Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravleni

mam mazdo MX-5 letnik 2001 motor tip BP 1,8 103 KW

mam te?ave z plini pri visokih obratov

sem menjav katalizator univerzalni pred 2 leti

sve?ke

?galne kable

filter goriva

?rpalka goriva

senzorje na premi?ni gredi

sonda lambda univerzalna

in ?e vedno ne vem zakaj ne morem ?ez tehni?ni

rabim va?e mnenje

hvala

Napisano

Zamenjaj ?e filter zraka, najbolje da da? originalnega. Preden avto pelje? na tehni?ni pregled ga dobro segrej, vozi ga v visokih obratih, da se dobro segreje tudi izpuh ne samo motor.

Mogo?e bi se spla?alo pogledat ?e MAF senzor ?e je za o?istit.

Napisano

Predela? na LPG :zvizga: ..mal heca

 

Si poskusu tud mogo?e kak drug tehni?ni?

 

Druga?e je poleg na?tetih zadev lahko potem skorajda samo ?e ra?unalnik kriv za napa?en izra?un me?anice :(

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

jaz sem pred par mesci sel na preventivni tehnicni pregleda (vedno ga delam na dunajski amzs) pa mi je isto rekel, povisani vrtljaji...

 

pol sem dal servis cez in dal tole noter kakih 2000km prej (http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_1014.html?Opendocument&land=DE) in dodbra segrel motor (da katalizator deluje kot mora) preden sem sel na tapravi tehnicni, in naredil z odliko...vse zeleno in komentarji (zdaj ze standardni) "ne morem verjet, da jih ma toliko prevozenih, se vidi, da lepo skrbite zanjga"

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Rupurut v rezervoar ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Danjel, zapelji do Pelka, bo? pozabil na skrbi in te?ave s tehni?nim. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

pozdravleni

mam mazdo MX-5 letnik 2001 motor tip BP 1,8 103 KW

mam te?ave z plini pri visokih obratov

sem menjav katalizator univerzalni pred 2 leti

sve?ke

?galne kable

filter goriva

?rpalka goriva

senzorje na premi?ni gredi

sonda lambda univerzalna

in ?e vedno ne vem zakaj ne morem ?ez tehni?ni

rabim va?e mnenje

hvala

 

Veliko stvari je ?e takih, ki vplivajo na pravilno izgorevanje. Dovoj je, da sistem vbrizgavanja ne deluje pravilno, pa so te?ave z izpu?nimi plini. Na razpolago je najnovej?i aditiv za bencin, ki bi pre?istil sistem goriva, Metabond Megalene Plus, in mogo?e odpravil te?ave s plini. Nekaj o njem si lahko prebere? v pripeti datoteki.

post-483-1374700665_thumb.jpg .

Cena: aditiv 18,00 ?+dozirka 0,80 ? + po?tnina 3,77 ?

Informacija o o aditivu ni ?e na internetni strani, saj je izdelek komaj "pe?en", bo pa v kratkem za nekaj dni.

 

250 ml aditiva zadostuje za 500 l goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
    • Pri nekje 240.000 bi mogli svečke že v drugo menjat. Veriga bi znala imet interval 200-250.000 predviden pregled, ampak načeloma se pomeri kako zelo raztegnjena je že, ima nekaj tolerance in, če je odstopanje preveliko se potem menja. 
    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21142225&display=Mazda MX-5
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.