Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Zdravo.

 

Preden se zapeljem do Pelkota bi vas prosil za pomo?,?e kateri ve kaj.

 

 

In sicer, avto je Mazda 6, 2.0 dizel l.2008, in ob zgretem (samo zgretem,ne pri hladnem) motororju nekje med 1.5 do 2.0k obratov,pa? do vklopa turbine avto cuka ob konstantnem gasu...ob pospe?evanju pa se mi zdi da posledi?no do 2k obratov slab?e potegne, kot da bi ga nekaj du?ilo. Se pa to dogaja ve?inoma v 1.,2.,3. prestavi...

Olja je dosti, hladilne teko?ine tudi, tako da mislim da tesnilo glave ni krivo,vsaj to sem imel prvo na sumu.

 

Naftni filter?

 

 

?e bi kdo kaj vedel, bi prosil za pomo? :) grem v petek na morje, pa da nebom osivel na poti tja in nazaj :)

mazdaklub-forum-podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Zdravo.

 

Preden se zapeljem do Pelkota bi vas prosil za pomo?,?e kateri ve kaj.

In sicer, avto je Mazda 6, 2.0 dizel l.2008, in ob zgretem (samo zgretem,ne pri hladnem) motororju nekje med 1.5 do 2.0k obratov,pa? do vklopa turbine avto cuka ob konstantnem gasu...ob pospe?evanju pa se mi zdi da posledi?no do 2k obratov slab?e potegne, kot da bi ga nekaj du?ilo. Se pa to dogaja ve?inoma v 1.,2.,3. prestavi...

Olja je dosti, hladilne teko?ine tudi, tako da mislim da tesnilo glave ni krivo,vsaj to sem imel prvo na sumu.

 

Naftni filter?

?e bi kdo kaj vedel, bi prosil za pomo? :) grem v petek na morje, pa da nebom osivel na poti tja in nazaj :)

 

Zna biti kaka soba ali ucenje sob. Pelko ma aparature za to. Vsekakor pa preveri pred potjo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam imam podoben "problem". Nekako se mi zdi, da se to ne pojavlja vedno. Vsake toliko ?asa pa recimo v 3 pri 50km/h kar cukne.

 

?e bo? peljal k Pelkotu sporo?i kako sta re?ila, da vem a ga tudi sam obi??em.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam imam podoben "problem". Nekako se mi zdi, da se to ne pojavlja vedno. Vsake toliko ?asa pa recimo v 3 pri 50km/h kar cukne.

 

?e bo? peljal k Pelkotu sporo?i kako sta re?ila, da vem a ga tudi sam obi??em.

 

To?no tako boss,v 3 pri 50km/h men cuka kar naprej ?e dr?im gas na miru...?e pospe?im nad 2k obratov je normalno :) hmmm.... :ne vem: :ne vem:

 

Bom sporo?il!

mazdaklub-forum-podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Regeneracija DPF-ja... :mi pijemoo: avto se pelje ob?utno bolje! :D

 

Khm...toj pa dobro sli?at

 

Ko bom mel naslednji servis (na 180.000 km) bom kar k pelkotu zapeljal (ne da se mi ve? na redni servis) pa mi bo ?e to naredil B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Khm...toj pa dobro sli?at

 

Ko bom mel naslednji servis (na 180.000 km) bom kar k pelkotu zapeljal (ne da se mi ve? na redni servis) pa mi bo ?e to naredil B)

 

Ne vem kako ima mazda ampak tdiji (exeo) je imel del rednega servisa tudi rocno regeneracijo, kar je mal logicno sa na servisni interval poservisiras tudi dpf. Marsikoga bi resil s preventivo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem kako ima mazda ampak tdiji (exeo) je imel del rednega servisa tudi rocno regeneracijo, kar je mal logicno sa na servisni interval poservisiras tudi dpf. Marsikoga bi resil s preventivo

 

To bi bilo res priporo?ljivo tudi za Mazde!

mazdaklub-forum-podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men jo tudi nikoli niso saj jih avto pridno sam dela pa je ?e dobrih 140kkm naokrog.

