem (do 50 ccm prostornine), izjemoma tudi pe?ci. Kjer teh povr?in ni, smejo kolesarji voziti po vozi??u ceste, ?e prometna signalizacija tega izrecno ne prepoveduje. Pri tem morajo voziti ?im bli?je desnemu robu vozi??a, vendar ne smejo zavzeti ve? kot 1 meter od roba vozi??a.
2.
Ali smemo kolesarji voziti eden ob drugem?
Ne. Kolesarji, ki vozijo v skupini, smejo voziti le drug za drugim.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vsaj 10.000 naj bo. Jaz imam enega z mimovrste z dvema usb portoma. Pa fajn je da podpirajo da se lahko telefon fila medtem ko je powerbank tudi na 220V
Mam se enega indijskega ker sem ga kupil za snemanje time laps videa pa tega nima, drzi pa.
10.000 je vsaj 3 polnjenja telefona ce ne vec.
Jaz ga uporabljam izven hise (celada v motorju cez noc v kufru, telefon med voznjo na motorju, v ruzaku....) zato mam kovinsko ohisje..
Bom probal najti
Evo ga
XIAOMI Xiaomi Mi Power Bank, 10.000 mAh
Kupljen 6/2017 glede na to kje ga uporabljam robusten
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz gledam dolgoro?no, ker to je moj primer, sigurno je ena kraj?a slu?bena pot, kjer je avto druga?e 90% privaten neprimerljiva z 80% uporabe za slu?bene poti. V prvi meri zato ker je stro?ek avta privaten, ve?ina stro?kov in izguba vrednosti pa za slu?bene poti. Zase lahko povem da konec leta ?e potegne? ?rto ?e je 500? plusa je veliko.
ampak, zato je avto na lizing, ni moj a konec koncev nimam stro?ka z njim, niti dobi?ka. Po 3-5 letih pa je vrednost odkupa proti preostanku lizinga ravno toliko da da? za polog novega....in tako naprej, vozim dobre avte, ki so pokriti, saj se nucajo ne zaradi mene. Plus pa je da ima? privat vo?nje pokrite v celoti, nima? pa bonitete, ker je tvoj, spet pa rizik da ?e kaj crkne je na tebi.
Pri privatnem avtu je v prvi meri stro?ek nakupa, in vse okoli avta na tebi, a ob prodaji ostane ve?, vendar zopet potrebuje? dodati vsaj ?e enkrat toliko za novega.
Bottom line - avto je stro?ek, jaz se nakupov na veliko izogibam. 'Uporabnina' se mi zdi najbolj?a varianta, vzame?, vozi?, zamenja?....tudi vrne? ?e je treba
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
aloha :ne vem: ... za 50.000km, ?e so slu?beni je to 18.500 EUR kilometrine. V gorivu je slabih 4000 EUR stro?ka, komplet gum 600 EUR, 2,5 servisa okol 600EUR, padec vrednosti avta, ker ni nov recimo 2.500 EUR. Ostane ?e kreeeeepko ?ez 10 jurjev. V treh letih lahko s takim re?imom novo ?estko nabavi brez da bi se sekiral.
Nakup oz polog plus obroki, letno registracija, kasko, ko se vse amortizira pretece vsaj 4 leta ko ima avto 200.000km
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
1.) Povra?ilo za slu?beno pot je vi?je kot za prevoz na delo. Za prevoz na delo dobi? 0,18? na kilometer, za uporabo lastnega vozila v slu?bene namene pa 0,37? na kilometer. Torej za eno vo?njo od Kopra do Ljubljane in nazaj vsaj 81 evrov. Toliko gotovo ne bo pokuril.
2.) S svojim avtom lahko spotoma ?e naredi kak?en ovinek, kak?en obisk, kak?en postanek,... brez skrbi, da bi ?ef zvedel, kje se je slu?beni avto potepal brez njegove vednosti.
Kilometrina je ze fajn ampak pri 50.000 letno je to tudi en komplet gum, 2 servisa, ter izguba vrednosti avta...
Tako je pri meni in zato izkljucno avto na fafing
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne vem ali je bilo to povezano z ekranom, ki je odpovedal potem, ali z SW 12.2 s katero se je vrnil s servisa, a baterija se je '?ude?no' vrnila. Jaz bi rekel da je iOS apdejt naredil svoje in da je v zadnji verziji 12.1.x res bilo nekaj fov?....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pazi zdaj to....resno se trudijo da jih zasovra?i? (EPL).
Doma sem dal SIM v nokijo (hvala bogu da sem jo tu na forumu dobil od bmwja?a ) in na mizi pustil tisti mali plasti?ni SIM tray 1x1 cm ki ga porine? ven.
Telefon niso sprejeli, ker manjka ta del, ?e? da je na njem serijska (res je) in da je 'klju?ni del telefona za garancijo.....
?e en turisti?en izlet v Ljubljano.....dobro, da mam motor in da to traja 'samo' eno uro, ko?ta pa lahko na 100tine evrov, ker grem vedno ?ez polno pri drami do njih na trg....
brez bi trajalo ve? kot 2 uri, samo parkiranje pol ure...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jah kaj naj re?em....ampak o?itno je jabuk delan samo ?e za to da ga ma? na mizi poleg kave. ?e eno moto potovanje ni pre?ivel, spodnji del ekrana ne dela...in ravno tam je tipkovnica in 'home potegni gor'.....
Pa ne re?em da sem ga imel ne vem kje, vedno v jakni, torej ni tresljajev, stopinje 5-25C, de? samo 1 uro v 14 dneh. Katastrofa
Grem spet poslu?at kako sem nepravilno ravnal z telefonom.....?elim ostati na iOS samo to ne gre ve? nikamor.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ce ga rabis pa bos kupil, kupi, drugace pa lahko posodim ce je one time potreba.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani