Skoči na vsebino

Moj novi projekt...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

A to si verjetn mislu kei v smislu greddy boost controller?

Prodaja kdo? :D:D:D

 

No da se mal povem... Zaenkrat mi bo serijski tlak ciiist dovolj ker avto gre k pes :vesel::vesel::vesel: Masina se zelo lepo odziva, je tiha itd... noro. Res.

 

Pa masinca ima 300 k km. Pa tista rja je bila samo povrsina. Recimo sraufe na turbini sm vse cist lepo odtegnu(celo brez wdja). Auspuf je sou cist lepo dol, kakor tudi zascitni pleh ki pride kmalu novi(rostfrai).

 

Pa nikdar ne kupim vec auta brez turbine ker je ZAKON filin :bravo::bravo::bravo:

 

lp :danzoman:

 

ps: slike sledijo

:)
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hudo in pohvalno. Samo glede Boost controlerja a bi sploh pasal na tako staro ma?ino? Ma mal premalo elektronike pomojem.

 

Mimogrede, ?ist si me zrajcal, da dam ?e jaz kaj drugega not. Al a vsaj turbino. Pa ?e zdaj ne vem kaj bi ?lo not. :huh:

Napisano

Seveda je... slikce se sledijo :D:D:D sj bojo, sj bojo :rolleyes:

 

Auto ze zelo lepo laufa en cas. Koncna je 220 km/h. Pa na avtocesti MB-CE ga ni hriba kjer ne bi letel 220 B) Fora pa je da vec pac ne gre ker ma prekratek menjalnik in udari blokada (cca 6900 rpm).

 

Nabavl smo se boost gauge, tak da kaze pritisk. Turbinca lepo laufa, vsi ventili se normaln delajo, tak da sem zelo zadovoln. Tlak je se zaenkrat serijski, to je 0.5 bar. Nekje sem bral da injektroji in vsa ostala elektrnika dopusca tlak do 0.8 bara. To bo pac nas naslednji projekt.

 

Sklopka se zaenkrat lepo drzi, itak pa pazim da ne delam grdo z njo.

 

Zanekrat sm ze naredu 1000km (so bli kr tezki :P ) pa je zginl 0.3 deci olja recimo. Komaj opazno. Ne pokadi pa cist nic. Niti ko prestavis ne :vesel::vesel:

 

Aja... pa haubo mam ze narejeno (hood scoop) tak da bom probu slikce cimprej zrihtat :bravo:

 

lp

:)
Napisano

Seveda je... slikce se sledijo :D:D:D sj bojo, sj bojo :rolleyes:

 

Auto ze zelo lepo laufa en cas. Koncna je 220 km/h. Pa na avtocesti MB-CE ga ni hriba kjer ne bi letel 220 B) Fora pa je da vec pac ne gre ker ma prekratek menjalnik in udari blokada (cca 6900 rpm).

 

Nabavl smo se boost gauge, tak da kaze pritisk. Turbinca lepo laufa, vsi ventili se normaln delajo, tak da sem zelo zadovoln. Tlak je se zaenkrat serijski, to je 0.5 bar. Nekje sem bral da injektroji in vsa ostala elektrnika dopusca tlak do 0.8 bara. To bo pac nas naslednji projekt.

 

Sklopka se zaenkrat lepo drzi, itak pa pazim da ne delam grdo z njo.

 

Zanekrat sm ze naredu 1000km (so bli kr tezki :P ) pa je zginl 0.3 deci olja recimo. Komaj opazno. Ne pokadi pa cist nic. Niti ko prestavis ne :vesel::vesel:

 

Aja... pa haubo mam ze narejeno (hood scoop) tak da bom probu slikce cimprej zrihtat :bravo:

 

lp

hmm... prodam mx-3 V6... :( ker premalo gre

 

:policaj:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Lepo samo malo ?e polep?ati ma?ino! Pa gledat na turbinco da ne bo zaribala!

 

 

Pa ?e eno vpra?anje za vse kako je pa z turbincami/kompresorji na V6 motorjih, ker na cardomain gledam in ameri?ani to kar prakticirajo

Napisano

pazi na obremenjevanje pa temperaturo olja najbolj pa na tlak olja...pred kratkem sm se mel mal za divjat unota turbo 1.4i hudo hudo sam problem je turbina pazi na voznjo pa ne obremenjuj je prevec...

