Skoči na vsebino

Poraba V6


mike007

Priporočeno sporočilo

glej priponko (save target as/shrani cilj kot, preimenuj iz JPG v XLS ! )

post-9-1125810957.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa zanima, glede nekaterih tukaj ki obvladate te v6 motorje by mazda. Ker se resno zanimam da bi spomlad v mojga F-a vgradil 2.5 v6 iz 626, pol pa naj bi se dodal ?e ?ip noter in bi blo kar neki konjev. Zdej motor bi dobiv za precej mal denarja, je pa vpra?anje kok je kej ostalih sitnosti glede tega. Je pa fora, da ho?em mo?nej?i motor in pol z dobrimi 200 KM bi se pa mojmu F-u najbr? total odtrgal in bi moral letet vsaj nekje like Integra?! No mogo?e se motim. ?e ma kdo kak?en pameten nasvet, naj mi prosm sporo?i!

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poskrbi ?e potem malo na zavore, da se bo? lahko ustavu!

Dobra.... :bravo: Je pa res,da jih ve?ina kr pozabi na to,kak se bojo ustavli,samo da je avto sfriziran,pa da leti ko ?uuusssss!! :policaj:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja o bremzah sm tut jz ?e mal razmi?lu, sicer mam ?e itak zadaj diske pa ABS, sam bi blo treba useen mal oja?at. Prva skrb je pa da najprej stroj ponori, pol pa se ga ?ele ustavlja, res pa je da ko pa enkat ugotovi? da se ne bo? ve? ustavu, takrat pa si itak ?e na poti tja, kjer ni ve? va?n al je biv motor ?e 2.5 al pa ?e zmeri 1.8 :)))

 

?e ma kdo kak?ne konkretne informacije kaj vse bi mogu pre?timat, naj mi pove! Kaaalman se mi zdi da kar obvlada tehniko teh mazdilakov?!

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro v nov, zadnji teden ta mesec.... 👍😉
    • Se strinjam.   In je zanimivo kako se spreminja. Dokler ni Roglič šel na Vuelto, je bil Giro takoj za Tour-om, Vuelta pa stranski tir.
    • Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene. To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.   Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...   Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno! Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.
    • Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉
    • Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.   Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.   Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.