Skoči na vsebino

M6 - crash in (ne)kakovost pleha


pagat

Priporočeno sporočilo

Pred pribli?no 2 tednoma se je na parkiri??u pred slu?bo v mojo M6 zaletel voznik Volva XC-90. :angry: ?kode je precej, je pa bil lastnik Volva korekten in me obvestil o nesre?i, tako da sva ?e uredila prijavo na zavarovalnici. Avto je trenutno na servisu, upam da bo popravljeno OK...

 

Kar me najbolj ?udi je obseg ?kode na mazdi in relativna nepo?kodovanost volva (gl. slike). Pri meni je razbit zadnji odbija?, zvit blatnik, po?ene zadnje leve lu?i, zme?kan je pokrov prtlja?nika, po?en je tudi prednji odbija?, ker je mazdo zabilo v megana, ki je bil parkiran pred mano (na meganu pa samo praska na odbija?u). Sicer je volvo res precej te?ji, on se je premikal, mazda pa stala,ampak vseeno :unsure: Zdi se mi, da je pleharija na M6 najslab?i del, pleh je itak bolj mehak in ob?utljiv na praske ter po?kodbe (pokrov motorja mam ?e celi popikan). Mo?no je sicer da je to na?rtni dizajn in da ima M6 pa? bolj mehko plo?evino in cone, ki bi naj absorbirale energijo trka. Ampak vseeno se mi zdi preve? razbit za nalet pri cca. 5-10km/h :ne vem:

post-9-1126253122.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moje so?alje

 

poglej vendar obliko dela, s katerim je volvo tebe zadel, in mesto, kam te je zadel... tudi po navadni fiziki ne bi moglo bit druga?e

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej... Volvo ima terenski odbija?, ki je narejen zato, da lahko avto tudi v kak?en kolovoz al pa grmovje zapele?. Temu primerna je tudi oblika in debelina plastike in v izogib praskam tudi ni lakiran.

 

Zato je najprej popustila plastika na Mazdinem odbija?u in ko sta se sre?ala plehnata dela jo tudi Volvo ni odnesel ?isto brez po?kodb - po?ena lu?, zvit del pod lu?jo in zvit pleh na prtlja?niku pri tem, da je Volvov pleh znan po pregovorni trdnosti.

 

Je pa nekaj res in to dr?i, da je kvaliteta barvanja in trdnost lakiranega nanosa pri Mazdah precej slab?a kot recimo pri moji prej?nji KIJI. Mazda je namre? spredaj ?e ?isto popikana pa je pre?ivela zgolj eno zimo pa ?e takrat sem ekstra pazil, da nisem vozil preblizu drugih avomobilov niti nisem prekora?il hitrosti na AC preko 140km/h. KIA je zdr?ala ?tiri sezone z manj po?kodbami na laku kot jih ima zdaj Mazda dokler nisem s KIO nasadil jelen?ka pa je bilo potrebno farbati havbo.

 

V glavnem barvanje in lakiranje si zaslu?i globok minus in to sem tudi ?e prijavil na servisu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@ pagat: upam da ti bojo zrihtali cim prej.....res brezveze se je to zgodilo.

 

@ ostali: po mojem prevec pazite ne pleh :)...jaz nc ne pazim (dve zimi je ze mimo) pa ni tko hudo...ma pa moja M6 celulit (od toce).

Glih zaradi pleha bi rekel da je dobila 4 zvezdice na crash testu...mogoce je bolje na novi M6 ?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne smemo samo kritizirat. Pa po eni strani je biv udele?en v nesre?o avto, ki od nekdaj slovi glih po plehu - veliki V s ?vedske. Pa tut deli ki so se dotikal med sabo so precej relevantni.

