Skoči na vsebino

Stevci

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok..stvar je taka mam mazdo6 2002 2.0 diesel...vcasih pri priziganju se mi stevci premaknejo do konca in pol nazaj sele Potem se obratomer normalizira...sisal sem da je pri novejsih avtomobilh to normalno,ampak to pri mojem ne nardi vedno,ampak samo vcasih zato pa se sprasujem ce je mogoce kaj narobe...kaj vi pravite na to?

Napisano

Ok..stvar je taka mam mazdo6 2002 2.0 diesel...vcasih pri priziganju se mi stevci premaknejo do konca in pol nazaj sele Potem se obratomer normalizira...sisal sem da je pri novejsih avtomobilh to normalno,ampak to pri mojem ne nardi vedno,ampak samo vcasih zato pa se sprasujem ce je mogoce kaj narobe...kaj vi pravite na to?

 

Men je na moji (6-ka 2003) tole samo enkrat naredilo in to v tistem momenu, ko se je akumulator dokon?no in za vse ve?ne ?ase poslovil. Tole je o?itno znak, da je fertig, zato me ?udi da pri tebi kasneje ?e vedno v?iga. :blink::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to ma 2 kanala, če bi recimo kdaj hotel dodat nizkotonec, recimo da zadevo dam v dnevno, morm pa pogledat proti dražjemu bratu ne.   SONY STR-DH590, 5.2-kanalni AV-sprejemnik za domači kino - Kondrič d.o.o. KONDRIC.COM 4x HDMI vhod Koaksialni, Optični in Bluetooth Vhod  
    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.