Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No sem se danes nekaj do Vrhnike zapeljal in sm reku ajde da probamo kolk gre in pulm pulm pulm ?tevc se ustavi pri 170 km/h in 5.500rpm, fantje pravim da gotovo, sm ti??u itak da v peti kk?n kilometr ali dva in se ni premaknil ma skoraj za ni? :ne vem: <_< ..in sm skor znoru, k tole gre res preve? premal. Res da je prej mela avto starej?a gospa ampak jest sm si mislu da je po cca. 2000km moje vo?nje avto ?e tolk ulaufan da bi moral it. :huh: Samo sem prepri?an da gre ve?, tole nekaj ni vredu.

Napisano

No omejitev je itak 130 km/h max...... :policaj:

 

Sicer pa mislim da v 2000 km avta ?e ne more? udelat.....moje mnenje....

 

Kolk ima pa tovarni?ko tvoja kon?no hitrost??

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

no ja no...ker ta avto prej verjetno ni vidu 170 km/h...verjetno se mora res ?e malo ulaufat...to da v ni?jih obratih ne potegne takoj sem se ?e navadil....samo sem pa prepri?an da se to ne sme ustavit pri 5.500 rpm glede na to da ma 90 konjev...sej mi ni da bi norel samo sprobal sem in to ni to. :ne vem: ..V navodilih za uporabo ne pi?e koliko je tovarni?ka kon?na na netu pa ?e nisem ni? na?el. :unsure:

Napisano

Po tovarniskih podatkih tvoja bi mogla it 173km/h od 0-100km/h pa 11.8s.

Kaksne gume pa mas (serijsko 175/70 13).

Po merilniku bi pricakoval vsaj 180km/h...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A sam tolk mal?? To me ?e twingo pusti na celi ?rti :angry:

Verjetno so tud gume krive, ker so 195/50/15

Sam ne ?tekam kako da se obrati ustavjo na 5.500rpm??? ..?e dale? od rde?ega polja, ker mam feeling da mi je lancer 1.5i 8v...bolj letel.

Napisano

Ja ma na 5500 rpm se ti ustavi v 5 brzini al v usaki sam do tolk???

 

LP dAvid

Feel free....

Napisano

v peti na avtocesti ni ?lo ve? kot 5500, druga?e gre prov lepo do rde?ega, mogo?e bi moral probat s ?etrto sam v peti bi moral tud mal ve? povle?t.

Napisano

v peti na avtocesti ni ?lo ve? kot 5500, druga?e gre prov lepo do rde?ega, mogo?e bi moral probat s ?etrto sam v peti bi moral tud mal ve? povle?t.

ce bi imel 5 prestava prestavno razmerje vsaj 1:1 (proti diferencialu) potem bi lahk dosegel do rdecega polja...tko ti preostaja samo klanc navzdol.

Drugace pa se mi zdijo cist v redu obrati pri maksimumu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Recimo Forda ki sem imel tudi v peti ni hotel it nad temi obrati....pa? tako prestavno razmerje ima....kot ti je labi povedal.....tako da ni n? narobe.... :ouje:

 

 

LP dAVid

Feel free....

Napisano

No, nasa s 73 konji gre na dovolj dolgi ravnini 180, po hribu navzdol je ze sla 190 in bi se a se mi je zasmilila, nalozena gre v avtocestni hrib vcasih komaj 120.

Koncno hitrost lahko zmanjsajo zamasen izpuh, preprazne gume, zamasen filter bencina ali zraka, zanic lambda, nasplosna zamorjenost motorja in se in se.

In kot si sam ugotovil so tokrat v igri tudi gume, na nasi se menjava iz 175 na 185 ze pozna.

Ne sekiraj se zaradi koncne. Da se v 2000 kilometrih motor se ni zdihal je tudi normalno, vecletna voznja na nizkih obratih naredi svoje. Sem imel avto, ki je sele po kaksnih 10 tisocih kilometrih normalne voznje zacel dobivat nazaj tovarnisko koncno hitrost.

99´ 323F 1.4

Napisano

Sej velik servis bo padu v jeseni tko da bomo vidli kako bo takrat. Mal nizka kon?na se mi je zdela za 85 konjev. sramezljiv

Guest BrainLess
Napisano

... ne se sekirat, jaz sem kupo avto od prve lastnice, avto pa pomoje ?e vedo ni da gre sploh blizu 4k obratov :hohoho:

 

po 1 leu vo?nje je pridobil na pospe?kih kon?na pa je ?e vedno :wacko::vskalo:

 

Sicer pa....

 

Meni je tud ?e 160 ?ist dovolj.... razen za malo adrenalina bi ga "na?panal" samo ve? kot 180 itq ne gre <_< (?E!)