Guest BrainLess
Napisano

pazi na voznjo pa ne obremenjuj je prevec...

hahahaa :lol:

 

sej zato pa ga ma da se bo vozo do max 3k obratov...

 

vsaj jaz ga nebi ?paral...

Napisano

o sej ga jst tut nebi sam mam iskusenj z unotom turbo pa vem kok je ko skuris turbino...ne tist avto k ma turbino je za gnat ne pa da bi se pol vozu ko stari ata po cest sam dobr je pa tut mal pazit....

Napisano

Hei fantje... kako ste? :vesel:

 

Hvala za tako lep odziv... :ljubezen:

 

Sej ga ne obremenjujem prevec :ne vem: pac tko mal sramezljiv hehe... :bravo:

 

Ne...takle je... Vse laufa v nulo. Itak pa ful pazim, da ga prej orng zagrejem in orng ohladim preden karkol ustvarjam :P Mislim da bi mogl bit vse ok zaenkrat. Itak pa se nism nic pritiska dvignal. Opazim pa da ce se dalj casa peljem 220 po ful soncu mi zacne temp. malenkost rastit, tak da ta problem se bo za resit.

 

Turbina je vodno hlajena, olje pa nima hladilnika(ne se... pa tut dvomim da ga bo imel kdaj, ker bi blo preekstremno)

 

Mx-3 EVO: ja eno pametno varjanto za pragove bi imel in zadnji odbijac/podaljsek. Ne prevec ocitn, tak da bi se lepo zlilo s prednjim. kolk je to kej $$$ ? brez montaze pa barvanja...? Neki takga sm meu v mislu kot je na sliki (pragovi + zadnji odbijac) Pa fain bi pa blo ce bi enkrat mi2 na kavico skocla al pa na pir. Pa bi se lah dobla v vojniku pr MCju al pa nekje?! :D

 

PS: Komi cakam da vam poslikam hood scoop in da posnamem ene par filmckov + ZVOOOK !!!! VUUUUUUUUSH :jupiii::jupiii::jupiii:

 

enjoy

post-5-1125522344.jpg

:)
Napisano

ja lohk bi se ki dobil...ja glej ce pogledamo na www.666edition.com je

 

Spojler je tam - 359 eurov http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=541

 

Pragovi tam pa - 285 eurov

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=538

 

Lu?ke tam od 223 eurov pa do 299 eurov

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=208

 

Izpuh je 359 eurov karbonski

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=1727

 

zadnji podalj?ek je 299 eurov

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=540[/url] ]

 

zadnji odbija? pa 399 eurov

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=537

 

To je od trgovinskih cen problem je v tem da ce hoces predelat mx-3 moras vecinoma vse nabavit v tujini pr tem cehu sm jst vzel prvi odbija? in sm ful zadovoljen neki tacga ko mas pa ti je pa potrebno custom predelat jst zdej glih delam model podobnih pragov tko da upam da bo kmal narjen da ti lohk pokazem pa kako slikco posljem...v bistvu pa tvoje zelje so pomembne predelat neki ni problem....

Napisano

Pust avto tak kot je, je ?e najlep?i. Ves ta crap, ki ga misli? gor dat ti bo avto sam pokvaril in bo zgledal kot plastik fantastik. Folk se ti bo smeju v glavo, pa ?e dnarja bo? zmetu stran, da te bo glava bolela. Svetujem ti, da da? gor ene urnk felgne pa gume.

 

Pa brez zamere.

 

LP

Napisano

Pust avto tak kot je, je ?e najlep?i. Ves ta crap, ki ga misli? gor dat ti bo avto sam pokvaril in bo zgledal kot plastik fantastik. Folk se ti bo smeju v glavo, pa ?e dnarja bo? zmetu stran, da te bo glava bolela. Svetujem ti, da da? gor ene urnk felgne pa gume.

 

Pa brez zamere.

 

LP

Tukaj pod to ?e moj podpis! :bravo:

 

:cheers:

Papa, Tomi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.