Skoči na vsebino

Airbagi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Airbagi so dobra varnostna re?itev, vendar tudi zelo draga, ko gre za popravilo. Skriti so pod armaturno plo??o, v sede?u, volanu, pod stre?no in stransko oblogo in ko se spro?ijo naredijo veliko ?talo, katere popravilo je zelo drago. Zakaj so potrebne tak?ne re?itve, ki uporabnika po nepotrebnem veliko stanejo. Zakaj se mora volanska obloga in vse ostale obloge razpo?it in je pri popravilu potrebno potem vse zamenjat ???!!! Zaradi sopotnikovega airbaga je potrebno zamenati celotno oblogo armaturne plo??e, kar brez airbaga stane od 1.500,00 eur navzgor samo za rezervni del. Stranska zavesa raztrga stre?no oblogo, ki jo je potrebno potem tudi zamenjati. Bo?ni airbag, skrit v sede?u razpara sede?no oblogo. Torej vse to bi se lahko re?ilo tako, da popravila ne bi bila tako obse?na in draga. Poseben slu?aj so tudi airbagi, ki se menjajo v celoti. Zakaj? Zaradi plinske bombice, ki se spro?i je potrebno potem zamenjati cel airbag. Ali ne bi bilo mo?no, da se zamenja samo ta in na posebnem servisu, ki bi imel tudi stiskalnico za pakiranje in opremo za testiranje elektronike, katero bi jo po potrebi tudi zamenjal in se tako opravi reziklairanje - obnova le teh????.

 

Je kdo razmi?ljal, kako re?iti vsaj armaturno masko in ste?no blogo, kako jih popraviti, da zgleda estetsko in nemote?e??

 

Pred par dnevi sem videl avto, ki je na videz malo po?kodovan: prednja lu?, blatnik, vpetje prednjega kolesa, oboja vrata, prednja in stranska airbaga pa je. Avto je po treh letih zgubil na ceni 50% in stane na trgu okoli 15.000 ?. Popravilo pa bi stalo cca. 10.000? ????

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

O?itno se da

 

Sem pa tudi na eni miati ?e videl, volan zrihtan v nulo, samo brez airbaga not. Pa ?e smo ?e pri miatah, tisti ki mate spu??ene, se zna nardit da se ob ve?ji luknji na cesti spro?ita, da je pa zmaga popolna pa sovoznikov stol?e ?e ?ipo.

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Zakaj! Sploh to spra?uje??

 

mislim da je ?ivljenje vredno ve? kot samo tisti drobi? za popravilo :jezicek:

Drga? pa kolikor je meni znano se da vsako posebaj menjat in ne rabi? kompleta,saj se tako ali tako potem PC resetira.

ali pa?.

 

pa zato da ti zavarovalnica oceni totalko ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja, ceprav nisem videl tvoje se :P Sam pri uni je bila plastika po?vasana al zlimana, kpa vem zgledala je pa zadeva original, so pogruntal sele ko se je volan mal odvil pa ropotal, da vre?e sploh ni not.

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

pr men je pa plastiko (na volanu) po?vasu, pa notr dal neko peno.. pa z usnjem prevleku.. ne vid? in ne sli?? da ga ni:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Zakaj! Sploh to spra?uje??

 

mislim da je ?ivljenje vredno ve? kot samo tisti drobi? za popravilo :jezicek:

Drga? pa kolikor je meni znano se da vsako posebaj menjat in ne rabi? kompleta,saj se tako ali tako potem PC resetira.

ali pa?.

 

pa zato da ti zavarovalnica oceni totalko ;)

 

Preberi ?e enkrat kaj sem napisal pa ti bo jasno zakaj spra?ujem.

Na forumu je precej takih, ki jim zavarovalnica ne bo priznala ?kode zaradi lastne krivice v karambolu. Takrat pride ?e kako do izraza mo?nost cenej?e variante popravila pa ?e en kup plastike ne bo ?el na odpad. Da se da popraviti in spraviti airbage v funkcijo novih, saj gre dejansko zgolj za zamenjavo piropatron s plinom in kontrolo celotnega elektronskega sistema, resetiranja in menjave kakega senzorja. To pa cenovno pomeni od 75-do 66% prihranka popravila, ki se druga?e ne spla?a. Pri starej?ih avtomobilih od 4 let bi to pomenilo totalko zgolj zaradi zaslu?ka avto-industrije.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Preberi ?e enkrat kaj sem napisal pa ti bo jasno zakaj spra?ujem.

Na forumu je precej takih, ki jim zavarovalnica ne bo priznala ?kode zaradi lastne krivice v karambolu. Takrat pride ?e kako do izraza mo?nost cenej?e variante popravila pa ?e en kup plastike ne bo ?el na odpad. Da se da popraviti in spraviti airbage v funkcijo novih, saj gre dejansko zgolj za zamenjavo piropatron s plinom in kontrolo celotnega elektronskega sistema, resetiranja in menjave kakega senzorja. To pa cenovno pomeni od 75-do 66% prihranka popravila, ki se druga?e ne spla?a. Pri starej?ih avtomobilih od 4 let bi to pomenilo totalko zgolj zaradi zaslu?ka avto-industrije.

 

Kasko vedno krije le ?e si kriv je odbitna fran?iza

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V?asih so imeli avti tam, kjer je airbag lepo name??en pokrov na armaturki: airbag izsko?i, pokrov se al zamenja al pa nazaj namesti.

Potem se je pa na?la budala ki je rekla da to ni setetsko in od takrat so airbagi vklju?eni v armaturko.

 

Vse to je samo in le zato, da konglomerat avtoindustrija dobro ?ivi in ni? drugega. Ko bomo potro?niki sprevideli kake nam delajo, bo mal druga?e na tem svetu.

Meni osebno gre na kozlanje kaj nam dela automotive. Slab?i so od vseh bank. Prodajo ti produkt za 30.000? in ?ez leto ni vreden niti 20.000? takih "obresti" ?e nlb ne zmore.

sicer sem ?e offtopic ampak ?e bi ?le takoj vse cene na polovico, bi bila to ?e vedno najbolj donosna panoga na svetu.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.