Skoči na vsebino

klima mazda 3


muc66

Priporočeno sporočilo

zivjo kdo ve kako tocno mora klima delat sem porajtal da se mi ful velikrat vklopi in izklopi takrat k pa zacne delat pa ventilator laufa na polno kaksna ideja ?????

 

imas avtomatsko ali rocno?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zivjo kdo ve kako tocno mora klima delat sem porajtal da se mi ful velikrat vklopi in izklopi takrat k pa zacne delat pa ventilator laufa na polno kaksna ideja ?????

 

Pri meni avtomatska klima, kompresor se vklaplja in izklaplja ves ?as, ampak me sploh ne zanima. Avtomatika deluje odli?no.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to vklaplanje in izklaplanje je (bedno) ampak normalno,s tem prepre?uje da nebi cevi zmrznile-nekaj takega!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo vseeno se da zadevo re?it veliko bolj eleganto kot simpl/stupid on/off. Lahko bi vrtel z zmanj?ano hitrostjo oziroma bi prilagajal obrate ventilatorja glede na potrebe po pihanju ?ez hladilnik klime.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo vseeno se da zadevo re?it veliko bolj eleganto kot simpl/stupid on/off. Lahko bi vrtel z zmanj?ano hitrostjo oziroma bi prilagajal obrate ventilatorja glede na potrebe po pihanju ?ez hladilnik klime.

 

JBG jim manka en kole??ek da bi to po?timal :angry:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo vseeno se da zadevo re?it veliko bolj eleganto kot simpl/stupid on/off. Lahko bi vrtel z zmanj?ano hitrostjo oziroma bi prilagajal obrate ventilatorja glede na potrebe po pihanju ?ez hladilnik klime.

 

Za krmiljenje hladilnega kroga (v avtu) ima? ve? mo?nosti. Prva je on/off sistem, druga je variabilni volumen kompresorja, tretji pa regulator tlaka. Pri doma?ih klimah se pri inverter sistemih krmili tlak s hitrostjo delovanja elektromotorja.

 

Prva mo?nost je najstarej?a in dale? najbolj preverjena. Tako ima (vsaj moja) mazda.

Druga mo?nost ima precej bolj kompliciran kompresor in krmiljenje.

Tretjo mo?nost po mojih informacijah uporablja vsaj en od EU proizvajalcev (VW).

 

Po besedah mojega sogovornika je "naj bom vesel, da imam simpl sistem, ki se prakti?no nikoli ne pokvari".

 

Zadeve se da skoraj vedno naredit zelooooooooooooo elegantne, pa so potem lahko ali:

- drage

- ob?utljive

- oboje zgoraj hkrati :)

 

Aha... pozabil napisat glede ventilatorja:

- ker je kompresor samo on/off, ni nobene potrebe, da bi reguliral obrate ventilatorja.

 

Regulacija hitrosti vrtenja pri mo?nej?ih enosmernih motorjih je draga, ker ni preprosta.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

mogo?e delovanje kompresorja!?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma ne kompresor dela dobr

se slis glih tko ko zrak k pihhe tko za ene 2 sekunde ???

 

To ima vgrajeno zvo?no imitacijo lahkotnega zimskega vetri?ka ki se spusti iz gore Fuji, da potem ?e psihi?no bolj ?uti? to sve?o sapico. Ja,to so ti japonci. Mislijo na vse :D .
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V tej poplavi vsesplošnih podražitev se moramo zahvaliti trgovskim centrom, da vsaj za vozičke držijo isto ceno 0,5€.
    • – “Draga, zakaj si se poročila z mano?” – “Ker si zabaven.” – “Mislil sem, da zato, ker sem dober v postelji.” – “Hahaha, a vidiš kako si zabaven...”
    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.