Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo vsem!

 

Najprej morem pohvalit forum in vse poste, zakon ste :) 3 dni nazaj sem kupil mazdo 6, 2.0 D, 89kw, letnik 2007. Pred samim nakupom sem prebral velik del foruma in se na podlagi napisanega odlo?il za nakup, seveda sem avto ?e sprobal :)

 

Torej, ker sem videl, da vsi lepo hvalite g. Pelkota sem se ?e isti dan, ko sem avto kupil, odlo?il, da ga kontaktiram v zvezi z menjavo podlo?k ?ob ter ?i??enjem karterja saj je to zgleda te?ava, ki se pri teh motorjih pojavlja in drago stane, ?e se zgodi :)

 

Avto gre tako v soboto na servis (menjava olja ter vseh filtrov), hkrati pa mi bo g. Pelko preventivno menjal podlo?ke in o?istil cedilo karterja. Avto ima namre? 168000 km in verjetno ni ni? narobe da preventivno menjam napisano, itak morrem narediti redni servis.

 

Tole sem objavil, ker me zanima ali naj pogleda/kalibrira ?e kak?no stvar? Sam se sicer ne spoznam veliko na avte, ?elim pa da avto laufa tako kot mora in ?e sem ?e na servisu, se naj vse naredi ob enem.

 

Sicer se avto fajn pelje, tudi motor lepo te?e. Poraba v me?anem ciklu zna?a 7,1L.

 

Torej vesel bom vseh predlogov, ki jih boste napisali.

 

V naprej hvala :)

 

Lp, Borut

Napisano

Pozdravljen soimenjak! :D

 

Avto Pelko je zelo dobra izbira in bo poskrbel, da ti bo Mazdojka ?e lepa leta lepo in zvesto predla. :bravo:

 

?e ?eli? nekoliko ceneje priti skozi dr. Pelkov poseg, pa tudi verjetno ve? kako in kaj, da ne delam preve? reklame. :hohoho:

 

Sicer pa; ?estitke ob nakupu. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

:jupiii:

 

?e en Mazda?! Pa nasvet, da se ti DPF ne bo zapacal: ne ?paraj je! :o Tista re? tam spodaj pod desno nogo je za gas in s tem namenom jo tudi uporabljaj!

 

Pa veliko sre?no prevo?enih km. :party0035:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Najprej hvala za dobrodo?lico :D

 

Danes sem pelau avto na servis in menjavo stvari, ki sem jih zgoraj napisal ... Avto Pelko je vse zrihtal, cena ugodna, stvar re?ena :ouje:

 

Prej?nji lastnik ... jah ta avta ni najbolj servisiral, re?eto v karterju ni bilo nikdar o?i??eno, podlo?ke ?ob te itak niso bile nikol menjane ... bolj ?okantno je blo, ko sem videl recimo filter zraka, ki je zgledal kot da bi vzeu ven polno vre?ko iz sesalca, tudi ostali filtri so bli v katastrofalnem stanju ... skratka, avto ni bil na konkretnem servisu predolgo, verjetno 60.000km kar zadeva filtre ipd. Zdej je urejeno, menjam ?e diske in zavorne plo??ice pa je to to :)

 

?e enkrat hvala foruma?em za dobre poste, ki so tokrat res pri?li prav :jupiii:

 

Kapo dol fantje, se sli?imo :cheers:

Napisano

?estitke pa tudi novemu ?lanu kluba, si vidu da se izpla?a? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ej nisem se ?e v?lanil, morem prej poravnati ?e obveznosti ... to bom uredil tekom tega ali naslednjega tedna :D

 

Sicer pa dobim v soboto ?e nove diske in zavorne plo??ice za vsa 4 kolesa ... na ra?un avtohi?e, ki je avto prodala ... stvar je namre? pri koncu, sem jih danes obvestil in bodo menjali na lastne stro?ke :D

Napisano

Sem na istem ko ti ... morm zrihtat te podlo?ke pa skalibrirat pa cedilo spucat ... pa za povrh se sklopko pa vstrajnik :P ves prblizn kok pridejo te podlo?ke + delo ?

