Skoči na vsebino

Internet na Hrvaskem med dopustom


Jest

Priporočeno sporočilo

Jest, meni siol tv ni delal na hrva?kem. Torej to pomeni, da nisem imel slovenskega IPja.

 

 

Preko Simobila menda deluje... Jaz nimam SiolTV, da bi sam probal...

 

Preko Mobitela pa je tako, da oni vedo, kdaj si ti v tujini, ceprav imas slovenski IP... in ocitno blokirajo tak promet... To je slaba laatnost tea, da gre za isto podjetje (Siol, Mobitel = Telekom)... :harhar:

 

Se pravi ni ?isto tako kot pravi Jest al kako? Kaj je pol s tistim "najemom/pipco" pasovne ?irine? Je kej na tem ali ni?

 

 

Jaz sem info dobil od kolega, ki dela pri enem od operaterjev v oddelku, ki je odgovoren za delovanje omrezja... Menda je bil prve dni, ko so zaceli s to akcijo, link takoj zafilan in so potem hitro pojacali kapacitete...

 

Hgveda je pa tako, da ce ima lokalni operater zafilano pipco, da potem nima veze, kaksna je pipca naprej...

 

 

Trenutni IP, ki ga imam, ko sem prikljucen preko Mobitel-a na omrezju T-Mobile na Pagu...

 

Objavljena slika

 

Sem pa danes zalaufal speedtest na plazi Cista na Pagu in sem imel preko VIPnet-a hitrost downloada okoli 10 mbps, upload pa okoli 3 mbps...

 

Objavljena slika

 

Brez skrbi gledam lahko tudi TV ... preko Voyo ali RTVSLO... Sem in tja... kaksna porocila... V 10ih dneh gotovo ne bom presegel kolicne 20GB, da bi se hitrost znizala... Vceraaj ali predvcerajsnjim sem pogledal na MiFi routerju in jembil online okoli 60 ur, preneseno pa je bilo 3,35 GB...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, tudi jaz ?e 10let delam v takem oddelku :P

 

Povezave med operaterji seveda obstajajo, lahko se tudi zaba?ejo, ampak to ne vpliva na hitrost prenosa podatkov. Tukaj gre za pot med mobilnim aparatom, bazne postaje postaje iz katere le-ta dobiva signal in kontrolerja ter drugih pomembnih omre?nih elementov.

V primeru roaminga uporabnik uporablja tuje omre?je in slovenski operaterji v tem primeru ne moremo vplivati na hitrost delovanja. Na samo hitrost vpliva veliko dejavnikov, od trenutnega ?tevila aktivnih uporabnikov, kapacitetne zmogljivosti trenutne bazne postaje na kateri uporabnik vzpostavi podatkovno sejo, do zunanjih interferenc, kar je v bli?ini Italjanov stalna praksa :)

Ne pozabimo, da gre tukaj za zra?ni interface, ki seveda nikoli ne bo enak kablu...

 

Tvoja hitrost lahko varira od ?tevila trenutnih uporabnikov (peak traffic v glavni prometni uri je nemogo?e 100% shendlat, da bodo imeli vsi naenkrat 20mega troughputa), kvalitete in jakosti signala ter konfiguracije bazne postaje (mobilc ali USB stick na istem mestu merita celice razli?nih baznih postaj hkrati, zato ni nujno, da se seja vzpostavi vedno na isti... ?eprav je uporabnik lokacijsko na istem mestu..)

 

Hitrost bi se lahko zmanj?ala edino v primeru shapinga, ampak tega mi nimamo vklju?enega.. ;)

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, tudi jaz ?e 10let delam v takem oddelku :P

 

Povezave med operaterji seveda obstajajo, lahko se tudi zaba?ejo, ampak to ne vpliva na hitrost prenosa podatkov. Tukaj gre za pot med mobilnim aparatom, bazne postaje postaje iz katere le-ta dobiva signal in kontrolerja ter drugih pomembnih omre?nih elementov.

V primeru roaminga uporabnik uporablja tuje omre?je in slovenski operaterji v tem primeru ne moremo vplivati na hitrost delovanja. Na samo hitrost vpliva veliko dejavnikov, od trenutnega ?tevila aktivnih uporabnikov, kapacitetne zmogljivosti trenutne bazne postaje na kateri uporabnik vzpostavi podatkovno sejo, do zunanjih interferenc, kar je v bli?ini Italjanov stalna praksa :)

Ne pozabimo, da gre tukaj za zra?ni interface, ki seveda nikoli ne bo enak kablu...

 

Tvoja hitrost lahko varira od ?tevila trenutnih uporabnikov (peak traffic v glavni prometni uri je nemogo?e 100% shendlat, da bodo imeli vsi naenkrat 20mega troughputa), kvalitete in jakosti signala ter konfiguracije bazne postaje (mobilc ali USB stick na istem mestu merita celice razli?nih baznih postaj hkrati, zato ni nujno, da se seja vzpostavi vedno na isti... ?eprav je uporabnik lokacijsko na istem mestu..)

 

Hitrost bi se lahko zmanj?ala edino v primeru shapinga, ampak tega mi nimamo vklju?enega.. ;)

 

LP

 

Ampak glede na to, da dobim slovenski IP, promet ne gre direktno v medmreuje... Ampak gre preko linka do centrale tvojega operaterja in potem sele v medmrezje... In ta link med tujim in domacim operaterjem je lahko tudi ozko grlo... Prej, preden so dqli ven tako akcijo, tega prometa ni bilo ravno veliko, ker je bil obuctno predrag... Zato so morali ta clen v "verigi" okrepiti, ker bi drugace bil ozko grlo, ne glede na to, koliko je prosto ali zabasano omrezje, v katerem gostujes... Hitrost je vedno samo taka, kot jo dopusca najsibkejsi clen v verigi...

 

 

Se IP z vstavljeno Si.mobilovo kartico preko VIPnet-a...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kljub prejetemu ra?unu z dvojko spredaj....je danes Simobil klical sam da imam cca 1600? neupravi?enih zara?unanih stro?kov in da dobim nov ra?un :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.