Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok. Zdaj je pa res dovolj...

 

rabim diske, in to take, ki ne bodo po par tiso? kilometrih zviti...

 

najprej TRW, sedaj ATE, po 3-4 tiso? kilometrih tresejo kot zme?ano....

 

 

Tak se ve? ne grem naprej...

 

pomagajte, kaj naj kupim?????????????????

 

Z avtom ni ni? narobe, ko so bili novi diski montirani, so bili OK, ni treslo, ni vleklo ob zaviranju ni?...

 

sedaj tudi ne vle?e ob zaviranju, trese pa ko zme?ano.... grrrrrrrr....

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Poznam eno podobno zgodbo.

Sodelovc je imel tak problem na Peugeotu. Mu je en mehanik menu diske. Po 1000 km je za?el ful trest. Pelu nazaj in prav mehanik da so diski zviti. Mu da zastojn nove. Po par tiso? spet trese. Gre sodelovc k drugmu mehaniku (ker temu pa? ne zaupa ve?). On pa ugotovi da je avto verjetn padu iz dvigalke al kej tacga ker je pesto zvito!!! :ne vem:

Zamenu in je zdej ?e dve leti mir!

 

 

Napisano

Pa si ti menjal tudi plo??ice???

Roke so ok?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

obakrat smo menjali tudi plo??ice, roke so po besedah mehanika OK,

 

in obakrat je bilo prvih 1000 do 2000 km OK, ni ni? treslo... :|

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

cudi me za ATE

za TRW pa sem mel isto izkusnjo...

 

ATE sicer nisem mel na moji stari 6, ampak sem mel brembo diske, zadaj niparts ploscice, spredaj original mazdine, pa je blo ok (tako konfiguracija je bla, ko sem jo prodal, z njimi sem naredil ca. 30.000km)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Samo predlog, TOLE te bo umirilo in ustavilo za ?alo. :aaaaa:

Vem pa z izku?enj, ker to uporabljam evridej. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

obakrat smo menjali tudi plo??ice, roke so po besedah mehanika OK,

 

in obakrat je bilo prvih 1000 do 2000 km OK, ni ni? treslo... :|

 

original plo??ice ali komplet z diski proizvajalca?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

original plo??ice ali komplet z diski proizvajalca?

 

obakrat so bile plo??ice istega proizvajalca, kot diski...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

obakrat so bile plo??ice istega proizvajalca, kot diski...

 

jajca pol....ne re?em da bi se na ?iht ?ez reko vozil (po strugi ali podobno...)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pesto ma? verjetno zvito, sm ?e meu nekajkrat primer in ni re?eno da je padu avto z dvigalke. potrebno je izbit stojne vijake in pogledat z merilno uro kolko opletajo

Napisano

pesto ma? verjetno zvito, sm ?e meu nekajkrat primer in ni re?eno da je padu avto z dvigalke. potrebno je izbit stojne vijake in pogledat z merilno uro kolko opletajo

 

To bo ja, moj golf je mel isto sranje, tri komplete menjal, ko je novo je OK, po par tiso? ista pesem... Zmeraj ista stran..Menjat pesto, ni druge... :zvizga:
Napisano

To bo ja, moj golf je mel isto sranje, tri komplete menjal, ko je novo je OK, po par tiso? ista pesem... Zmeraj ista stran..Menjat pesto, ni druge... :zvizga:

 

a si mogoce kaj snemal kolesa in je potem zacelo trest? Ze ene 5000 km imam ate diske in ploscice in nic ne trese.
Napisano

Zni?an in str?an avto - ni? nenavadnega, da gre pesto prehitro rakom ?vi?gat.

33112_1.png

Napisano

pri moji sedanji sem najprej mislil, da mi tresejo diski, ampak potem sem sel za vsak slucaj centrirat kolesa...in zdaj nc ne trese...

je pa blo hecno, ker v voznji nc ni treslo...sam pri zaviranju pri ca. 120km/h (tipicno za diske)...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zni?an in str?an avto - ni? nenavadnega, da gre pesto prehitro rakom ?vi?gat.

 

 

zaradi tega ne bi ?lo, edina varianta bi bla da je ?lo zaradi kakih hudi distan?nikov, ?ene ni obremenitve

Napisano

Zadnji? po menjavi gum sem ?el od vulkanizerja in je za?elo trest, da sem mislil da bo avto razpadel. ?el sem nazaj in se je

izkazalo, da je bila umanazija okoli pesta (tam kjer feltna nale?e) - pomagalo je ?i??enje z ?i?no krta?o.

Napisano

pesta se da tud postru?it avto mo?nik v kranju to dela kolk pa stane pa ne vem

 

Sva?ta,,ne morem verjet kaj folk pi?e in po?ne, dobesedno za kozlat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na stari 323 BG je bil problem v tem, da je bila zvita polos, ki je zvijala diske (nekak?)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ok. Zdaj je pa res dovolj...

 

rabim diske, in to take, ki ne bodo po par tiso? kilometrih zviti...