Napisano

Sem na istem ko ti ... morm zrihtat te podlo?ke pa skalibrirat pa cedilo spucat ... pa za povrh se sklopko pa vstrajnik :P ves prblizn kok pridejo te podlo?ke + delo ?

 

Podlo?ke pa delo so male pare ena je okol 4-5? delo pa tut ni velik (odvisn kje) :jupiii: ve?i problem je vstrajnik pa sklpopka :angry2:

Napisano

Koliko pa stane menjava podlo?k injektorjev?

 

podlo?ke 5? - sam ali + delo kako urco ali 2

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Takle, od v?eraj imam ?e nove sprednje in zadnje diske + plo??ice ... Razlika v zaviranju in samem pedalu ve? kot o?itna :jupiii:

 

Zej me zanima pa ?e nekaj:

 

1. ko je avto hladen se v prvo in drugo ?alta ful trdo, ko je topel bolj mehko, ?eprau tud ne ?isto na mehko, poleg se mi je ?e 2x zgodilo da na semaforju nism mogu dat v prvo ... Naj menjam olje? Po servisni knjigi vidim da je blo menjano na 100.000 km, 3 in pol leta nazaj (70.000 km nazaj).

 

2. pri vsakem prestavlanju v vi?jo prestavo se za trenutek sli?i nek zvok, ki izgine v sekundi ... meni se sli?i, kot da bi nekaj zaro?ljalo (prrrrrrrr) ... kot da nekaj ne bi bilo dosti pri?vr??eno

 

3. v 2 tednih kar ga mam sem nardil 1500 km, od za?etka so si regeneracije DPF-ja sledile na cca 40 km (tolk mam do slu?be in regeneracijo je delal enkrat v vsako smer) poleg tega je regeneracija trajala cca 20 min, zdej na cca 100 - 120 km dela regeneracije in to po cca 10 min ... je to ok? je bil filter zabasan oz. je ?e? prej?nji lastnik se je vozil ve?ino kratke relacije, dosti po mestu. Olje sem ?e menjal, staro je blo zani? in oznaka je ?e bla na x, zdej je ?ist mal nad F.

 

4. v?asih se prtlja?nik no?e zapret, ro?ka za odpiranje se no?e pomaknit nazaj v prvotni polo?aj, jo morem sam mal pritisnit da sko?i nazaj ... se da podmazat?

 

Sej vem da je avto star 6 let in ima dost km ampak js ho?em da je tak kot mora bit zato bi rad zrihtal vse kot mora bit :)

Napisano

Takle, od v?eraj imam ?e nove sprednje in zadnje diske + plo??ice ... Razlika v zaviranju in samem pedalu ve? kot o?itna :jupiii:

 

Zej me zanima pa ?e nekaj:

 

1. ko je avto hladen se v prvo in drugo ?alta ful trdo, ko je topel bolj mehko, ?eprau tud ne ?isto na mehko, poleg se mi je ?e 2x zgodilo da na semaforju nism mogu dat v prvo ... Naj menjam olje? Po servisni knjigi vidim da je blo menjano na 100.000 km, 3 in pol leta nazaj (70.000 km nazaj).

 

2. pri vsakem prestavlanju v vi?jo prestavo se za trenutek sli?i nek zvok, ki izgine v sekundi ... meni se sli?i, kot da bi nekaj zaro?ljalo (prrrrrrrr) ... kot da nekaj ne bi bilo dosti pri?vr??eno

 

3. v 2 tednih kar ga mam sem nardil 1500 km, od za?etka so si regeneracije DPF-ja sledile na cca 40 km (tolk mam do slu?be in regeneracijo je delal enkrat v vsako smer) poleg tega je regeneracija trajala cca 20 min, zdej na cca 100 - 120 km dela regeneracije in to po cca 10 min ... je to ok? je bil filter zabasan oz. je ?e? prej?nji lastnik se je vozil ve?ino kratke relacije, dosti po mestu. Olje sem ?e menjal, staro je blo zani? in oznaka je ?e bla na x, zdej je ?ist mal nad F.

