Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No sem se danes nekaj do Vrhnike zapeljal in sm reku ajde da probamo kolk gre in pulm pulm pulm ?tevc se ustavi pri 170 km/h in 5.500rpm, fantje pravim da gotovo, sm ti??u itak da v peti kk?n kilometr ali dva in se ni premaknil ma skoraj za ni? :ne vem: <_< ..in sm skor znoru, k tole gre res preve? premal. Res da je prej mela avto starej?a gospa ampak jest sm si mislu da je po cca. 2000km moje vo?nje avto ?e tolk ulaufan da bi moral it. :huh: Samo sem prepri?an da gre ve?, tole nekaj ni vredu.

Napisano

No omejitev je itak 130 km/h max...... :policaj:

 

Sicer pa mislim da v 2000 km avta ?e ne more? udelat.....moje mnenje....

 

Kolk ima pa tovarni?ko tvoja kon?no hitrost??

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

no ja no...ker ta avto prej verjetno ni vidu 170 km/h...verjetno se mora res ?e malo ulaufat...to da v ni?jih obratih ne potegne takoj sem se ?e navadil....samo sem pa prepri?an da se to ne sme ustavit pri 5.500 rpm glede na to da ma 90 konjev...sej mi ni da bi norel samo sprobal sem in to ni to. :ne vem: ..V navodilih za uporabo ne pi?e koliko je tovarni?ka kon?na na netu pa ?e nisem ni? na?el. :unsure:

Napisano

Po tovarniskih podatkih tvoja bi mogla it 173km/h od 0-100km/h pa 11.8s.

Kaksne gume pa mas (serijsko 175/70 13).

Po merilniku bi pricakoval vsaj 180km/h...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A sam tolk mal?? To me ?e twingo pusti na celi ?rti :angry:

Verjetno so tud gume krive, ker so 195/50/15

Sam ne ?tekam kako da se obrati ustavjo na 5.500rpm??? ..?e dale? od rde?ega polja, ker mam feeling da mi je lancer 1.5i 8v...bolj letel.

Napisano

Ja ma na 5500 rpm se ti ustavi v 5 brzini al v usaki sam do tolk???

 

LP dAvid

Feel free....

Napisano

v peti na avtocesti ni ?lo ve? kot 5500, druga?e gre prov lepo do rde?ega, mogo?e bi moral probat s ?etrto sam v peti bi moral tud mal ve? povle?t.

Napisano

v peti na avtocesti ni ?lo ve? kot 5500, druga?e gre prov lepo do rde?ega, mogo?e bi moral probat s ?etrto sam v peti bi moral tud mal ve? povle?t.

ce bi imel 5 prestava prestavno razmerje vsaj 1:1 (proti diferencialu) potem bi lahk dosegel do rdecega polja...tko ti preostaja samo klanc navzdol.

Drugace pa se mi zdijo cist v redu obrati pri maksimumu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Recimo Forda ki sem imel tudi v peti ni hotel it nad temi obrati....pa? tako prestavno razmerje ima....kot ti je labi povedal.....tako da ni n? narobe.... :ouje:

 

 

LP dAVid

Feel free....

Napisano

No, nasa s 73 konji gre na dovolj dolgi ravnini 180, po hribu navzdol je ze sla 190 in bi se a se mi je zasmilila, nalozena gre v avtocestni hrib vcasih komaj 120.

Koncno hitrost lahko zmanjsajo zamasen izpuh, preprazne gume, zamasen filter bencina ali zraka, zanic lambda, nasplosna zamorjenost motorja in se in se.

In kot si sam ugotovil so tokrat v igri tudi gume, na nasi se menjava iz 175 na 185 ze pozna.

Ne sekiraj se zaradi koncne. Da se v 2000 kilometrih motor se ni zdihal je tudi normalno, vecletna voznja na nizkih obratih naredi svoje. Sem imel avto, ki je sele po kaksnih 10 tisocih kilometrih normalne voznje zacel dobivat nazaj tovarnisko koncno hitrost.

99´ 323F 1.4

Guest BrainLess
Napisano

... ne se sekirat, jaz sem kupo avto od prve lastnice, avto pa pomoje ?e vedo ni da gre sploh blizu 4k obratov :hohoho:

 

po 1 leu vo?nje je pridobil na pospe?kih kon?na pa je ?e vedno :wacko::vskalo:

 

Sicer pa....

 

Meni je tud ?e 160 ?ist dovolj.... razen za malo adrenalina bi ga "na?panal" samo ve? kot 180 itq ne gre <_< (?E!)

