Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano
Napisano

Pomoje je kiler ?ist dost velik, samo izpuh dobro povit in ?e kak?ne malenkosti pa bo to to.

 

kaj ba ?e bo kdaj ?e kej takega? :zvizga:

 

Objavljena slika

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

spet eno vpra?anje in sicer opazu sm, da so zareze za injektorje razli?nih velikosti, je to normalno? :ne vem:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

Je, pa? ni pretirano natan?no, to je pri dosti avtih bolj tako-tako. Slabi ulitki, zato pa folk polira glave in spotoma ?e sesalne kanale, da se izena?i in odpravi nepravilnosti pri vlivanju. Poleg tega, ?e niso kanali ro?no portani naknadno in so zato ?e ve?je razlike?

Napisano

Nima veze. Itaq pride ?oba cca 10 ali v? mm ven iz tega, va?no da je v "toku" zraka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
Napisano
Napisano

Rjavi pa le ne. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Deey?, ?e bo? rabil kake dele okoli ma?ine imam nekaj vi?ka ;)

 

Mo?no je da imam tudi nosilc, nisem pa 100%. Sicer ti pa predlagam, da si da? delat iz gumi plastike (sprednji in zadnji) pa bota veliko ve?je sile pre?ivela in seveda dalj ?asa :prstgor:

panoramska.jpg
Napisano

Deey?, ?e bo? rabil kake dele okoli ma?ine imam nekaj vi?ka ;)

 

Mo?no je da imam tudi nosilc, nisem pa 100%. Sicer ti pa predlagam, da si da? delat iz gumi plastike (sprednji in zadnji) pa bota veliko ve?je sile pre?ivela in seveda dalj ?asa :prstgor:

 

thx ;)

Napisano

Sicer ti pa predlagam, da si da? delat iz gumi plastike (sprednji in zadnji) pa bota veliko ve?je sile pre?ivela in seveda dalj ?asa :prstgor:

 

Kako se pa re?e temu materialu oz kdo jih dela?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

a bi blo res nujno potrebno poliranje cilindrov? <_<

 

Objavljena slika

 

Ne, ker z poliranjem na dolgi rok dela? ?kodo !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

u bistvu sm mislu na honanje :)

 

JS nebi ker se pe pozna kako je blo bru?eno v fabriki, lahko pa premeri? samo takole na pogled jaz nebi pipal ni?, najve? kar bi bi zamenjal obro?ke in gasa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

JS nebi ker se pe pozna kako je blo bru?eno v fabriki, lahko pa premeri? samo takole na pogled jaz nebi pipal ni?, najve? kar bi bi zamenjal obro?ke in gasa.

 

obro?ki so ?e zamenjani, thx ;)

Napisano

Evo, da se mal ve kaj se dogaja :)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

orodje za vstavljanje batov v cilinder in za stiskanje ventilov

Objavljena slika

 

orodje za bru?enje ventilov

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

?e bo? tole sam sestavu si pa ORNG maestro. :notworth::prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.