Skoči na vsebino

Nakup delovna "mule"


dejanot

Priporočeno sporočilo

Cao

 

V kratkem zelim kupiti delovno "mulo", avto katerega bi pac uporabljal za vse (trgovina, prevoz, makedam, mogoce celo dopust,...), zelim slisati vase predloge/ponudbe oz mogoce poznate koga ki bi mi to lahko ponudil/prodal! Kaj zelim od avta, naj bo karavan ali vsaj 5vratna limuzina (pogojno, lahko tudi 4vratna), obvezno vlecna kljuka, lahko tudi s klimo, ne rabim pa neke FULL opreme kot je: xenon zarometi, usnje, ALU platisca (17", 18"), neka "super duper" muska, pac to mi ni pomembno,... Avto naj bo ohranjen, brez poskodb, redno servisiran (da me po parih KM ne pusti na cedilu), brez rje ali vsaj minimalno, motorizacija ni pomembna (vec ko je, boljs je :P ), letnik naj bo blizu 2000 nikakor pa ne cez,...

 

Gledal sem Subaru Legacy, ta mi nekak najbolj odgovarja (je to kar zelim) ===> http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7340681&show=1 , mi lahko gdo kaj vec pove o temu, ali pa nasplosno o Subarujih (kaj paziti, pac na splosno)

 

LP

 

PS vem da je ze veliko podobnih tem, admin lahko premaknes v primerno ;)

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Cao

 

Super predlogi, Audie sem tudi sam gledal a bolj s QUATTRO pogonom (ja zanima me tudi 4x4, recimo Audi 80 ali A4), tudi Mica ni slaba in sem tudi na njih vrgu pogled, glede zadnjega Volvota pa mogoce premocna motoritacija (3.0 motor res ne rabim hehe), ceprav Volvo pomojem tudi ni slab,...

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Napi?i ?e zgornjo mejo tvojega mo?nji?ka, kolikor si pripravljen od?tet, da vemo kaj ti poiskat in priporo?at! :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e naj bo to avtomobil?ek za vse, ti priporo?am Hondo Jazz. Pri nas smo zelo navdu?eni. Avto je po zunanjih merah podoben Cliotu - 3,8 metra dol?ine in 1,7 metra ?irine. Kljub temu ima notri 5 spodobnih sede?ev in 380 litrov prtlja?nika. Pri tem avtu nam ?e ni zmanjkalo prostora, pa smo ?li s tremi otroci na po?itnice. V?e? mi je tudi to (in se mi zdi, da tudi ostalim), da ko podrem zadnjo klop, dobim povsem raven poden. Res raven, kot miza. In precej veliko povr?ino.

 

Mi jo imamo ?e 110.000 km, pa smo samo enkrat menjali zavorne obloge (diski na vseh ?tirih kolesih) in akumulator (sin?ek mi je pri?gal lu?ko na stropu v kabini, pa nisem opazil in je "svetilo" cel vikend...). Poraba? Po teh na?ih hribih je okoli 6,2 litra na 100 km, ?e pa je odprta vo?nja, pa mimogrede 5,5. Dosegal sem tudi rekorde, kot je 4,2 litra na 100 km, a se mora? ?e po?teno potruditi za tako majhno porabo - in pogoji morajo biti ustrezni.

 

Cena? Letnik 2006 dobi? za 6000?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Napi?i ?e zgornjo mejo tvojega mo?nji?ka, kolikor si pripravljen od?tet, da vemo kaj ti poiskat in priporo?at! :cheers:

 

Cao

 

Uff ja cist pozabil heh, cena nekje do 900? vec mi je ze skoda dati, pac avto se ne bo sparalo :P

 

LP

 

?e naj bo to avtomobil?ek za vse, ti priporo?am Hondo Jazz. Pri nas smo zelo navdu?eni. Avto je po zunanjih merah podoben Cliotu - 3,8 metra dol?ine in 1,7 metra ?irine. Kljub temu ima notri 5 spodobnih sede?ev in 380 litrov prtlja?nika. Pri tem avtu nam ?e ni zmanjkalo prostora, pa smo ?li s tremi otroci na po?itnice. V?e? mi je tudi to (in se mi zdi, da tudi ostalim), da ko podrem zadnjo klop, dobim povsem raven poden. Res raven, kot miza. In precej veliko povr?ino.

