Skoči na vsebino

Peugeot 207 - PROBLEMI


Priporočeno sporočilo

Sem v?eraj govoril z kolegom, ki je imel enak avto z enakim motorjem. Tudi on je imel cel kup problemov in so mu na kocu re?ili problem z nadgradnjo softwerja v centrali od motorja...mogo?e bi lahko ?e to proval preden ga da stran...

 

mislim da je dal novo elektroniko ?e gor, ker je bila prej?nja fu?...

?e bo menjal komplet kabla?o, + nepredvideni stro?ki, ga bo staro, na oko cca 500? sklepam. ?alostno je ker ima avto 98k km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim da je dal novo elektroniko ?e gor, ker je bila prej?nja fu?...

?e bo menjal komplet kabla?o, + nepredvideni stro?ki, ga bo staro, na oko cca 500? sklepam. ?alostno je ker ima avto 98k km.

 

Se bojim da bo 500 eur premalo za kabla?o -_-

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hm, jst sm meu Opel Signuma 2,2 DTI letnik 2005 in ko sem dal za servise 2500+? v 10 mesecih, sm reku opa, tole je pa dost, in sm ga zamenjal z prej?njo ?estko. Ne vem, nima smisla tolk vlagat, pa mi je signum ful ful ful ful ful v?e? avto ?e vedno, ampak ?al, ni rentabilen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prah na armaturki je dober izolator pa se nič ne sliš.... 😂🫣⛏️
    • Pa sej zato maš menjalnik... samo dlje držiš v nižjih prestavah in celo lahko zavrtiš proti rdečemu polju, kjer se nahahaj ta "nova" moč. Se splača, še vsak se je pohvalil, ko je to naredil.
    • Tako nekako bi moralo bit. Tako je tudi z zdravili, akomulatorji itd... 🤔
    • Pir ne kozarc.... 😁
    • Zakaj? a zato, ker Mazda ne razume, da je relativno nišna znamka in ima svoj ne prav velik krog kupcev, ki namesto, da bi jih obdržala se prav trudi, da bi se jih kar precej znebila.   Pa zakaj SUV-i? Zato, da se zmanjšuje stroške projektiranja. SUV-a v določeni velikosti maš lahko samo enega. Ne rabiš delat SUV limuzino, SUV karavan in SUV HB. Pri 6-ki je to bil problem, ko so imeli v prvih dveh generacijah 6-ko s tremi različnimi ritkami. Kupci smo bili veseli nad izbiro, Mazda nad stroški proizvodnje pač ne. Ko so uvajali CX-5, so ga dejansko kot menjavo Mazde 6 HB, ki je za moje pojme najbolj posrečena oblika v navezavi z uporabnostjo.   CX-5 je tako enostavno kanibalizirala lasten model, ker del te prodaje, ko ni bilo 6 HB je šel k CX-5. In procenti 6-ke so padali. Medtem, ko so pri Mazdi naredili 2. gen CX-5 so 6-ko več ali manj držali le s FL-ji. Se pravi generacijo so menjali tako, da so FL-ju rekli nova generacija. To se v prodaji ne počne in , ko po 10-ih letih ne zamenjaš generacije določenega modela je logično, da številke v prodaji padajo tako globoko, da pri Mazdi rečejo: "ej, ste videli, da ne gre in da je prihodnost v dražjih SUV-ih". Kako prikladen izgovor.   Se pravi ne daš na trg nove generacije, omejuješ prodajo in število različic. In ja seveda, na koncu smo kupci krivi za take odločitve. Bolano do nezavesti.   res? Od novih modelov VW, Škoda, Audi, BMW, Mercedes. To je pa več ali manj to od 40+ znamk na Slo trgu.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.