 

najprej TRW, sedaj ATE, po 3-4 tiso? kilometrih tresejo kot zme?ano....

Tak se ve? ne grem naprej...

 

pomagajte, kaj naj kupim?????????????????

 

Z avtom ni ni? narobe, ko so bili novi diski montirani, so bili OK, ni treslo, ni vleklo ob zaviranju ni?...

 

sedaj tudi ne vle?e ob zaviranju, trese pa ko zme?ano.... grrrrrrrr....

 

Pozdravljen,

Imel enake te?ave.Problem so bile peste, ja ne bo? verjel...

Obrazlo?itev: pri menjavi prvih in originalnih diskov, je mehanik imel te?ave da jih je dobil dol, saj so bili total zape?eni in zrjabeli na pesto.Ko jih je dobil dol, je ?el brusint in ?istit pesto, pri tem jo je seveda preve? obdelal...rezultat:3 kompleti diskov, reklamacije in tresenje da te kap!! Po menjavi pest L+D in zadnji komplet diskov je stvar kot mora biti, sedaj ?e 15tkm, prej ni zdr?ala niti 5tkm.

Predlagam, da se loti? pest, pa si re?il zadevo.Lp in upam, da sem ti pomagal

 

Ok. Zdaj je pa res dovolj...

 

rabim diske, in to take, ki ne bodo po par tiso? kilometrih zviti...

 

najprej TRW, sedaj ATE, po 3-4 tiso? kilometrih tresejo kot zme?ano....

Tak se ve? ne grem naprej...

 

pomagajte, kaj naj kupim?????????????????

 

Z avtom ni ni? narobe, ko so bili novi diski montirani, so bili OK, ni treslo, ni vleklo ob zaviranju ni?...

 

sedaj tudi ne vle?e ob zaviranju, trese pa ko zme?ano.... grrrrrrrr....

 

Pozdravljen,

Imel enake te?ave.Problem so bile peste, ja ne bo? verjel...

Obrazlo?itev: pri menjavi prvih in originalnih diskov, je mehanik imel te?ave da jih je dobil dol, saj so bili total zape?eni in zrjaveli na pesto.Ko jih je dobil dol, je ?el brusit in ?istit pesto, pri tem jo je seveda preve? obdelal...rezultat:3 kompleti diskov, reklamacije in tresenje da te kap!! Po menjavi pest L+D in zadnji komplet diskov je stvar kot mora biti, sedaj ?e 15tkm, prej ni zdr?ala niti 5tkm.

Predlagam, da se loti? pest, pa si re?il zadevo.Lp in upam, da sem ti pomagal

Napisano

koliko je stro?ek pest?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

koliko je stro?ek pest?

 

 

?ivjo!

 

Pred nekaj meseci sem menjal desno pesto... ponaredka se ni dalo dobit, zato mi je mehanik montiral original Mazda... mislim da je blo 160? + le?aj + delo. Menjat sem ?el pa zato, ker mi je pokal le?aj na ovinkih.

 

V?eraj pa sem peljal avto na servis zavor... diski in plo??ice so bili stari 2 leti oz. 30kkm. Ker se je vse treslo, ko sem zaviral - sem zelo ob?utljiv na tehniko v avtu in takoj ko se kaj zgodi za?nem brskat in poizvedovat kaj bi bilo narobe.U glavnem ker nisem vedel kaj bi bilo sem mehaniku rekel naj pregleda vse in ?e je treba naj mi zamenja ?e levo pesto ?e je slu?ajno to. Izkazalo se je, da je levo pesto OK, da pa so cilindri zani? - da ne odvajajo dovolj hitro plo??ic stran od diska in se je zato disk grel in posledi?no zato rahlo skrivil. U glavnem diska sta sedaj postru?ena, cilindra pa je uspel obnoviti in glede na prvi ob?utek mi je mehanik prihranil kar nekaj ???, ker ve?ino mehanikov bi ?lo menjat cel komplet cilindrov, diske, plo??ice in ?e levo pesto. Ni? ne re?em, mogo?e sem naredil napako (menjava vseh delov je ?e vedno mogo?a), samo glede na to, da ?lovek nikol ne ve kaj je ?lo res narobe se spla?a tudi kak?no stvar popraviti, ne pa takoj menjat. Koliko je bila to pravilna odlo?itev pa bo pokazal ?as.

 

Aja pozabil sem napisat... vse to sem delal na M6 l. 2004.

Napisano

koliko je stro?ek pest?

 

prvo pesto sem kul na original Mazda in dal 120?, drugo pa na odpadu 30?

 

 

koliko je stro?ek pest?

 

predlagam, torej rabljene, kolk sem pa dal mehaniku pa se ne spomnim,?al.lp
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

zadeva zaenkrat v redu...

 

menjano pesto, le?j in diski... :P

 

sitnica.. 300 EUR z delom

 

exclusive f*ckin' car...

 

samo qrc, ?e sem pa vajen redno vzdr?evat...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.