Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo fantje, eno mnenje me zanima...

 

A je Metabond Megasel in Petrol Diesel Plus enake sorte aditiv? Po opisih slede? ima podobne lastnosti in efekte...

 

A kdo to uporablja na DPF dizlih?

 

Moja M5 je stara 3 leta in ima 66 tKm in se mi zdi da zanje ?ase motor ne prede ve? tako lepo, bolj robato laufa... Pa tud ko je hladen kdaj pa kdaj malo pocuka... Kolko sem na forumu bral cuka tudi zaradi umazanih ?ob, ne vem pa ?e se to dogaja tudi ko je motor hladen?

 

Zna biti kaj bolje ?e dodam tele aditive? :ne vem:

 

Hvala za nasvete in l.p.

May the downforce be with you

Napisano

?obe je potrebno na vsake toliki ponovno "nau?it" ustreznega delovanja pa bo nehalo cukati.

 

Sam dajem na vsak drugi tank Megasel - a kej pomaga je te?ko re?i, ker za primerjavo bi moral imeti identi?en avto z enako kilometri in enako vo?njo, da bi se res videlo koliko zale?e. Tako pa nekako verjamem prodajalcu, ki je tudi ?lan foruma, da je to res kar pri Megabondu obljubljajo.

33112_1.png

Napisano

?obe je potrebno na vsake toliki ponovno "nau?it" ustreznega delovanja pa bo nehalo cukati.

 

Aha...

 

A ?obe nastavijo na servisu, je to hud stro?ek?

 

Tule ?e opis Petrol diesel plus:

 

DIESEL Plus je ve?namenski dodatek za dieselsko gorivo. ?isti klju?ne sestavne dele sistema za dovod goriva ter jih hkrati ??iti pred nastajanjem oblog in usedlin. Zni?uje porabo goriva, zvi?uje cetansko ?tevilo, prepre?uje penjenje goriva in ??iti pred nastankom korozije. Je okolju prijazen, saj zmanj?uje emisijo izpu?nih plinov v okolje. Primeren je za vse vrste dieselskih motorjev.

May the downforce be with you

Napisano

Zdravo fantje, eno mnenje me zanima...

 

A je Metabond Megasel in Petrol Diesel Plus enake sorte aditiv? Po opisih slede? ima podobne lastnosti in efekte...

 

A kdo to uporablja na DPF dizlih?

 

Moja M5 je stara 3 leta in ima 66 tKm in se mi zdi da zanje ?ase motor ne prede ve? tako lepo, bolj robato laufa... Pa tud ko je hladen kdaj pa kdaj malo pocuka... Kolko sem na forumu bral cuka tudi zaradi umazanih ?ob, ne vem pa ?e se to dogaja tudi ko je motor hladen?

 

Zna biti kaj bolje ?e dodam tele aditive? :ne vem:

 

Hvala za nasvete in l.p.

 

Lahko zatrdim, da ni. Tudi, ?e bi bilo vse enako, bi se Megasel razlikoval od drugih aditivov po tem, da vsebuje komponento, ki zmanj?uje trenje drsih delov gorivnega sistema in podalj?uje njihovo ?ivljenjsko dobo. Pomembna pa je tudi razlika v ceni. nekaj manj kot 20? za minimalno 800 l dizla, je cena, ki jo ne dose?e noben aditiv.

Sem ?e omenil v nekem drugem postu, da je na razpolago ?e u?inkovitej?a nova varianta Megasela, ki ima dodatek v imenu Plus. Vsebina plo?evinke zadostuje za 280-420 l dizla za ceno 19,20?. Delovanje aditiva pri na kraj?i rok skorajda ni opazno, na dalj?i pa prav gotovo v tem, da ni nobenih te?av z injektorji. Pri Megasel Plus pa bi se moralo opaziti, ?e zaradi tega, ker v koncentraciji 9 ml/10l bencina pove?uje cetansko ?tevilo za 8 %. ?e pri?tejemo ?e ostale u?inke, bi se moralo opaziti tudi pri porabi goriva. Zaradi bolj?ega pojasnila u?inkov, bom prilepil ponovno prospekt.

Sedaj je na razpolago tudi dozirna plasti?na fla?ica ta ve?kratno uporabo za 0,80?.

 

post-483-1375351152_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.