Skoči na vsebino

Nevarni servo volan na M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se strinjam, ni malo denarja.

 

Po drugi strani: ali 600EUR (1500EUR) ali prometna nesre?a s trajnimi posledicami. Eno leto ?e tvega? po nepotrebnem, bognedaj da se kaj zgodi tebi ali, ?e huje, tvojim bli?njim, ker si var?eval na napa?nem koncu.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Sej teli na uradnem tud pojma nimajo. Dons klicem niso imel sploh blage veze in so rekl da me bojo nazaj poklical. Klicejo nazaj pa pravjo da zna bit da je hin senzor krmilnega sistema (80?),ampak da je po vsej vrjetnosti sla servo pumpa 800e +DDV + delo. No zej se pa ti pejt. Prej je bla kao volanska letev zej to..

A ni tako da ce bi servo pumpa crknla da bi servo biu cist mrtu in sploh nebi delal ne pa da enkrat dela enkrat ne. Zjebe ga pa dez oz. vlaga, ker drgac avto deluje normalno brez zajebavanja...

Napisano

o?itno je da je nekaj na elektriki in da nek senzor oz. njegovo kablovje o?itno prebiva na maso in da gre v tilt. Malo se pozanimaj kje se senzor nahaja, sklepam da se nekje zunaj, ?e na njega vpliva de?, ni pa nujno, poglej spoje, olupljeno izolacijo, preberi kaj pi?e na njemu, da morebiti dobi? ve? podatkov kaj ga zmoti.

Napisano

No da malo posodobim stanje. Skratka, malo potem, ko sem se odpeljal od pelkota se prizge lucka za akumulator in na Jesenicah ugotovimo, da alternator ne fila, ker se je en teden star akumulator izpraznil. Peljemo avto k lokalnemu maherju za alternatorje. Cez dva dni klice in pravi da je sel regler alternatorja rakom zvizgat in da ga je zamenjal, ter da alternator sedaj deluje normalno. Po kratkem pogovoru sem mu omenil, da ga je tudi servo volan zezal in je rekel, da je zelo velika vrjetnost, da je zezal ravno zaradi tega. Baje da takoj, ko pade vrednost alternatorja gre to skozi racunalnik in smo imeli zaradi tega cel ringispil luck in trd servo! Bomo sedaj pocakali pa videli ali je tezava s servo volanom odpravljena ali ne. Zej me pa spet to jezi k cist usak prav neki druzga. Pelko prav, da ga senzor na volanski letvi serje sepravi je resetiv ena in edina- menjava volanske letve, na uradnem pravijo da je lahko sel senzor krmilnega sistema, ampak da je vrjetno sla servo pumpa. Ja pizda ce bi usazga poslusal bi zmetal ze vec kot 2.000e pa sekr nebi bilo za ziher da je tezava odpravljena!

Zej me pa zanima kaj si vi mislite glede tega? Je mozno da ga je servo sral ravno zaradi alternatorja? Zadevo bi rad cimprej saniral, saj je to od mati avto. Nebi pa rad krneki menjal, ce ni za ziher da je v tem problem.

 

post-7623-0-73298300-1477753448_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Super, ravno danes grem v Tivat. 😃 Lani sem gledal tiste podmorniške jaške v okolici.
    • Takoj pomislim na eno osebo ko vidim to sliko 😁😂🤣  
    • Če si že v Črni Gori - v Tivatu v pomorskem muzeju je na ogled podmornica Heroj. Zanimiva reč za ogledat, vsaj nam je bilo...
    • Nič ni treba gledati porabo in zemljevid s polnilnicami, ko imaš nekaj časa EV, saj znaš precej dobro oceniti, kako in kaj.   Jaz sem si izbral dva Ionityja na Hrvaškem na avtocesti in to je bilo to. Na prvega sem prišel s 14 % baterije, na drugega z 10 %. V Črno Goro pa celo s 24 %. Torej je bilo rezerve še veliko za morebiti kak nepredviden dogodek. S tam da me je na jugu ujelo še neurje.   Kolikor časa "izgubiš" na avtocesti v primerjavi s tem, če bi vozil 130 km/h (kar itak težko, če greš na turistične datume), dobiš noter na regionalkah, kjer lažje prehitiš tovornjake, avtobuse, avtomobile s prikolicami itd. Na regionalkah sem prehitel tudi CX-3 pa CX-30, pa blizu 100 km vozil za eno novo MX5 slovenskih tablic.   Ampak ja, dokler ne boste preizkusili, ne boste niti vedeli, niti verjeli.
    • Se pravi, da imata oba enak stres: koliko pritisnit, da ne bo preveč. Samo limit je različen...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.