Skoči na vsebino

Homologacija


matejko

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

kupil sem mazdo 6 2003 pa me zanimam kako bi pri?el do novega homologaciskega lista ker sem ga izgubil?

 

 

Obrni se na uvoznika >>

 

MAZDA MOTOR SLOVENIJA, d.o.o.

 

Kratek naziv: MMS, d.o.o.

Dolenjska cesta 242c, 1000 LJUBLJANA

Telefon:(01) 420 40 80

Telefax:(01) 420 40 88

Epo?tni naslov:info@mazda.si

Spletna stran:www.mazda.si

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem klical najprej na LPP, pa so mi rekli da stane duplikat 36? ?zmeden? Men se zdi nekam veliko.

 

Klical sem tudi na mms vendar so mi rekli da naj se obrnem na lpp ker avto ni bil uvo?en pri njih...

 

A mogo?e kdo ve, je kje ceneje dobit karton?ek (morda kaka druga regija) ali so bolj enotne cene?

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem klical najprej na LPP, pa so mi rekli da stane duplikat 36? ?zmeden? Men se zdi nekam veliko.

 

Klical sem tudi na mms vendar so mi rekli da naj se obrnem na lpp ker avto ni bil uvo?en pri njih...

 

A mogo?e kdo ve, je kje ceneje dobit karton?ek (morda kaka druga regija) ali so bolj enotne cene?

 

 

?e dolgo ni ve? karton?ka. Zdaj je A4 format, popolnoma popisan na obeh straneh, kateri nikakor normalno ne pa?e v noben predal v avtomobilu. :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e si izgubil original, mora? po duplikat na mms, ?e pa je ?e bila narejena kaka predelava pa gre? tja, kjer je bila ta predelava homologirana in ti izdajo drugega.

Cene pa so seveda slovensko primerne...

*turbolumpi: mms je skoraj morala uvoziti tudi tvojo, po vsej vrjetnosti so malo leni in se jim neda, razen ?e je mogo?e kaka italijanka

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e dolgo ni ve? karton?ka. Zdaj je A4 format, popolnoma popisan na obeh straneh, kateri nikakor normalno ne pa?e v noben predal v avtomobilu. :vskalo:

 

Pase v tisto mapco, kjer so navodila,... ;)

post-10-1370378184_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e si izgubil original, mora? po duplikat na mms, ?e pa je ?e bila narejena kaka predelava pa gre? tja, kjer je bila ta predelava homologirana in ti izdajo drugega.

Cene pa so seveda slovensko primerne...

*turbolumpi: mms je skoraj morala uvoziti tudi tvojo, po vsej vrjetnosti so malo leni in se jim neda, razen ?e je mogo?e kaka italijanka

 

huh ja, js bi tut kr znal met probleme s tem, ker je italijanskega izvora :closedeyes: si pa za vsako nanovo homologirano zadevo nardim ?e kopijo karton?ka za vsak slu?aj :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

spet se lahko temni prednja stekla :ouje: (13.-15. ?len)

 

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?url...p;stevilka=1689

 

sam ni mi jasno zakaj bi to delal za cestne avte...pono?i je jeba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam ni mi jasno zakaj bi to delal za cestne avte...pono?i je jeba

 

mogo?e zato, ker ?udn zgleda, ?e so samo zadnje zatemnjene :zvizga:

 

druga? se pa tut pono? vidi ven, sam not ne :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Grem se js temnit sprednje sipe..k grdo izgleda ce so sam zadnje... :notworth:

 

Totalno, ?imprej zrihtaj! :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hm ... zakaj sam jest ne vidm da je v tem UR ker druga?e kokr je blo v prej?nem? :) Tud v prej?nem si lahko mel folijo gor ?e je bla propustnost ve? kot 70% .. tovarni?ko so vsa stekla cca 75% folije z 5% pa ni. Jest mam recimo 55% prednje ?ipe kar pomen da ravn tko kot prej zadeve ne morm homologirat ..

mogo?e sem pa kej spregledal .. ?

When in doubt, duck it!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hm ... zakaj sam jest ne vidm da je v tem UR ker druga?e kokr je blo v prej?nem? :) Tud v prej?nem si lahko mel folijo gor ?e je bla propustnost ve? kot 70% .. tovarni?ko so vsa stekla cca 75% folije z 5% pa ni. Jest mam recimo 55% prednje ?ipe kar pomen da ravn tko kot prej zadeve ne morm homologirat ..

mogo?e sem pa kej spregledal .. ?

 

o tem jaz govorim, propustnost pomeni ravno kontra zatemnjenosti, 30% temnej?e je to kar je ?e na avtu, ampak folije so pa ?ista tema.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Ker je 100 tem o homologaciji, bom uporabil kar to najmlaj?o (najmanj zastarano).

 

Torej, imam vpra?anje, ?e morda kdo ve kaj ve? o zadnjih spremembah pri homologacijah? Sam ?e nisem na?el ni? kar bi bilo ?rno na belem, sem pa sli?al, da po novem za dodatne dele na vozilu, ki imajo oznako in dokumente o primernosti za dolo?eno vozilo, da homologacija ni ve? potrebna. Obvezno je samo, da so papirji v vozilu, v primeru, da te ustavi policija.

 

Je kaj na tem?

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To misli? t?v certifikat in potrdilo o strokovni vgradnji? ?e je to res, potem super in je en stro?ek manj, s temi homologacijami so itak samo kasiral. Kje pa si to zasledil?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pato, upam da dr?i in se bo VSAJ ENO zadevo v tej dr?avci DEBIL-okratiziralo oz. da bo manj birokratskih opravil in stro?kov. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

robertos, hvala za uporaben post... 

 

Za to utopi?no spremembo mi je povedal tast. Je voznik tovornjaka in ti ves ?as preverjajo zakone (zakone ki se ti?ejo ?oferstva), ?e se da kje kaj pri?parat :) Bom ga danes ko se vrne domov vpra?al kje je to zasledil. Bolj kot to da vrjamem, si ?elim, da bi bilo res, ker moram homologirat vzmeti.

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.