Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Naj dodam ?e enkaj o kajenju. Sam ga nisem opazil, zato sem prosil kolega naj opazuje ko je vozil za mano. Rekel je da ni opazil ni? dima :ne vem:

Napisano

Evo, ?e slike filtra. Tako zgleda tik po ro?ni regeneraciji-?e vedno zelo zabasan.. sem zanala?? pustil velike slike, da se vidi detajle.

 

 

ti si imel ?e dober

pr meni je blo pa za 80% slab?e od tvojega :zvizga:

 

pa naj kdo re?e da je filter dober za avto da ni? ne ?kodi motorju...

?e je ?lovk prehlajen in ma zabit nos je problem z dihanjem s tem da se pr nas ?ist pozdravi pr avti je pa sam pr novem ok pol pa ?ezdalje slab?e.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

po prevo?enih 3000km po odstranjenem filtru in z resetirano porabo, se je le ta stabilizirala na 6.6. Vo?nja je ve?inoma mestna, nekaj malega relacij, 2x v Go- Lj in nazaj. V primerjavi z prej?njimi 7.5...

Napisano

Eh , ko tole berem, sem vesel ,da sem ?el nazaj na bencin.. :cheers:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

najdu zanimivo slikco, v bistvu se vsa kontrola giblje okoli nivoja olja :blink: ....

post-2637-1395835324_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A si za svojo pre?nnjo ?esttko tut mel kak training manual?

 

Stari ti ma? preve? ?asa, najd si lubico na dveh nogah. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sedaj dajete normalno olje not, ne vec c1?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem dal isto kot prej, ?eprav ne vidim smisla. Po 8000 km mi ga ni popila niti deci. Zdaj  lahko ?ele vidim realno porabo olja- je ni :D in to pri 200k km.

Napisano

Meni so rekli da obvezno rabim olje za dpf kr naprej. DPF signalna lu?ka mi se ?e dvakrat pr?gala na avtocesti pri 140km/h in po 2-3 ure konstantne vo?nje. Morda meni od za?etka ni problem delao dpf. Mogo?e da je uzrok v nekom senzorju.

?e eno informacijo. V Srbiji prevaranti dajo dol brez potrebe in katalizatorj. Tako so in meni nardili, so rekli da je skurjen! :o Slu?ajno sem iskao da mi spoka v prtlja?nik katalizator in je fant nevoljno to naredu. Kasneje sem dal na otkup katalizator stari in dobu 80 eur. Sem sli?ao da se na sekundarnih sirovinah lahko dobi za stari dpf in katalitaor okrog 200 eur, nezavisno od njegovog stanja.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

eno leto po odstranitvi DPF-ja in en tehni?ni pregled potem.

 

Poraba ni?ja za pol litra, zadj 6,5-6,7. Avta ?e vedno ne ?param. Ga pa veliko vozim na kratke relacije, in enkrat do dvakrat tedensko na AC 150. km.

 

Te?av ni. avto se dosti lep?e pelje, cukanja skoraj ni ve?.

 

V?asih se pri zagonu malo belo pokadi, kar pripisujem kratkim relacijam.

 

tehni?ni BP.

 

Hvala vsem za prispevke v tej temi.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tudi jaz prisilno moral odstraniti DPF pri 189000 km. Jutri dobim ko?ijo nazaj, potem pa upam na najbolj?e. Odstranitev + preprogramiranje dale? cenej?a varianta od menjave DPF. Dr?im pesti...

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

27.000 km po odstranitvi DPFja, all is good  :jezicek:

kve??n - ste tisti, ki ste odstranili na istem servisnem intervalu 20.000 ali manj? Pri meni sicer to pomeni 2 letna servisa v vsakem primeru...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

21.000km po odstranitvi, enako :)

razlika je v porabi, zdaj je 6,5. Liter je ?la dol.

Olje sem menjal ob odstranitvi, zdaj ga moram spet. Ni ?lo niti deci gor niti deci dol :danzoman:

20.000 je po moje zdaj normalen servisni interval, ker ni nafte ve?..

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na obletnico odstranitve sem se spomnil da moram ?e nekaj urediti glede filtra; ko sem odstranjeval filter sem mora tudi katalizator je je bil tudi ta zani?. Zdaj je noter prazno. Opazil sem da ima avto ve?jo turbo luknjo in ne gre rad na vi?je obrate. V bistvu se je zmanj?alo delavno obmo?je motorja, ker sklepam da turbina nima zadosti du?enja. Vpra?anje: kako, oz. s ?im zapolniti praznino? Dat direkt cev? Je kdo ?e delal kaj podobnega? Filtra ne bom dajal spet noter..

Napisano

Na obletnico odstranitve sem se spomnil da moram ?e nekaj urediti glede filtra; ko sem odstranjeval filter sem mora tudi katalizator je je bil tudi ta zani?. Zdaj je noter prazno. Opazil sem da ima avto ve?jo turbo luknjo in ne gre rad na vi?je obrate. V bistvu se je zmanj?alo delavno obmo?je motorja, ker sklepam da turbina nima zadosti du?enja. Vpra?anje: kako, oz. s ?im zapolniti praznino? Dat direkt cev? Je kdo ?e delal kaj podobnega? Filtra ne bom dajal spet noter..

V tvojem primeru bi dal js samo katalizator not ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hitro sprazni baterijo. Ko začne padat napetost, je slika prižgana 2 s max.
    • V mojih 40 letih in cca 2mio km sem za relacije vožnje vedno vozil diesle  od golfa 1 generacije preko tudi hdi.. in z motorji,  čeprav sem jih vozil do 400kkm nisem imel nikoli težav. Je pa res, da imam sedaj še cx30 g150 Awd za krajše vožnje in lažje vožnje po slabših terenih in je tudi Ok, tudi po Vrhnike klancu. Samo prestavit je treba.... včasih. Imamo pa v službi BMW 530i xdrive. To pa je povsem drugi razred.
    • Antonelli je dobil 2 pod rebra. Upam, da jim pokaže na dirki.
    • Socerb traili imajo vse sestavine: kamenje iglice storže suho zemljo suhe veje 😁   Maj mesec bom težko dobil prost vikend dan (z avtom vred).
    • Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.