Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Te?ave z Mazdo 6 :

- Motor hladen ne v?e vedno ob prvem zagonu.

- Avto zapeljem iz gara?e, grem zapirat vrata, motor medtem skoraj ugasne.

- Pripeljem do ovinka, ho?em prestaviti v ni?jo prestavo - motor ugasne.

- Pripeljem do kri?i??a, ustavim - motor ugasne ali vsaj pocuka.

 

- Sicer med vo?njo ni nikakr?nih problemov.

 

Ima ?e kdo podobne te?ave z Mazdo 6, 2.0, 120 KM, letnik 2004 ?

Pozna kdo re?itev teh te?av ?

Napisano

IMV ventil

 

Hvala ! Vendar pod tem imenom na servisu ne opravim NI?.

 

Lahko dobim natan?nej?i napotek ?

Ali vsaj pojasnilo kratic ?

Napisano

Hvala ! Vendar pod tem imenom na servisu ne opravim NI?.

 

Lahko dobim natan?nej?i napotek ?

Ali vsaj pojasnilo kratic ?

 

Ker servis :vskalo::vskalo::vskalo: , ker vsak vsaj malo ?alabajzarski to pozna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker servis :vskalo::vskalo::vskalo: , ker vsak vsaj malo ?alabajzarski to pozna

 

...razen o?itno nekaterih "mojstrov", ki znajo samo priklopiti ra?unalnik in ti to mastno zara?unati in ti potem zamenjajo pol avta. :aaaaa:

Takoj zamenjaj delavnico. ;)

 

 

Napisano

...razen o?itno nekaterih "mojstrov", ki znajo samo priklopiti ra?unalnik in ti to mastno zara?unati in ti potem zamenjajo pol avta. :aaaaa:

Takoj zamenjaj delavnico. ;)

 

?e ve? - pol ure dela sam..........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

IMV ventil

 

Tako. Hvala za nasvet !

Ventil na visokotla?ni ?rpalki sem zamenjal, motor spet lepo te?e.

Cena !? 188 EUR in 10 minut dela.

Napisano

Tako. Hvala za nasvet !

Ventil na visokotla?ni ?rpalki sem zamenjal, motor spet lepo te?e.

Cena !? 188 EUR in 10 minut dela.

 

kje si kupil

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.