Skoči na vsebino

mazda 6 240tkm

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ogledal sem si mazdo 6 letnik 2008 140konj dizel,...

avto ima 240tkm je redno servisirana na 20tkm in je slovenska....

se spla?a kupit avto s toliko km ali naj raje i??em z manj?

koliko sploh zdr?ijo mazdini motorji ter vse ostalo...

Napisano

Delal je 60 kkm/leto (~200 km/dan), torej je bil avto skoz v pogonu, kar je za avto najbolj?e. Ta sigurno ni imel problemov z DPF. :hudicek:

 

Za pametno ceno bi ga vzel, zakaj pa ne.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

To ni Rena, to je Mazda. Ti motorji se vrtijo dokler ne crknejo. Potem se pa ustavijo.

 

?e menjalnika ne polomi? sam, je skoraj neuni?ljiv.

?e mrzle turbine ne na?iga? v obrate, je kar trpe?na.

Motor se pa vrti, dokler ne crkne.

 

Zavedaj se, da avto ni konj. Konju vidi?, da je obesil glavo, pa ve?, da je bolan. Avto se pa sveti kot nov, kaj skriva v drobovju, se pa poka?e s ?asom. Je pa dejstvo, da so Mazdini motorji med bolj?imi in zanesljivej?imi, kar jih lahko dobi?. Kar pa ne pomeni, da ti ne bo ni? odpovedalo. Pomeni samo to, da z nakupom Mazde najmanj tvega?.

 

?e je avto primerno vzdr?evan in ?e je primerno uporabljan, bo naredil 300000 in ?e ?ez.

 

Obilo uspeha pri nakupu in obilo sre?nih kilometrov!

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

mazdini motorji so res trpe?ni primer moja biu?a mazda 6 1.8 DOHC 90KM 1997 letnik je imela 350000km pa motor ?eu v nulo edino olja je malo pila za kar so krivi obrabljeni tefloni...

Napisano

je ni ve?

 

druga?e ima moja biv?a 626 1,8 bencin 300tkm pa na 15tkm ne popije ni? olja :D

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

je ni ve?

 

druga?e ima moja biv?a 626 1,8 bencin 300tkm pa na 15tkm ne popije ni? olja :D

 

jah saj moja tudi nebi samo je enkrat presko?il zobati jermen.Povr?nost prej?njega lastnika ker ni menjal ?panera in verjetno je to ostalo kot posledica da je od tistega ?asa pila malo olja

Napisano

To ni Rena, to je Mazda. Ti motorji se vrtijo dokler ne crknejo. Potem se pa ustavijo.

 

?e menjalnika ne polomi? sam, je skoraj neuni?ljiv.

?e mrzle turbine ne na?iga? v obrate, je kar trpe?na.

Motor se pa vrti, dokler ne crkne.

 

Zavedaj se, da avto ni konj. Konju vidi?, da je obesil glavo, pa ve?, da je bolan. Avto se pa sveti kot nov, kaj skriva v drobovju, se pa poka?e s ?asom. Je pa dejstvo, da so Mazdini motorji med bolj?imi in zanesljivej?imi, kar jih lahko dobi?. Kar pa ne pomeni, da ti ne bo ni? odpovedalo. Pomeni samo to, da z nakupom Mazde najmanj tvega?.

 

?e je avto primerno vzdr?evan in ?e je primerno uporabljan, bo naredil 300000 in ?e ?ez.

 

Obilo uspeha pri nakupu in obilo sre?nih kilometrov!

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

 

 

 

 

se pravi da ?e jo bom pridno servisiral in lepo vozil bo ma?ina zdr?ala 500 000tkm?

ker avto sem ?el pogledat in je motor popolnoma suh (ni bil pran) tudi na podvozju menjalik spodni del motorja ni imel sledu olja,...

se pravi da ?e bo prava cena ne bom ni? zaj**** z nakupom?

lp

Napisano

se pravi da ?e jo bom pridno servisiral in lepo vozil bo ma?ina zdr?ala 500 000tkm?

ker avto sem ?el pogledat in je motor popolnoma suh (ni bil pran) tudi na podvozju menjalik spodni del motorja ni imel sledu olja,...

se pravi da ?e bo prava cena ne bom ni? zaj**** z nakupom?

lp

 

To se pa mora? sam odlo?it. Da pozneje komu ne o?ita?. :P V Italiji je en ?lan na njihovem Mazda forumu, ki ima 6.-ko prve generacije z ?e 340000 km in avto kar gre in gre. :D

 

 

Napisano

To se pa mora? sam odlo?it. Da pozneje komu ne o?ita?. :P V Italiji je en ?lan na njihovem Mazda forumu, ki ima 6.-ko prve generacije z ?e 340000 km in avto kar gre in gre. :D

 

Me pa res zanima, kdo na forumu ima najve? prevo?enih km z Mazdo seveda,neglede na tip... :) Lahko bi nardili lestvico.... Labi? mejbi... :ne vem:
Napisano

Tu bi se pa lahko na? zmaj malo pohvalil :prstgor:

 

307.000 km bo vsak cajt (od tega dobrih 230.000 na LPG gorivo). :aaaaa::jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

M6 2.0d 120km, leto 2003.

297.000 km,

razen servisov je bilo menjano doslej samo:

sklopka + vztrajnik, zavorne plo??ice, baterija, ?arnice, gume.

In ama ni?ta drugega.

Izgleda da bo ?e kar nekaj ?asa pri hi?i.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.