Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravleni

mam mazdo MX-5 letnik 2001 motor tip BP 1,8 103 KW

mam te?ave z plini pri visokih obratov

sem menjav katalizator univerzalni pred 2 leti

sve?ke

?galne kable

filter goriva

?rpalka goriva

senzorje na premi?ni gredi

sonda lambda univerzalna

in ?e vedno ne vem zakaj ne morem ?ez tehni?ni

rabim va?e mnenje

hvala

Napisano

Zamenjaj ?e filter zraka, najbolje da da? originalnega. Preden avto pelje? na tehni?ni pregled ga dobro segrej, vozi ga v visokih obratih, da se dobro segreje tudi izpuh ne samo motor.

Mogo?e bi se spla?alo pogledat ?e MAF senzor ?e je za o?istit.

Napisano

Predela? na LPG :zvizga: ..mal heca

 

Si poskusu tud mogo?e kak drug tehni?ni?

 

Druga?e je poleg na?tetih zadev lahko potem skorajda samo ?e ra?unalnik kriv za napa?en izra?un me?anice :(

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

jaz sem pred par mesci sel na preventivni tehnicni pregleda (vedno ga delam na dunajski amzs) pa mi je isto rekel, povisani vrtljaji...

 

pol sem dal servis cez in dal tole noter kakih 2000km prej (http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_1014.html?Opendocument&land=DE) in dodbra segrel motor (da katalizator deluje kot mora) preden sem sel na tapravi tehnicni, in naredil z odliko...vse zeleno in komentarji (zdaj ze standardni) "ne morem verjet, da jih ma toliko prevozenih, se vidi, da lepo skrbite zanjga"

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Rupurut v rezervoar ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Danjel, zapelji do Pelka, bo? pozabil na skrbi in te?ave s tehni?nim. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

pozdravleni

mam mazdo MX-5 letnik 2001 motor tip BP 1,8 103 KW

mam te?ave z plini pri visokih obratov

sem menjav katalizator univerzalni pred 2 leti

sve?ke

?galne kable

filter goriva

?rpalka goriva

senzorje na premi?ni gredi

sonda lambda univerzalna

in ?e vedno ne vem zakaj ne morem ?ez tehni?ni

rabim va?e mnenje

hvala

 

Veliko stvari je ?e takih, ki vplivajo na pravilno izgorevanje. Dovoj je, da sistem vbrizgavanja ne deluje pravilno, pa so te?ave z izpu?nimi plini. Na razpolago je najnovej?i aditiv za bencin, ki bi pre?istil sistem goriva, Metabond Megalene Plus, in mogo?e odpravil te?ave s plini. Nekaj o njem si lahko prebere? v pripeti datoteki.

post-483-1374700665_thumb.jpg .

Cena: aditiv 18,00 ?+dozirka 0,80 ? + po?tnina 3,77 ?

Informacija o o aditivu ni ?e na internetni strani, saj je izdelek komaj "pe?en", bo pa v kratkem za nekaj dni.

 

250 ml aditiva zadostuje za 500 l goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.