Skoči na vsebino

323F V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem pri monta?i ?p. filtra.

 

zanima me ?e lahko cai montiram od luftmessra naprej ali ?ele od airboxa..

na airboxu je neka cev?ica, ki gre iz airboxa na neki kondenzator( nevem kaj je to, zgleda kot konderzator :ne vem: ), je edina stvar ki se dr?i airboxa razen luftmessra, ne upam je odstrani, saj ma ziher kak namen( itak :rolleyes: )..

 

za vsakokr?no pomo? se vam ?e vnaprej zahvaljujem!

Napisano

tisto cevko mora? samo za??ititi pred umazanijo -filtrirat zrak ki gre vanjo.. (npr. ?enske nogavice, ipd. ;) )

drga?e pa lahko CAI namesti? takoj za merilcem pretoka zraka !

pa obvezno dovod sve?ega zraka do filtra !!! naredit

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tisto cevko mora? samo za??ititi pred umazanijo -filtrirat zrak ki gre vanjo.. (npr. ?enske nogavice, ipd. ;) )

drga?e pa lahko CAI namesti? takoj za merilcem pretoka zraka !

pa obvezno dovod sve?ega zraka do filtra !!! naredit

A mogo?e ve?, ?emu slu?i tista cevka, katero prav? da bi jo moral za??ititi pred umazanijo? Najlep?a hvala za odgovor.

 

LP

Napisano

avto ma neke vakuumske povezave, ki med drugim slu?ijo VRIS sistemu za spreminjanje sesalnih poti, tale cevka je mislim da ena od tistih vakuumskih povezav :) oz. je nekje pri nekih solenoid ventil?kih zraven za pravilno funkcijo

 

to?no tudi jaz ne vem

 

ne sme pa se zabasat, zato sem rekel, da za??itit pred umazanijo ... saj tudi v originalu gre iznad zra?nega filtra

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tista cevka je za regilacijo pritiska goriva, ki se vbrizgava v motor. Finta pa je ker motor, deluje pod drugimi pogoji ?e je filter zabasan, kot pa ?e je nov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tista cevka je za regilacijo pritiska goriva, ki se vbrizgava v motor. Finta pa je ker motor, deluje pod drugimi pogoji ?e je filter zabasan, kot pa ?e je nov.

Kaj misli? da bi mogu tisto cevko nazaj priklju?it na dovod :whatever: (namre? plasti?ne cevi bom odstranil in namestil cev iz nerjave?ega jekla) ?? :huh:
Napisano

Kaj misli? da bi mogu tisto cevko nazaj priklju?it na dovod :whatever: (namre? plasti?ne cevi bom odstranil in namestil cev iz nerjave?ega jekla) ?? :huh:

na?eloma ja, in to za filter in pred sesalno loputo, kot je bilo prej

 

sem pa videl marsikateri avto (tudi mazdo) ki je mela to cevko samo filtrirano in pa? nekje pritrjeno, da ne binglja...

 

p/s: evo.. zdaj kao vem, zakaj je tista cevka :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.