Skoči na vsebino

Servisiranje Mazde po poteku garancije. Poobla??eni servis ali ne


mika

Priporočeno sporočilo

Pri Pelku se za tiste brez DPF-ja pride ?ez s cca. 550? (no za ?lane kluba pa ?e izpod 500 je reku majster). :aaaaa::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 73
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

eno dejstvo ostaja, da ima mazda recimo garancijo tudi na prerjavenje, in ?e vozi? k kateremukoli popoldancu, potem zna tu nastati problem, ?e bo? moral delati kaj v tej smeri...

 

za dele in teko?ine pa je tako, da morajo biti uporabljeni deli in teko?ine, ki so v skaldu s proizvajal?evimi navodili, to pa ne pomeni da morajo biti vgrajeni original Mazda deli, ampak deli, ki so za dolo?eno vozilo namenjeni! Ravno tako olje, lahko je Castrol, ali kaj drugega, samo standardom mora ustrezati...

 

 

ni vse v poteku treh let... velikokrat se je kaj re?ilo v kulanci ali s soudele?bo servisa tudi v ?etrtem letu... (sicer ne vem konkretno za Mazdo)

 

seveda je razlika v servisiranju, vsak se odlo?i zase... z denarjem seveda ni treba razmetavati :)

 

pri meni zaenkrat ?e velja, da nisem dovolj bogat, da bi lahko poceni kupoval...

(in to se je pokazalo tudi z nakupom novih diskov, kjer sem mimo vsekal, gornje pravilo pa se je potrdilo :) )

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js peljem na servis da mi zamenjajo samo olje in oljni filter ostalo zamenjam sam, robo dobim sam, tako da me redni servis pride manj kot 100? z MES in garancijo na pleh.(delo in materijal).

 

Na servis pa vozim samo zarad pleh garancije, ker vsi vemo kako gnil pleh je uporabljen na mazdah, ?e bi blo to bol kvalitetno pol ne vidi servisa niti od dale?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kopiram odgovore z mailov, ki sem jih dobil za moje povpra?evanje za velik servis:

 

Veliki servis lahko opravite pri nas in cena za tak?en servis je cca.1.100,00 EUR, potrebno je predhodna naro?ilo na servis cca. 3-5dni

Zahvaljujem se vam za povpra?evanje. Servis je mo?no opraviti pri nas. Stro?ek servisa se su?e okrog 1.250 ?. V to ceno je v?tet zobati jermen z vsemi napenjalci, mikro jermen, olje in oljni filter, zra?ni filter ter klima filter in samo delo.

 

 

 

V primeru, da se boste odlo?ili opraviti servis pri nas, vam ponujam 5% popust na material in 10% popust na delo.

?e tretji bi moral biti nekje, pa se mi ne da ve? iskat... cena je itak ista

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pod 1000? na poobla??enem ne bo? pri?el nikjer skos, za novej?e modele mazde! :closedeyes:

 

iceman pride...... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja Mazda ima 99400Km in jo bo treba malo pregledat. Resda servisi niso nevem kako dragi pa vendar bi rad tudi jaz kaj pri?paral. Sam ne vem kak?ne oblike servisiranja uporabljate drugi vozniki Mazd. Ne vem zakaj bi pla?eval 60-70% ve? za nek pe?at o rednem servisiranju. Ker pa vem da se vsi ne strinjate z mano bi prosil za "pro et contra."

 

 

 

Kot vidi? so razlike v ceni servisiranja kar velike. Od 1500 (Gustav) do Yavaryevih 100 eurov :) . Na tvojem mestu bi ostal pri poobla??enem serviserju, ?e zaradi MES-a in garancije na prerjavenje. Enako nudim svoji M3.

 

Glede rje pa ... kaj nima Mazda v ponudbi svoje kozmetike t.i. Repair-kit, s katerim lahko lastnik sam opravi z manj?imi po?kodbami laka? Povpra?aj na servisu po njem.

58461.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma po drugi strani pa ,prerjavenje pomeni luknjo v plehu. Bos mel tolko casa avto?

 

 

Tudi to je en dejavnik odlocitve. Ko smo ze pri tem, ravno danes sem govoril z nekdanjim mehanikom enega lj mazda servisov. Pri rji pleha, ki se ni prerjavel (dejanska luknja) naj bi Mazda krila cca. 20% stroska. Velja seveda za uradno servisirana vozila in izven garancije. Preverim zadevo jutri podrobneje in sporocim.

 

V kolikor ob tem priznajo dodatno se tistih 30% popusta na licarske storitve, ki jih vsake toliko posljejo strankam na dom, potem je to ze nekaj. Malo verjetno, a vprasati ni greh.

58461.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi to je en dejavnik odlocitve. Ko smo ze pri tem, ravno danes sem govoril z nekdanjim mehanikom enega lj mazda servisov. Pri rji pleha, ki se ni prerjavel (dejanska luknja) naj bi Mazda krila cca. 20% stroska. Velja seveda za uradno servisirana vozila in izven garancije. Preverim zadevo jutri podrobneje in sporocim.

 

V kolikor ob tem priznajo dodatno se tistih 30% popusta na licarske storitve, ki jih vsake toliko posljejo strankam na dom, potem je to ze nekaj. Malo verjetno, a vprasati ni greh.

 

Ves kaj,zarad teh procentov popusta, pa nebi tja vozil in 2x preplacal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ves kaj,zarad teh procentov popusta, pa nebi tja vozil in 2x preplacal.

 

 

Ampak ko ti pa enkrat izven garancije zamenjajo kaj drazjega, pa je hitro povrnjeno... Kot sem ze rekel... Pa cena ni dvojna... :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Gustav - raj?i ga ?e enkrat pokli?i, ker se o?itno nista dobro razumela. :)

 

Za 400 do 450? pa dvomim da se majstr loti tega posega, se pa vseeno spla?a ga vpra?at. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bojo zamenjal ja izven garancije..sploh pa mazda..

Vsak po svoje,mislim da racunice ni.

 

 

Jaz sem ze imel tak primer... :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

menjajo ko si mesec, dva, tri ?ez garancijo... po kakem letu te ne povohajo ve?... taka je moja izku?nja pri volvu (pa se je dobro vedelo, da je crknjeni del bil serijska napaka)

 

Meni so menjali komplet centralno zaklepanje (racunalnik v armaturi in oba daljinca) letos spomladi... Torej skoraj eno leto po preteku garancije...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro zate :-) ampak ena lastovla se ne prinese pomladi :-)

 

 

To je res... je pa veliko vec moznosti, ce avto servisiras na pooblascenem servisu, kot pa kje drugje :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.