Skoči na vsebino

Joj kaj mi je avtoli?ar naredil...


Sishi

Priporočeno sporočilo

tu pri nas je en li?ar ki ti za tak denar prebarva avto v komori pa ?e prozoren lak ti da gor da se ?e bolj sveti.

Meni je barval skoraj cel avto (zaradi ve? pikic od kamen?kov), edino kaj ni barval je bila streha in zadnja hauba pa ni pri?lo niti pol toliko za koliko sta se vidva zmenila.Pa v dveh dneh je bilo gotovo, pa ni ni? pomaran?astega, je celo bolj gladko kot pa imajo nekateri serijsko pobarvani avtomobili v tovarni.

 

To lahko ?e da? enkrat barvat, samo je malo ve? ?mirglanja na gladko kot ponavadi.Jaz ne bi dal avta barvat nobenemu ,?e ne bi vedel kako kvalitetno sploh barva, ker je danes veliko li?arjev ki sploh nimajo pojma o barvanju.

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi najraje dal avto ?e enkrat ?trihat. Samo problem je v tem, da ne vem kolk se je li?ar potrudil pri pripravi/podlagi. ?e je tudi to slabo naredil bi/bo nova barva kmalu za?ela odstopat - pol pa spet nisen ni? naredu. Tko da bom malo po?akal, da vidim ?e bo kaj odstopala barva. ?e ne bom dal ?e enkrat ?trihat...

Torstorm pol se ti javim.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok, najbolj?e je po?akati ?ez zimo, potem bo? videl spomladi kako je kaj bilo narejeno.?e ne pa ?mirglat dol do stare barve, samo ne vem koga bo? za to na?el ker se tega vsak rad izogiba.

Zanima me kje ti je to li?ar barval, v komori ali na odprtem zunaj, ker zadnje ?ase je zunaj stalno de? in je brez komore preve? vla?en zrak.

 

Pa tam na strani od HELIOS-a so podobni primeri tvojim in zraven pi?e zakaj je pri?lo do tega (vlaga,preve? tlaka,.....)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me kje ti je to li?ar barval, v komori ali na odprtem zunaj, ker zadnje ?ase je zunaj stalno de? in je brez komore preve? vla?en zrak.

 

Dogovorjeno je bilo za komoro, tako da bo barva zape?ena. V petek ko bi moral dobiti avto pa pravi, da mi ne priporo?a da grem v Graz, ker se bo mr?es poznal na barvi ?zmeden? . Po moje je ?trihal zunaj, ker je par stvari na barvi (neka umazanija). Komore avto sigurno ni vidu.

Bom pogledal na Helios, da vidim kaj pi?e :ne vem: . Hvala.

 

P.S: Pa barvo, ?e ne bo odstopala, ne bo treba brusit - samo zmatirat z vodobrusnim parijem. Zbrusit bo treba samo 'za??ito za podvozje ruske podmornice' :ph34r: .

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Dons je zgleda loh vsako teslo z dvema Levima rokama avtoli?ar, tko kt so najbl butasti tipi pristal v polciji. No ja da ne bo kdo u?eljen, so tut izjeme :))

 

?e rabi kdo res kul li?arja, mamo v bli?ini kamnika enga obvlada?a, nazadnje je mel Carrero v gara?i, ko sm biv pri njemu, kak?ne nove BMW serije 5 pa so pri njem redni gostje, poleg vsega pa sploh ni drag. Npr. men je spredni in zadnji odbija? barva in tut pragove pa ene letve, pa da ne re?em kok je blo treba vse to kitat, ko je blo ves vijugasto. No in cena je bla 40 kranjskeih Francetov. Kolegici pa je za punto pobarval oba odbija?a za 20 (pred tem ?e nista bla nikol lakirana, ker je avto total brez opreme)

 

Temu li?arju pa bi jz stresu eno prikolco gnoja pred vhod da bi vsi ?e od dale? vedli, da neki smrdi pri njemu (ne samo dobesedno :)) Sicer pa bi blo gnoj dobit kr preve? denarja za tacga gnoja (z velko pisano :))

 

NO raj? grem da ne bom ?e kak?ne huj?e napisu, sam ?al mi je za ljubitelja mazde, ki je hotu ful lep avto, pol pa tak pacient vse skupi zavozi do konca. :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.