 

LP

Napisano

hehe....sej mene je zaskrbel ker do 170 je kr dost hitr pri?lo potem pa stop kr naenkrat kot da bi bla blokada...ni ?lo pa ni ?lo....ok vem da ?e ga ti??i? in potem se ?e en cajt mu? da tistih 10 km/h ve? pridobi ampak pr men se je sam ustavil...pa ?e to pr 5500 rpm, to mi ni ?lo v glavo, ker druga?e se lepo zavrti...avto je bil res da vsak dan vo?n na relaciji po avtocesti, to ga je po moje ?e re?il da je ?el tja do jest vsaj upam do ene 140 km/h, ker druga?e pa res nikamor ne bi ?el.

Napisano

hehe....sej mene je zaskrbel ker do 170 je kr dost hitr pri?lo potem pa stop kr naenkrat kot da bi bla blokada...ni ?lo pa ni ?lo....ok vem da ?e ga ti??i? in potem se ?e en cajt mu? da tistih 10 km/h ve? pridobi ampak pr men se je sam ustavil...pa ?e to pr 5500 rpm, to mi ni ?lo v glavo, ker druga?e se lepo zavrti...avto je bil res da vsak dan vo?n na relaciji po avtocesti, to ga je po moje ?e re?il da je ?el tja do jest vsaj upam do ene 140 km/h, ker druga?e pa res nikamor ne bi ?el.

Pa si ziher, da nisi imel kak?nega nasprotnega vetra oziroma, da se cesta ne vzpenja. Glede na to, da Ljubljanca te?e iz Vrhnike proti Ljubljani pomeni, da se tudi AC proti Vrhniki dviguje.

 

?e ho?e? bit prepri?an se spravi na AC pa fullgas (sam po pameti in ne na silo) do cestninske na Vrhniki obrni pa isto nazaj proti cestninski na Brezovci. Povpre?je obeh max hitrosti bi morala bit kon?na na tvoji Mazdi.

 

 

 

 

p.s. : da ne bo? na sami AC obrnu tako kot sem danes videl :policaj: na motorju. Inkasant je zgre?u odcep, vklju?u lu?ke, obrnu in po odstavnem pasu po?asi v nasprotno smer do izvoza. Mislm ?e to ni :vskalo: .

33112_1.png

Napisano

jah mal se dviguje sam tolk pa spet ne......sem ?e na za?etku probu tkole k sm ?el na dolensk pa je blo isto, samo takrat sem bil prepri?an da pa? zato k prej ni bil teran.

Ni se za bat da bi jest na avtocesti obra?al, tolk pa ?e sm pr seb :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moj gre tut ene tolk. Mah ne se sekirat ta avto itaq ni dirkalnik (na ?alost sem prepozno ugotovil). :P Je pa pomoje to ?ist realna hitrost za tako mo?an avto (Sunny 1.4 85 KM gre tut toliko).

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

.... no ja, glede na to da mama isti motor ...

 

ti ga kr zlaufaj, jaz sem mojga tud 1 leto...

 

rezultat :

post-11-1127689077_thumb.jpg

Napisano

hehehehe ja samo to je blo z original 175/70 r 13 kolesi...

 

z 15" 195 ki sem jih mel pred tem mislim da nebi spravo tolko not :ne vem:

Napisano

Ma ne se sekirat, saj 170 tudi ni tako malo, samo lepo po?asi jo privajat na novega ?oferja, ?e jo bo? priganjal bo samo slab?e.

IPB Image
Napisano

Treba bo menjat motor, predlagam 1.8 GTR turbo, kot jo ima kolega iz posta pred mano!!! :)

 

Za takle motor se mi zdi to skoraj normalna hitrost, al pa tam nekje 180 dobrih po ?tevcu, ampak brez treninga noben atlet ne postavi svetovnega rekorda a ne?!

 

?e pa pretirava pa lahko pride do po?kodb, no nekaj tacga je tut pri avtu! :))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?e pa pretirava pa lahko pride do po?kodb, no nekaj tacga je tut pri avtu! :))

tako kot si rekel... zato pa mi je ?la dihtunga na pokrovu ko sem ga hladnega "?printal" pol pa beli dim izpod haube ko se je olje cvrlo na ma?ini ... :P
Napisano

Ja to je preverjen recept za uni?it motor! Mrzlega pa do daske, isto mi je uspelo pred leti na fotrovi Vectri, pa mi je bil zelo hvale?en :)))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

:prstgor::bravo:

Hehe zdaj imam ?portni filter in mam ziher 5 konjev ve?. Ni da ni. :jupiii:

Ampak se dejansko ?uti, da motor lep?e pospe?uje. Je pa seveda notranji filter (K&N). No mogoć bi bil ?e bolj?i Cold Air Intake ker zdaj ima avto serijsko ful dolgo napeljavo do filtra. To bo ?e treba po?mekat. Pol gremo pa 200, ko zamenjam ?e gume. :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.