Kriticna info je, da rabi napadalec imeti fizicni dostop do avta
Točno tako, tole ....
Citat
Exploiting the six vulnerabilities above, though, requires physical access to the infotainment system.
Obd port je odklenjen z razlogom - če ima pač nekdo fizičen dostop do auta, ni nobenega zaklepa več. V kateremkoli avtomobilu. No mogoče kakšna Tesla sedaj zaklepa stvari drugače.
Uvozena iz Nemcije po mojem narocilu, 2 seta felg, carplay pa par prčkarij.. verjetno bi se prodala za 14k, po eurotaxu je pa verjetno že blizu 10, če bi bla totalka
V EV načinu je dovolj moči, da ni potrebe po tem, da bi na polno pohodil in tiščal mrzel motor ... Ko pa se ob normalnih pogojih vklopi bencinski motor ali ko ročno prestaviš v način, da se zažene bencinski motor, je pa res, da ni fajn, da ga takoj na polno poženeš. Tako, kot ga verjetno tudi ne pri navadnem avtu ... Se pa, kolikor vem, tekočine tudi ogrejejo v EV načinu vožnje ... sploh takta, ko so zunaj nižje temperature, zato je tudi poraba baterije v mrzlih dneh višja ...
Toyotini hibridi recimo segrejejo motor malenkost... potem pa sploh ne laufa, razen če na polno stisneš... in ja, potem takole na AC zapelješ na uvoz in gledaš pred sabo dim iz auspuhou, k kondenz vn nabije, ko folk pohodi
Pa tudi verjetno res nezdravo za motor, da gre pune rore hamre iz 60,70 stopinj olja na rdeče območje
Verjetno ima tvoj dinozaver ravno zato notri 0w20 olje, da se prej segreje
Divjak Me zanima, kaj bodo meni rekli čez par tednov, mam 80k km in prve bremze.
Jaz sem menjal tam pri cca 90k (bi moral točno pogledat), ampak zato, ker so mi vsi rekli da če bom menjal samo ploščice bodo potem se še bolj zvili diski - imam original diske doma v škatli, praktično brez roba. Bi bili še za 90kkm fix.
No tudi z "novimi" zimmermann čutim da bo spet sranje.
Če je kdo interesent za Mazdo6 2013, dizel, sedan, bele barve, menda zgledno servisirana in v dobrem stanju, cena ugodnih 4000EUR, se obrnite na dr. Pelka.
Ej 360 baza je res top. Sem na zacetku mislil, da je to krneki, ampak dokler ne probas neves :D. Tamala je sicer ze prerasla lupinico in imam ze nekaj casa otroski stolcek (isto nuna), ampak sem bazo 360 obdrzal, ker je itq kompatibilna in je res zakon, ko dajes otroka notri in ven. Je vredna svojega denarja .
Sem pa recimo komplet vozicek nuna demi grow riveted + kosara za novorojencka in lupinico + vsi ostali dodatki k pridejo poleg prodal za 700€. Je bil pa res lepo ohranjen.
Evo to je super slišat iz prve roke - je pa tko, da je pri teh stvareh bolš mal drago opazovat kaj dela ob inštalaciji pa pol vidiš kje si
Jajaja sej so take cene, midva sva dala mislim da 640 za mix next? Isto komplet vse z bazo. Top roba.
Sva kupovala rabljeno, pa je bilo potem treba naredit par kompromisov - vseeno sem zadovoljen, dobil set z vozičkom vred za pol cene novega. Gospa prodala zato, ker bo imela dvojčke, pa jim nič več ne nuca. Je ponudila tudi Passata
Bom pa stolček verjetno kupil nov, pa da bo tist imel 360 nastavek.
Zamenjajte stare dotrajane sponke! Odlična 415-delna kolekcija avtomobilskih pritrdilnih sponk, ki so kot nalašč za vsakega mehanika...
Dobra cena
Tele mi zgledajo še najbl podobne, sam so na navoj, karkoli sm jih do zdj rabu so itak sam tiste 4 al kok jih je spodi ko sm menjaval olje v AT, pa sem lepo vn snel in dal iste nazaj
Postal sem lastnik CX-60 PHEV in dokler ne uredim vseh papirjev bi bil vesel kakih koristnih informacij.
@Jest oz. ostali, ki imate tega orjaka, upam da mi boste lahko pomagali.
Predvsem bi zdaj moral v garaži bloka narediti še polnilnico (nekako ne bi montiral samo vtičnice) pa me zanima ali lahko krmilim polnjenje baterije preko avta na daljavo ali moram nabaviti tako polnilnico, ki mi omogoča "daljinsko upravljanje"?
Videl sem, da lahko v avtu nastavim čas začetka polnjenja (in verjetno tudi konca), ampak v praksi si zamiljam, kaj pa če si v nekem trenutku zaželim vklopiti polnjenje prej, kot je nastavljeno v avtu. Ali to lahko naredim na daljavo (naložil sem si app MyMazda) ali bom moral stopiti do avta in to urediti?
Gledam tam 3,4 leta stare EV. Pač neko budget varianto, MX-30 se že prodaja za toliko star za okoli 15k npr. Pa v vsakem testu pohvalijo občutek v kabini in vozne lastnost. Kritizira se seveda doseg, katerega pa ubistvu ne rabim. Ker ima manjšo baterijo ni (pre)težek.
Delamo do 15k na leto. Večinoma regionalne/mestne. Doma ga lahko polnim, imam tudi predimenzionirano sončnico na strehi. Tko v površnem izračunu cca za dobrih 10k km povprečne porabe EVja pustim v omrežju.
To glede rentanja imaš verjetno prav, ker smo primorani v koriščenje dopusta v času šolskih počitnic, to bo sigurno najdražja tarifa (kot že za nastanitve in vse ostale storitve zraven..)
Sej dvomim da bom na koncu potegnil takšno potezo. Sam posvoje sem skoraj šolski primer, ko je EV smiseln.
Ja potem si dejansko kandidat za nakup česa takega
Jaz predlagam da ne gledaš MX-30 ker imaš pri 150kkm cca 8k stroška z menjavo baterije, baje da se tam enkrat automatsko zaklene
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
stari drugič obvezno staro felgo pod prag, če slučajno vinta popusti
škoda bi blo kakšne pizdarije !
Povezava za deljenje
Deli na druge strani