 

4. v?asih se prtlja?nik no?e zapret, ro?ka za odpiranje se no?e pomaknit nazaj v prvotni polo?aj, jo morem sam mal pritisnit da sko?i nazaj ... se da podmazat?

 

Sej vem da je avto star 6 let in ima dost km ampak js ho?em da je tak kot mora bit zato bi rad zrihtal vse kot mora bit :)

 

Kar se 1. to?ke ti?e bi priporo?al Metabond GT :prstgor: Imam ga v 22 let stari miati in se kljub obrabljenemu menjalniku prestavlja teko?e tudi v mrazu..

 

2. vztrajnik je bil ?e menjan?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Mislim, da tko dela pri vseh - pri drugi generaciji je samo bolj izolirano a ?e napne? u?esa tud sli?i?. Mislim, da to ni "error" ampak je "feature" :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Ja to nardi takoj ko pritisne? ja, ko ?alta? in potegne? se ne sli?i ve? ... no kaj potem to je pa? tak in vozi? dalje?

 

Sicer pa sem meu dans bli?nje sre?anje z ograjo ... zdej dobrega serviserja sem ?e na?el z va?o pomo?jo, torej zdej i??em dobrega li?arja, da popravi posledice spontanega drifta :) Ni pa ni? kriti?nega :)

Napisano

Zdej ne vem ali si ?e ?lan kluba ali ne, ker v taprvem primeru ti znam svetovati dva odli?na li?arja, pri katerih bo? imel konkreten popust. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Nisem ?e ?lan ... bom se v?lanil takoj, ko bo kaj vi?ka ?asa, trenutno mam tako gu?vo v slu?bi, da ?e dihat niam ?asa :D

 

Sicer pa sem dobil ?e nov ?paner za alternator ... vse na ra?un garancije v avtohi?i ... zdej je menda top, tud na tehni?nem so rekli, da je v odli?nem stanju :cheers:

 

Kar zadeva avtoli?enje, dej mi ZS prosim :)

 

Tnx :D

Napisano

?e eno kratko vpra?anje ...

 

V navodilih pi?e da ima avto tank 64L. Onkrat je po BC kazalo 4 km do praznega tanka, tud kazalec je biu ?e skoraj ?isto na nuli .... natankam polno in je ?lo not 55L in niti kaplje ve?.

 

Pa tudi, lu?ka se pri?ge, ko BC ka?e 30 km do praznega tanka ... Se mi samo zdi al tu nekaj ne ?tima? :)

Napisano

?e eno kratko vpra?anje ...

 

V navodilih pi?e da ima avto tank 64L. Onkrat je po BC kazalo 4 km do praznega tanka, tud kazalec je biu ?e skoraj ?isto na nuli .... natankam polno in je ?lo not 55L in niti kaplje ve?.

 

Pa tudi, lu?ka se pri?ge, ko BC ka?e 30 km do praznega tanka ... Se mi samo zdi al tu nekaj ne ?tima? :)

 

Ne zana?aj se na BC, ker te bo nategnil, lp posveti lu?ak pojdi tankat in adijo.

Pri meni naredim ?e 80-120 kilometrov ko mi ka?e nulo pri dizla?ih pa so nekateri ?e po?akali na cesti ko jim je kazalo ?e za cca 100 km dometa.

 

Umerjanje je BS (Bull Shit)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zdravo vsem :D

 

Mam ?e eno vpra?anje in sicer avto imam mesec in pol, pred 3500km sem nardil servis, dans sem pogledal nivo olja in je ?e preko oznake F, cca 1-1,5cm nad F proti X-u ...

 

A je to normalno? ?e bo ?lo tak naprej bom dau ?ez 2500 zopet menjat olje ...

 

Sicer imam navado da vse svoje avte vedno servisiram na 15.000 km, tokrat pa zgleda da bo treba mal prej.

 

Kot sem ?e v za?etnih postih napisal je prej?nji lastnik avto uporabljal bolj za mestno vo?njo, za?etne regeneracije DPF so ble pogoste, zdej jih dela na cca 120-150 km ...

 

Avto uporabljam prete?no relacijsko, torej 35 km v eno smer do slu?be in nazaj ...

 

Hvala v naprej, lp. :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.