Skoči na vsebino

Poraba V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pi?e spodaj, je pa 2.0 V6.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz ne vem zakaj mam tako velko porabo, pod 11 litrov ?e nisem pr?u, pa sm se lahk ?e tolk lepo furu, tak da ne vem kaj je narobe? A mi lahk kdo kaj svetuje, zelo bi mu bil hvale?en za informacijo? :rispekt:

 

LP

Napisano

glej priponko (save target as/shrani cilj kot, preimenuj iz JPG v XLS ! )

post-9-1125810957.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mene pa zanima, glede nekaterih tukaj ki obvladate te v6 motorje by mazda. Ker se resno zanimam da bi spomlad v mojga F-a vgradil 2.5 v6 iz 626, pol pa naj bi se dodal ?e ?ip noter in bi blo kar neki konjev. Zdej motor bi dobiv za precej mal denarja, je pa vpra?anje kok je kej ostalih sitnosti glede tega. Je pa fora, da ho?em mo?nej?i motor in pol z dobrimi 200 KM bi se pa mojmu F-u najbr? total odtrgal in bi moral letet vsaj nekje like Integra?! No mogo?e se motim. ?e ma kdo kak?en pameten nasvet, naj mi prosm sporo?i!

Dobrodo?li na forumu!

Napisano
  je b mx-6 napisal:

Poskrbi ?e potem malo na zavore, da se bo? lahko ustavu!

Dobra.... :bravo: Je pa res,da jih ve?ina kr pozabi na to,kak se bojo ustavli,samo da je avto sfriziran,pa da leti ko ?uuusssss!! :policaj:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ja o bremzah sm tut jz ?e mal razmi?lu, sicer mam ?e itak zadaj diske pa ABS, sam bi blo treba useen mal oja?at. Prva skrb je pa da najprej stroj ponori, pol pa se ga ?ele ustavlja, res pa je da ko pa enkat ugotovi? da se ne bo? ve? ustavu, takrat pa si itak ?e na poti tja, kjer ni ve? va?n al je biv motor ?e 2.5 al pa ?e zmeri 1.8 :)))

 

?e ma kdo kak?ne konkretne informacije kaj vse bi mogu pre?timat, naj mi pove! Kaaalman se mi zdi da kar obvlada tehniko teh mazdilakov?!

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Imamo naslednjo generacijo poganjalskih šampionov, bravo MRZU   Jakob Omrzel osvojil rožnato majico na "Baby Giru"! WWW.RTVSLO.SI Jakob Omrzel je zmagovalec Dirke po Italiji za mlade kolesarje! Na zadnji etapi je mladi Slovenec na raketni pogon osvojil drugo mesto, s...  
    • Telefon že dolgo ni samo telefon, ampak ena najbolj uporabnih stvari na svetu. Zato pač 20 let starega ne moreš imet tudi, če ima odlično baterijo.   Štos je v tem, da se izognemo menjavam na dve leti samo zato, ker je baterija degradirala. In da se bo obdobje menjave razpotegnilo tja na nekje 5 let, kot bo zahteva za podporo določenega modela. Tako baterija, kot SW ipd. Že to bo ogromni prihranek in dobrobit okoljevarstvu in trajnostnosti družbe, da se ne meče stran "novih" izdelkov.
    • Edini pravi in resni odgovor do zdaj.    Nakup rabljenega avta je veliko večji rizik, kot nakup novega. Problem je ker ne veš kaj se je prej počelo z njim. Ker pa zaradi vseh okoljevarstvenih nebuloz so bili proizvajalci prisiljeni narest tehnično zelo zahtevne in občutljive izdelke, kjer se bo prej zgodilo, da pride do napake, kot pa je to bilo recimo pri Golfu II turbodizel.   Kaj kupiti? Če bi imel kristalno kroglo in lahko preveril, kako se ti bo obnašal avto v prihodnje bi bil dizel super nakup. Ker pa žal kristalne krogle nimam in igram na varno karto bi rekel naslednje:   avto iz oglasa je iz prve serijeSkyactiv-D dizlov in je imel največ porodnih težav. Te so čez leta sicer odpravljali a dizel, ki bi rekel, da je najbolj zanesljiv se je pojavil šele z zadnjim FL in sicer leta 2018. S tem bi najmanj reskiral pri nakupu. Ampak še 1x, težko je rečt, mogoče tudi ta iz oglasa ne bi bil slab. Vprašaj jih a je bil kej čiščen sesalni kolektor. A se je delalo kakšne večje popravilo na motorju. Recimo ojnični ležaji, podložke injektorjev, čiščenje oljnega sita v karterju. Hitro boš videl na čem si.    Uporabniku foruma @Sishi so namreč prodali pred kakimi tremi leti takega dizla, ki je imel zaribane ojnične ležaje in hvala bogu se je to odkrilo in da je uveljavljal vračilo za prikrito napako.
    • 🍻🤗😉Drugo pivo druga lokacija. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.