 

LP

Napisano

hehe....sej mene je zaskrbel ker do 170 je kr dost hitr pri?lo potem pa stop kr naenkrat kot da bi bla blokada...ni ?lo pa ni ?lo....ok vem da ?e ga ti??i? in potem se ?e en cajt mu? da tistih 10 km/h ve? pridobi ampak pr men se je sam ustavil...pa ?e to pr 5500 rpm, to mi ni ?lo v glavo, ker druga?e se lepo zavrti...avto je bil res da vsak dan vo?n na relaciji po avtocesti, to ga je po moje ?e re?il da je ?el tja do jest vsaj upam do ene 140 km/h, ker druga?e pa res nikamor ne bi ?el.

Napisano

hehe....sej mene je zaskrbel ker do 170 je kr dost hitr pri?lo potem pa stop kr naenkrat kot da bi bla blokada...ni ?lo pa ni ?lo....ok vem da ?e ga ti??i? in potem se ?e en cajt mu? da tistih 10 km/h ve? pridobi ampak pr men se je sam ustavil...pa ?e to pr 5500 rpm, to mi ni ?lo v glavo, ker druga?e se lepo zavrti...avto je bil res da vsak dan vo?n na relaciji po avtocesti, to ga je po moje ?e re?il da je ?el tja do jest vsaj upam do ene 140 km/h, ker druga?e pa res nikamor ne bi ?el.

Pa si ziher, da nisi imel kak?nega nasprotnega vetra oziroma, da se cesta ne vzpenja. Glede na to, da Ljubljanca te?e iz Vrhnike proti Ljubljani pomeni, da se tudi AC proti Vrhniki dviguje.

 

?e ho?e? bit prepri?an se spravi na AC pa fullgas (sam po pameti in ne na silo) do cestninske na Vrhniki obrni pa isto nazaj proti cestninski na Brezovci. Povpre?je obeh max hitrosti bi morala bit kon?na na tvoji Mazdi.

 

 

 

 

p.s. : da ne bo? na sami AC obrnu tako kot sem danes videl :policaj: na motorju. Inkasant je zgre?u odcep, vklju?u lu?ke, obrnu in po odstavnem pasu po?asi v nasprotno smer do izvoza. Mislm ?e to ni :vskalo: .

33112_1.png

Napisano

jah mal se dviguje sam tolk pa spet ne......sem ?e na za?etku probu tkole k sm ?el na dolensk pa je blo isto, samo takrat sem bil prepri?an da pa? zato k prej ni bil teran.

Ni se za bat da bi jest na avtocesti obra?al, tolk pa ?e sm pr seb :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moj gre tut ene tolk. Mah ne se sekirat ta avto itaq ni dirkalnik (na ?alost sem prepozno ugotovil). :P Je pa pomoje to ?ist realna hitrost za tako mo?an avto (Sunny 1.4 85 KM gre tut toliko).

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

.... no ja, glede na to da mama isti motor ...

 

ti ga kr zlaufaj, jaz sem mojga tud 1 leto...

 

rezultat :

post-11-1127689077_thumb.jpg

Napisano

hehehehe ja samo to je blo z original 175/70 r 13 kolesi...

 

z 15" 195 ki sem jih mel pred tem mislim da nebi spravo tolko not :ne vem:

Napisano

Ma ne se sekirat, saj 170 tudi ni tako malo, samo lepo po?asi jo privajat na novega ?oferja, ?e jo bo? priganjal bo samo slab?e.

IPB Image
Napisano

Treba bo menjat motor, predlagam 1.8 GTR turbo, kot jo ima kolega iz posta pred mano!!! :)

 

Za takle motor se mi zdi to skoraj normalna hitrost, al pa tam nekje 180 dobrih po ?tevcu, ampak brez treninga noben atlet ne postavi svetovnega rekorda a ne?!

 

?e pa pretirava pa lahko pride do po?kodb, no nekaj tacga je tut pri avtu! :))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?e pa pretirava pa lahko pride do po?kodb, no nekaj tacga je tut pri avtu! :))

tako kot si rekel... zato pa mi je ?la dihtunga na pokrovu ko sem ga hladnega "?printal" pol pa beli dim izpod haube ko se je olje cvrlo na ma?ini ... :P
Napisano

Ja to je preverjen recept za uni?it motor! Mrzlega pa do daske, isto mi je uspelo pred leti na fotrovi Vectri, pa mi je bil zelo hvale?en :)))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

:prstgor::bravo:

Hehe zdaj imam ?portni filter in mam ziher 5 konjev ve?. Ni da ni. :jupiii:

Ampak se dejansko ?uti, da motor lep?e pospe?uje. Je pa seveda notranji filter (K&N). No mogoć bi bil ?e bolj?i Cold Air Intake ker zdaj ima avto serijsko ful dolgo napeljavo do filtra. To bo ?e treba po?mekat. Pol gremo pa 200, ko zamenjam ?e gume. :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.