 

Mi jo imamo ?e 110.000 km, pa smo samo enkrat menjali zavorne obloge (diski na vseh ?tirih kolesih) in akumulator (sin?ek mi je pri?gal lu?ko na stropu v kabini, pa nisem opazil in je "svetilo" cel vikend...). Poraba? Po teh na?ih hribih je okoli 6,2 litra na 100 km, ?e pa je odprta vo?nja, pa mimogrede 5,5. Dosegal sem tudi rekorde, kot je 4,2 litra na 100 km, a se mora? ?e po?teno potruditi za tako majhno porabo - in pogoji morajo biti ustrezni.

 

Cena? Letnik 2006 dobi? za 6000?.

 

Cao

 

Nekak mi najbolj lezi kaksna limuzina ali karavan, majnih ceprav prostornih avtov ne maram

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ti bo kaj v pomo? (dal sem kriterij Legacy, pa cenovni rang od 500 do 1000 cekinov);

 

http://www.avto.net/_AVTO/results.asp?znam...DESC&stran=

 

tule pa je kriterij 4x4 pogon (navedel sem Audi, Subaru in VW) ter cenovni razred od 500 do 1000;

http://www.avto.net/_AVTO/results.asp?znam...DESC&stran=

 

Priporo?am tudi ogled Suzukijev, npr.;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7362938&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ti bo kaj v pomo? (dal sem kriterij Legacy, pa cenovni rang od 500 do 1000 cekinov);

 

http://www.avto.net/_AVTO/results.asp?znam...DESC&stran=

 

tule pa je kriterij 4x4 pogon (navedel sem Audi, Subaru in VW) ter cenovni razred od 500 do 1000;

http://www.avto.net/_AVTO/results.asp?znam...DESC&stran=

 

Priporo?am tudi ogled Suzukijev, npr.;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7362938&show=1

 

Cao

 

Ja sej, zdej se bolj v dilemi, pa glede na to da sem bil vedno fan japonskih "karet" :P se se vedno nagibam k japoncam, nemci mi ne desijo vec,... sam problem je kaj sedaj izbrati ali naj se malo kapnem ??? in si kupim novejsi/boljsi avto :ne vem:

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e kupuje? avto tega ranga, s toliko prevo?enimi kilometri, potem definitivno vzami japonca z bencinskim motorjem! In ni hudi?a, da bi te redno vzdr?evani japonec pustil na cedilu! Razen nissanov v tem ?asu, ko ima renault prste zraven. Je pa res, da pri takih avtomobilih ?e najde? rjo, kar pa je normalno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e kupuje? avto tega ranga, s toliko prevo?enimi kilometri, potem definitivno vzami japonca z bencinskim motorjem! In ni hudi?a, da bi te redno vzdr?evani japonec pustil na cedilu! Razen nissanov v tem ?asu, ko ima renault prste zraven. Je pa res, da pri takih avtomobilih ?e najde? rjo, kar pa je normalno.

 

Cao

 

Vem da imajo japonci dobre motorje no usaj uni starejsi, za novejse pa itak ne vem (se ne zanimam za nove, se vedno prisegam na starejse :P ) in vem tudi da japonci radi "cvetijo" nov ali star, japonc bo vedno rjavel, ne vem vrjetno sparajo na zasciti, kot pravim ce je rjav naj bo v mejah normale, motor bi pa le rad kar se da soliden tako receno brez napak,...

 

LP

 

PS mogoce gdo ve kaj o Subaru-jih, pac plusi in minusi, nekako se se vedno zanimam za Legacy-ja

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si kaj gledal starej?e jeepe?

 

Cao

 

Ne jeepe nisem pa nic gledal, pa bi jih res lohka, niti pomislil nisem na dzipe,...

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No vidi?.

Ni ?udno,?e je ponudba tolik?na da se kar izgubi? v njej :vino:

Kaj pravi? na kak?ne legende ala Niva ?

 

Cao

 

Ja ponudbe je prevec in se res utopis v temu, hja legenda o Nivi, mislim da dzipek ni slab, sem ga vozil vcasih ko sem enemu kmetu pomagal na polju meni ni bil slab, hehe tudi Yugote sem sel pogledat, meni tudi zanimiv avto heh,...

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglej za tebe je najbolj?i verjetno subaru, ki se normalno pelje kakor avto mogo?e tudi Forester, ki je malo vi?ji od Legacyja je pa tudi malodra?ji. Jeep je namenjen za terensko vo?njo, Lada njiva je pa samo za njivo.

