Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pojavlja se od tod ven...

Objavljena slika

 

Je pa v tem predelu motorja...

Objavljena slika

 

Mogo?e kaj tu zadaj krivo?

Objavljena slika

 

Avto je na stand still odkar mi je omenil hin ?rpalko za olje na poobla??enem... Tako da any suggestions??

If in doubt, flat out... 

Napisano

Hja pri 2500rpm za?ne...

 

motat nisem ni? probal... Ker ne vem v ?em je kle problem... Na servisu pravjo pumpa za olje ko dro?nike ma?e, pelko prav da je pumpa na levi stran motorja... hmmm...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Na 5ki sem imel podoben fakn problem k se je pri zra?nem filterju skoz odpenjal tale zati? in je potem ropotalo ko hudi?.

Tehni?no-mehani?no zanmarljiva zadeva je pa bilo nadle?no ?e pa ?e.

Napisano

Hja ugotovil da so na servisu brcnil v temo BIG TIME... Oljna ?rpalka je na desni strani motorja... Ro?ljanje pa na levi... In koker je Ivar povedal je vakum pumpa za bremze ki mi ro?lja...

If in doubt, flat out... 

Napisano

qwa ti ro?lja ?

 

od kod pa zdaj to?

 

nisi vajen dizla, in sli?i? vse kar ni treba?

 

jaz po novem vse ?ume vsake luknje in jamice na cesti sli?im, ker ni traktorskega zvoka...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

A si ti kaj sravfal, menjal....?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Od tam ko je ivar reku da je vakum pumpa za bremze se cuje pr ofjeni havbi pri 2500rpm koda bi blo not 2kg vijakov tako rozlja... Ko se peljem ni cut...

 

Pa nic nisem tikal pod havbo razn zarnce :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ja une 2kg vijakov dej ven... :blush:

 

?e se ti da, posnemi zvok in ga dej na youube, da sli?imo - mogo?e bo pol kak pameten nasvet.

33112_1.png

Napisano

Sepravi rozlja pumpa za vakum?? :)

Sem dans nardil BP skor 100km se pol :) Vmes tut dotaknu magicne 200 :) upsiii :blush:

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.