Skoči na vsebino

Airbagi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Airbagi so dobra varnostna re?itev, vendar tudi zelo draga, ko gre za popravilo. Skriti so pod armaturno plo??o, v sede?u, volanu, pod stre?no in stransko oblogo in ko se spro?ijo naredijo veliko ?talo, katere popravilo je zelo drago. Zakaj so potrebne tak?ne re?itve, ki uporabnika po nepotrebnem veliko stanejo. Zakaj se mora volanska obloga in vse ostale obloge razpo?it in je pri popravilu potrebno potem vse zamenjat ???!!! Zaradi sopotnikovega airbaga je potrebno zamenati celotno oblogo armaturne plo??e, kar brez airbaga stane od 1.500,00 eur navzgor samo za rezervni del. Stranska zavesa raztrga stre?no oblogo, ki jo je potrebno potem tudi zamenjati. Bo?ni airbag, skrit v sede?u razpara sede?no oblogo. Torej vse to bi se lahko re?ilo tako, da popravila ne bi bila tako obse?na in draga. Poseben slu?aj so tudi airbagi, ki se menjajo v celoti. Zakaj? Zaradi plinske bombice, ki se spro?i je potrebno potem zamenjati cel airbag. Ali ne bi bilo mo?no, da se zamenja samo ta in na posebnem servisu, ki bi imel tudi stiskalnico za pakiranje in opremo za testiranje elektronike, katero bi jo po potrebi tudi zamenjal in se tako opravi reziklairanje - obnova le teh????.

 

Je kdo razmi?ljal, kako re?iti vsaj armaturno masko in ste?no blogo, kako jih popraviti, da zgleda estetsko in nemote?e??

 

Pred par dnevi sem videl avto, ki je na videz malo po?kodovan: prednja lu?, blatnik, vpetje prednjega kolesa, oboja vrata, prednja in stranska airbaga pa je. Avto je po treh letih zgubil na ceni 50% in stane na trgu okoli 15.000 ?. Popravilo pa bi stalo cca. 10.000? ????

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

O?itno se da

 

Sem pa tudi na eni miati ?e videl, volan zrihtan v nulo, samo brez airbaga not. Pa ?e smo ?e pri miatah, tisti ki mate spu??ene, se zna nardit da se ob ve?ji luknji na cesti spro?ita, da je pa zmaga popolna pa sovoznikov stol?e ?e ?ipo.

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Zakaj! Sploh to spra?uje??

 

mislim da je ?ivljenje vredno ve? kot samo tisti drobi? za popravilo :jezicek:

Drga? pa kolikor je meni znano se da vsako posebaj menjat in ne rabi? kompleta,saj se tako ali tako potem PC resetira.

ali pa?.

 

pa zato da ti zavarovalnica oceni totalko ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja, ceprav nisem videl tvoje se :P Sam pri uni je bila plastika po?vasana al zlimana, kpa vem zgledala je pa zadeva original, so pogruntal sele ko se je volan mal odvil pa ropotal, da vre?e sploh ni not.

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

pr men je pa plastiko (na volanu) po?vasu, pa notr dal neko peno.. pa z usnjem prevleku.. ne vid? in ne sli?? da ga ni:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Zakaj! Sploh to spra?uje??

 

mislim da je ?ivljenje vredno ve? kot samo tisti drobi? za popravilo :jezicek:

Drga? pa kolikor je meni znano se da vsako posebaj menjat in ne rabi? kompleta,saj se tako ali tako potem PC resetira.

ali pa?.

 

pa zato da ti zavarovalnica oceni totalko ;)

 

Preberi ?e enkrat kaj sem napisal pa ti bo jasno zakaj spra?ujem.

Na forumu je precej takih, ki jim zavarovalnica ne bo priznala ?kode zaradi lastne krivice v karambolu. Takrat pride ?e kako do izraza mo?nost cenej?e variante popravila pa ?e en kup plastike ne bo ?el na odpad. Da se da popraviti in spraviti airbage v funkcijo novih, saj gre dejansko zgolj za zamenjavo piropatron s plinom in kontrolo celotnega elektronskega sistema, resetiranja in menjave kakega senzorja. To pa cenovno pomeni od 75-do 66% prihranka popravila, ki se druga?e ne spla?a. Pri starej?ih avtomobilih od 4 let bi to pomenilo totalko zgolj zaradi zaslu?ka avto-industrije.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Preberi ?e enkrat kaj sem napisal pa ti bo jasno zakaj spra?ujem.

Na forumu je precej takih, ki jim zavarovalnica ne bo priznala ?kode zaradi lastne krivice v karambolu. Takrat pride ?e kako do izraza mo?nost cenej?e variante popravila pa ?e en kup plastike ne bo ?el na odpad. Da se da popraviti in spraviti airbage v funkcijo novih, saj gre dejansko zgolj za zamenjavo piropatron s plinom in kontrolo celotnega elektronskega sistema, resetiranja in menjave kakega senzorja. To pa cenovno pomeni od 75-do 66% prihranka popravila, ki se druga?e ne spla?a. Pri starej?ih avtomobilih od 4 let bi to pomenilo totalko zgolj zaradi zaslu?ka avto-industrije.

 

Kasko vedno krije le ?e si kriv je odbitna fran?iza

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V?asih so imeli avti tam, kjer je airbag lepo name??en pokrov na armaturki: airbag izsko?i, pokrov se al zamenja al pa nazaj namesti.

Potem se je pa na?la budala ki je rekla da to ni setetsko in od takrat so airbagi vklju?eni v armaturko.

 

Vse to je samo in le zato, da konglomerat avtoindustrija dobro ?ivi in ni? drugega. Ko bomo potro?niki sprevideli kake nam delajo, bo mal druga?e na tem svetu.

Meni osebno gre na kozlanje kaj nam dela automotive. Slab?i so od vseh bank. Prodajo ti produkt za 30.000? in ?ez leto ni vreden niti 20.000? takih "obresti" ?e nlb ne zmore.

sicer sem ?e offtopic ampak ?e bi ?le takoj vse cene na polovico, bi bila to ?e vedno najbolj donosna panoga na svetu.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.