 

Subaruji vzdr?ljivi motorji, slab pleh (kakor je pri vseh starih japoncih), Odli?en ?tirikolesni pogon zaradi bokser motorja je nizko te?i??e samega avta posledi?no dobra lega. Ker je motor postavljen vzdol?no in ima diferenciale v sredini so tudi pogonske polosi enake dol?ine kar zagotavlja odli?ne lastnosti v slabih pogojih, ve?ina jih ima tudi reduktor.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglej za tebe je najbolj?i verjetno subaru, ki se normalno pelje kakor avto mogo?e tudi Forester, ki je malo vi?ji od Legacyja je pa tudi malodra?ji. Jeep je namenjen za terensko vo?njo, Lada njiva je pa samo za njivo.

 

Subaruji vzdr?ljivi motorji, slab pleh (kakor je pri vseh starih japoncih), Odli?en ?tirikolesni pogon zaradi bokser motorja je nizko te?i??e samega avta posledi?no dobra lega. Ker je motor postavljen vzdol?no in ima diferenciale v sredini so tudi pogonske polosi enake dol?ine kar zagotavlja odli?ne lastnosti v slabih pogojih, ve?ina jih ima tudi reduktor.

 

Cao

 

No se mi je kar zdelo da Subaruji niso tako slabi, slisal ravno obratno, da se radi kvarijo in so veckrat na servisu kot na cesti,...

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler ne poizkusi? nemore? to?no vedet :zvizga::whatever:

Niva za malo dinar?kov zmore ?esar mnogi,predvsem pa dana?nji ne.Pride v vsako vuk...ebino

 

Ja ampak pelji se ti z njivo na morje ali pa malo dalje npr 100km :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kaj je to kaj takega?

To je trdo?iva re?

 

ti si trdo?iv, da to prenese?, ?e bolj pa je trdo?iva tvoja mama, da te prena?a.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cao

 

V kratkem zelim kupiti delovno "mulo", avto katerega bi pac uporabljal za vse (trgovina, prevoz, makedam, mogoce celo dopust,...), zelim slisati vase predloge/ponudbe oz mogoce poznate koga ki bi mi to lahko ponudil/prodal! Kaj zelim od avta, naj bo karavan ali vsaj 5vratna limuzina (pogojno, lahko tudi 4vratna), obvezno vlecna kljuka, lahko tudi s klimo, ne rabim pa neke FULL opreme kot je: xenon zarometi, usnje, ALU platisca (17", 18"), neka "super duper" muska, pac to mi ni pomembno,... Avto naj bo ohranjen, brez poskodb, redno servisiran (da me po parih KM ne pusti na cedilu), brez rje ali vsaj minimalno, motorizacija ni pomembna (vec ko je, boljs je :P ), letnik naj bo blizu 2000 nikakor pa ne cez,...

 

Gledal sem Subaru Legacy, ta mi nekak najbolj odgovarja (je to kar zelim) ===> http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7340681&show=1 , mi lahko gdo kaj vec pove o temu, ali pa nasplosno o Subarujih (kaj paziti, pac na splosno)

 

LP

 

PS vem da je ze veliko podobnih tem, admin lahko premaknes v primerno ;)

 

Oktavijo si kup, najdi 1.9 tdi s 77 kW in si zmagu. ?e bi rad 103 kw nujno letnik 2009 ali kasnej?i.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdaman,na njivi ?e nisi bil kot vidim.

Dejanot, a za starimi pickup-i si kdaj gledal?

 

Cao

 

Gledam use kar mi trg ponuja heh tako da samo se nekaj izbrati pa je,...

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?akaj malo.

 

Mislim, da bi to, kar bi rad ti, bi rad vsak: za 900? dobit lepo ohranjen, lepo vzdr?evan in po mo?nosti gara?iran Forester ali kak?en pick-up z malo prevo?enimi kilometri.

 

Bodimo realni: Za ta denar bo rejnato, pa karkoli kupi?. Ali Lado ali karkoli drugega. In tudi ohranjeno ne bo ne vem kako super. Torej je v takem primeru mogo?e bolje gledat vozila cenej?ih znamk, ki bodo kljub temu novej?a in torej bolj?a kot pa vozila presti?nej?ih in dra?jih znamk, ki dr?ijo ceno. Pa tudi morebitna popravila bodo cenej?a.

 

Za 900? dobiti na primer Mazdo B2500 je pa... Bodisi je krepanina bodisi je ukradena. In tega raje ne vozi k hi?i... Za Foresterja je pa isto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.