 

Saj jih je tudi on dpf mu ni svetil, gre se zato da stranki nudis maksimalen support in to da ne samo spucas dpf ampak ga tudi preveris.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj jih je tudi on dpf mu ni svetil, gre se zato da stranki nudis maksimalen support in to da ne samo spucas dpf ampak ga tudi preveris.

 

Ne razumem ?ist ok... kaj je DPF dol snel in ga razstavil ter spucal s tisto teko?ino. Ker druga?e je regeneracija DPF-ja enaka al ti jo naredijo na servisu al se naredi sama med vo?njo ... princip je isti tako, da zdele sem pa malo zmeden.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne razumem ?ist ok... kaj je DPF dol snel in ga razstavil ter spucal s tisto teko?ino. Ker druga?e je regeneracija DPF-ja enaka al ti jo naredijo na servisu al se naredi sama med vo?njo ... princip je isti tako, da zdele sem pa malo zmeden.

 

od za?etka...

avto mu je cukal - brez opozorila o problemih DPFja, po ro?ni regeneraciji pa ne ve?. in ne ni ista, ro?na regeneracija dr?i avto na konstantno potrebnih obratih, medtem ko med vo?njo ti odvzema? gas in ima? dosti drugih obremenitev. To vpliva na temperature tam dol, poleg teg ni 'hlajenja DPFja, ki je prisoten med vo?njo.

 

Je pa baje adijo za akumulator.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e vedno mi ni ?ist logi?no ampak naj ti bo... zdej pa hipoteti?en primer, a ?e ga dam zdele na ro?no regeneracijo, kaj se bo recimo spremenilo pri meni?

 

hipoteti?no ti bo ?el akumulator

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam maj?keno ob?utek, da si se me mal privo??u... ok cool :vesel:

 

niti ne. mislil sem predvsem na temperaturo DPFja ki je potrebna. Sam spremljam preko OBD vhodno in izhodno temperaturo, med vo?njo ta niha za 100-200 stopinj v mestu je 250-300, da da? samo malo gas gre na 400, ko spusti? jhitro pade na 300, na avtocesti se giblje okoli 450. Med izvajanjem regeneracije pa gre preko 600C a ima probleme to temperaturo vzdr?evati.

 

Pri ro?ni regeneraciji je temperatura konstantna

 

Filtri trdih delcev so sedaj name??eni na skoraj vsa nova dizelska vozila. V filtru izlo?eni sajasti delci izgorijo med rednimi intervali. Optimalna regeneracija filtra trdih delcev zahteva dolo?eno raven temperature izpu?nih plinov. Pri uporabi vozil za kraj?e relacije, se ta raven temperature ve?krat ne dose?e. Posledica: Filter trdih delcev se zama?i, zmogljivost vozila se ob?utno poslab?a. V skrajnem primeru lahko pride do odpovedi delovanja vozila, kar nas privede do tega, da moramo filter zamenjati. To se lahko zgodi ?e po 20.000 prevo?enih kilometrih. Obi?ajno ?ivljenjska doba filtra trdih delcev znatno presega 100.000 kilometrov. Poleg kilometrine, kakovost goriva prav tako igra pomembno vlogo: ni?ja kot je kakovost, hitreje se filter zama?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DARiAN_M: ?e ni skrivnost ... koliko ? pa te je pri?lo to?

 

Pri Pelkotu, 20?! :cheers:

 

Problem je biu ker ni bilo nobene opozorilne lu?ke, da bi bilo kaj narobe s DPF-jem.Je bil pa ob?utek med vo?njo, sploh prve tri prestave, kot da je filter nenormalno zabasan... :angry: in avtu je dobesedno zmankovalo mo?u ob speljevanju...

 

Tako da zadeva je sedaj re?ena z REGENERACIJO DPF-ja :notworth::notworth:

mazdaklub-forum-podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.