Skoči na vsebino

Pa koliko konjev da športni filter?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker je to ena bolj popularnih predelav naj tule objasnimo koliko konjev to RES da. V ve?ini primerov ni?.

Povzetek: Kot vidite v ve?ini primerov ni razlike ali je celo negativna. Pozna se le, ?e je res preverjena predelava pri tipu avtomobila, nekaj na blef je pa bedarija. Pozna se tudi, ?e je v navezi z ostalimi predelavami (izpu?ni kolektor ter celoten izpu?ni sistem in nato ?e remap, oziroma spremenjena elektronika).

 

ZMAJ to je to kar sem ti danes govoril. :)

Napisano

Hehe, Symon se spomnim ja! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Edina pridobitev je zvok, tko da ?e nima? radia oz. ostale odve?ne te?e ki proizvaja zvo?no podlago, lahko vsaj to poslu?a?.. najbr? se ve o komu je govora :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Edina pridobitev je zvok, tko da ?e nima? radia oz. ostale odve?ne te?e ki proizvaja zvo?no podlago, lahko vsaj to poslu?a?.. najbr? se ve o komu je govora :D

 

ti ma? K&Na not....torej.... :cheers:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mja tisto mi deluje kot nek delni CAI z original boxom in zajemom zraka nekje za lu?jo..

 

 

Se bo pa sigurn kmal javu n? majstr brez radia in povedu da se le tega spljoh ne rab v avtu sabo vozit :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ampak tole ti da pa najve? konjev!!!

TURBONATOR

 

tole je en v silikon zavil hladilnik za CPU :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se bo pa sigurn kmal javu n? majstr brez radia in povedu da se le tega spljoh ne rab v avtu sabo vozit :prstgor:

 

Jebesh radiooo, ?ipe dol pa V6 sound z dodatkom sikanja :wub: ?e ve? k 2 tedna avto na klocnih, pogre?am V6 sound sramezljiv

 

Tale Turbonator ti pa kve?m bremza zrak... hehe

panoramska.jpg
Napisano

Odvisno je tudi od avta. Ce smo ze pri V6, original airbox je rahlo restriktiven za kaksne bolj konkretne predelave. Ravno tako kaksne Honde, kjer je original airbox precej restriktiven zaradi zadusitve zvoka.

 

Tako daje odvisno od primera do primera.

In da ne pozabimo MPS modelov. Tam original airbox pobere 20KM.

Napisano

Odvisno je tudi od avta. Ce smo ze pri V6, original airbox je rahlo restriktiven za kaksne bolj konkretne predelave. Ravno tako kaksne Honde, kjer je original airbox precej restriktiven zaradi zadusitve zvoka.

No saj to sem napisal, da bi na serijski avto tla?il filter in mislil kaj se pridobi je pa bolj placebo efekt.

 

Za MPSko bi pa rad videl razliko, serijski airbox ter konusni, ?e je res taka razlika. :) Pri Hondah je ogromno ?e res preverjenih predelav ampak tudi zato ker so najbolj popularne za predelovanje.

Napisano

No saj to sem napisal, da bi na serijski avto tla?il filter in mislil kaj se pridobi je pa bolj placebo efekt.

 

Za MPSko bi pa rad videl razliko, serijski airbox ter konusni, ?e je res taka razlika. :) Pri Hondah je ogromno ?e res preverjenih predelav ampak tudi zato ker so najbolj popularne za predelovanje.

 

hmmmm se pravi sem jaz tud v temo brcnil :(:jezicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jebesh radiooo, ?ipe dol pa V6 sound z dodatkom sikanja :wub: ?e ve? k 2 tedna avto na klocnih, pogre?am V6 sound sramezljiv

 

Tale Turbonator ti pa kve?m bremza zrak... hehe

 

Hja, vem kok je, pa lih prva 2 tedna je najte?je sramezljiv

 

hmmmm se pravi sem jaz tud v temo brcnil :(:jezicek:

 

mo?ni 2 asuciaciji :P

Napisano

Odvisno je tudi od avta. Ce smo ze pri V6, original airbox je rahlo restriktiven za kaksne bolj konkretne predelave. Ravno tako kaksne Honde, kjer je original airbox precej restriktiven zaradi zadusitve zvoka.

 

Tako daje odvisno od primera do primera.

In da ne pozabimo MPS modelov. Tam original airbox pobere 20KM.

 

Ni videt - ob?utit.

Mejbi ?e ?e role do ventilatorja zamenam pa mogo?e.

?e vedno se vozim v ti?ini, samo sli?i se kot bi pu??ala ena cev. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni videt - ob?utit.

Mejbi ?e ?e role do ventilatorja zamenam pa mogo?e.

?e vedno se vozim v ti?ini, samo sli?i se kot bi pu??ala ena cev. :blush:

 

Velja tudi kontra, recimo pri Imprezi, ?e samo zamenja? originalen airbox z recimo konusnim filtrom ti mo? pade tud za 10 in ve? konjev, dokler seveda ne popravi? mape vbrizga in prilagodi? novim pogojem potem pa ma? prirastek mo?i.

33112_1.png

Napisano

Saj zato nekako dvomim, da se pri MPSki toliko pozna. Mogo?e bi pa avtoelektronika kak popust dala ali sponzorirala, da podremo ta mit? Pa se pomeri kako MPSko z original airboxom in konusnim. :)

 

Tole z Imprezo bi kar verjel, zato sta pa modela rekla, da v ve?ini primerov pomaga ?e z drugimi predelavami in remapom.

Napisano

Velja tudi kontra, recimo pri Imprezi, ?e samo zamenja? originalen airbox z recimo konusnim filtrom ti mo? pade tud za 10 in ve? konjev, dokler seveda ne popravi? mape vbrizga in prilagodi? novim pogojem potem pa ma? prirastek mo?i.

 

Done.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha gre za "fabr?ki" CAi, to je druga pesem. Pa nasploh pri taki konjenici je naprimer 3% prirastka hitro bolj "opazno" kot pri 100hp "mlin?ku".

 

Ja tudi jaz jih navdu?ujem za trackday pa jih gre le malo. sramezljiv

 

PS: Handling so pa oreng skritizirali. No power without control? :D

Napisano

Aha gre za "fabr?ki" CAi, to je druga pesem. Pa nasploh pri taki konjenici je naprimer 3% prirastka hitro bolj "opazno" kot pri 100hp "mlin?ku".

Ja tudi jaz jih navdu?ujem za trackday pa jih gre le malo. sramezljiv

 

PS: Handling so pa oreng skritizirali. No power without control? :D

 

Pa ?looovk, kam naj grem brez menjalnika?? :hudicek:

panoramska.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.