Skoči na vsebino

RX-8 pozimi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ja, z izklopljenim dsc kr pozab (tud ce mas zimske gume), z vklopljenim pa to ni vec rx8 :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kak?en zasne?en parking si poi??e? in malo 'potrenira?', potem pa se ?e po?as dobi filing za po cesti..

 

 

 

ps. ?e je tu kdo kak?en lastnik rx8-ice, ki mu ni ?koda gum, se priporo?am za demonstracijo :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

ja, z izklopljenim dsc kr pozab (tud ce mas zimske gume), z vklopljenim pa to ni vec rx8 :)

 

Zakaj? Po moje se pa glih ta avto lepo pelje po snegu (v konkurenci RWD-jev seveda), ker ga ne razganja od navora in mo? dobi ?ele v visokih obratih, ki jih z vo?njo po snegu definitivno ne rabi?. Ker ima tudi lahek motor in idelen "weight distribution" 50:50 se po moji lai?ni oceni (RX8 seveda ?e nisem peljal v snegu) pelje solidno tudi brez vklopljenega TCS-ja. Verjetno bolje kot kak dizel s te?jim motorjem v nosu in veliko navora ?e v nizkih obratih. ?e sam pri sebi vidim pa gre za FWD, da ?e je sneg je bolje ?e izklopim Powerbox, ker mi daje malce preve? navora v prenizkih obratih in prehitro zavrti v prazno, ko ni treba. Z izklopljenim PB je mnogo la?je dozirat pravilno "dozo" plina pa ne glede, da je TCS vklopljen. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

tip sprasuje za izkusnje, ne laicne ocene

 

Zato sem pa vpra?al zakaj? Ker mi ni logi?no zakaj RX8 je problem, BMW al pa Me?ka pa ni. Al si misli, da je vsak RWD problem? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

relativno je lahka, trdo vzmetenje in pa precej siroke gume, tko da na vsakem ovinku moras bit ful ekstra pozoren

mal je blo kot moj prvi bmw 520 letnik 1978, ze ce prestavljas mal bolj na trdo iz tretje v drugo, gre rit mal po svoje...

je kr zabavno, amapk moras bit skoz v "standby"

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zato sem pa vpra?al zakaj? Ker mi ni logi?no zakaj RX8 je problem, BMW al pa Me?ka pa ni. Al si misli, da je vsak RWD problem? :ne vem:

 

Saj je vsak RWD problem po snegu, sploh v na?ih krajih. So S-drive-i kar v gara?i ?ez zimo, ?eprav so avtomobili stali krepko ?ez 50k eur. :)

Napisano

?e izvzamemo leto?njo zimo, je na cesti dan ali pa dva sneg in da bi se tega vstra?il, pol je ?e bolj?e o kakem 4x4 razmi?ljat.

Napisano

?e izvzamemo leto?njo zimo, je na cesti dan ali pa dva sneg in da bi se tega vstra?il, pol je ?e bolj?e o kakem 4x4 razmi?ljat.

 

Pri nas je pozimi 2 tedna sneg na cesti, oz tako dolgo, dokler se ne stopi s pomo?jo soli z drugih cest, ker je na?a ob?ina v popolnem bankrotu in niti cest ne ?istijo. Sicer so imeli neke ljudi najete, ki so ?istili s traktorji, ampak to se ne da primerjat s cestno slu?bo, ki plu?i in soli. ?e pa si se pelja za tem, ravno takrat ko je porinil sneg s cesti??a, je za njim ostala ploskev vtisnjenega snega v asfalt, ki je bila spolzka, kot led. Da ne omenjam, kako je to izgledalo, ko je dodatno zaledenelo. In v takih pogojih pri nas RWD pozimi odpade - se je ?e popolnoma vsak prito?eval nad RWD, tudi poklicni vozniki.

 

LP, M

Napisano

Oj!

 

?isto tak direkten odgovor: svetovno se pelje po snegu, doma sem na bregu in to orng bregu in, ko so tisti z fwd morali riniti vzvratno po bregu ob?asno tudi neuspe?no sem se jaz v 99% uspesno pripeljal domov!

 

Vozil sem se v in po Nem?iji pozimi in to brez vsakih poblemov!

 

Jaz, ko bom imel mo?nost si jo 100% kupim nazaj!

Napisano

Oj!

 

?isto tak direkten odgovor: svetovno se pelje po snegu, doma sem na bregu in to orng bregu in, ko so tisti z fwd morali riniti vzvratno po bregu ob?asno tudi neuspe?no sem se jaz v 99% uspesno pripeljal domov!

 

Vozil sem se v in po Nem?iji pozimi in to brez vsakih poblemov!

 

Jaz, ko bom imel mo?nost si jo 100% kupim nazaj!

 

 

No kon?no en klen ,ki se ne boji zadnjega pogona... :cheers:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Js sm za pozim ravno zarad zadnjega pogona kupu mx5 in se ni ni? za prito?vat, je pa seveda za po pameti vozit, neglede na to kolk konjev je pod havbo.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

potemtakem so uni na smuciscih glupi, ker kupujejo pande 4x4 in audi quattroje in razne subaruje

morajo kupit rx8 :cheers:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Heh ja no, pa? po sistemu vsak tele ma svoj vesele :macek:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Heh ja no, pa? po sistemu vsak tele ma svoj vesele :macek:

 

to itak, z rx8 ze po mokrem je veselja kokr ces...

ta avto je fenomenalno odziven, pomoje od vseh, ki sem jih vozil, je tale najbolj odziven od vseh...kr skace k mal premikas volan

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

rwd je zakon, ne glede na konje ..

 

ali krave :P

 

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

ce bi mene vprasali, bi moral vsak avto met rwd...sam me ne vprasajo

 

poleg veselja ima se eno prakticno prednost: volan lahk bolj vrtis pa se kolesa vec obracajo, mx5 je za po mestu kot en smart

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se strinjam, zadn pogon bi mogu bit na vsakem avtu. Ga ni ve?jega veselja kot RWD, usaj men :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Se strinjam, zadn pogon bi mogu bit na vsakem avtu. Ga ni ve?jega veselja kot RWD, usaj men :)

 

K ?e nis probu, kaj dela navor na vse 4, z DSC ON :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Res nism ?e probu tko da ne morm komenterat, bi mi pa blo vrjetn u?e?, glede na to da ma MPS-ka snage pun ku**c :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

spredn pogon je za babe,zadn za dece 4wd pa za invalide :harhar:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hahahahaha Ukopko tis lud :D Ivalide HAHAHAHAHA :notworth:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.