 

Sicer pa avto ki ma ve? skrivljenga pleha niti slu?ajno ne pomen da je slab?i za svojga voznika, fora pleha je glih v tem da se mora ?imbolj krivit in nase potegnit ?im ve? kineti?ne energije, da pri tem lastnik slu?ajno ne potegne takratke. Kontra primer od tega je bil npr. lada samara: pleh trd ko sto hudi?ev in ko so se dogajale nesre?e, je kripa vedno ostajala cesta, kaj pa je blo z lastnikov pa si lahko mislite. Npr. pred par leti ko je mev kolega z A 100 l. 1992 nesre?o (frontalno v A 80), pa je mev celo zadnji del po?teno razbit, ?eprav se ga ni noben niti dotaknil, je pa mel o?itno Audi ?e takrat dost dobro razdeljeno kako se mora sila pri trku ?imbolj porazgubit. Tolk o trdoti pleha.

 

Za barvo na M6 pa sm ?e pred tem sli?al kar nekaj pikrih in pa baje da tut za?ne lahko precej hitro rjavet, kar pa se mi zdi dost ?alosten podatek, npr. glede na mojo 323 f, staro 12 let, ki nima niti pike rje nikjer. Dans je avto zgleda res samo ?e potro?ni material in naj bi se ga menjaval najkasnej na 5 let al kaj?!

 

So pa zato vsaj motorji zeeelo na nivoju!

 

:jupiii:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V glavnem barvanje in lakiranje si zaslu?i globok minus in to sem tudi ?e prijavil na servisu.

In kaj ro rekli na servisu? Ti ga prebarvajo v okviru garancije? Predvidevam pa da ni? od tega, ker sem jih jaz isto spra?eval pa so mutili da pa? preve? za tovornjaki vozim :whatever:

 

Kar se ti?e ostalega pa se strinjam, volvo je pa? bolj trd, mazdica pa pi*kica in posledi?no bolj mehka. :P Upam samo da na cesti ne naletim ?elno na kaki SUV,ne upam si mislit kaj ti to naredi pri kakih 60kmh. :o

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja raj? ne pol gledat raznih kre? testov, ko avta pri 90 kmh sploh ni ve? in je ?e pri 50 na uro totaln skret.

 

?e pa bo kje na cesti Hummer (glih prej?n tedn sm enga vidu) pa bol? da vsi skupi ostanemo doma, ker razne spu??ene mazde bi znale it kar pod njega, pol pa ne bomo ve? pisal tle na forumu.

 

Ti pa u?ivi v vo?nji svoje 6-ke pa ne razmi?lat kaj se loh zgodi, ker avto je mal preve? lep, da bi razmi?lav o problemih. :angry:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kaj ro rekli na servisu? Ti ga prebarvajo v okviru garancije? Predvidevam pa da ni? od tega, ker sem jih jaz isto spra?eval pa so mutili da pa? preve? za tovornjaki vozim :whatever:

 

 

Ko sem mu omenil KIO :) je ?ist flekast ratau in sva se za?ela pogovarjat; jaz o jabolkih on o hru?kah tako, da na koncu sem imel ob?utek, da sem jaz idiot, ker se sploh v debato spu??am...

 

glede garancije pa :hohoho: mi je rekel tako kot tebi, ?eprav mu ni jasno kako je na eni strani havbe vse skoraj OK na drugi je pa cela ?pura pikic.

 

V glavnem se ne bom sekiral, se pa baje da dobit barve za retu?irat pa se bom teh pi?kic na rahlo lotil glih tolk, da ne bo grunt barva ven sekala.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Barva pa ni samo problem Mazde. Ko je blo glih govora o obledelosti barve, to je pri vseh firmah, ?e najbol izrazita pa je pri ?ivo rde?i al pa vi?njevi, to pa je pri cca 10 let starmu stroju loh ?e ?ist adio. Npr. vidl boste kak?n kao rde? avto, pa v resnic bo bolj roza, loh pa tut oran?en, odvisno na kero stran mu pa? potegne vse skup!

 

Metalne barve se mi zdi da so precej bol? kot navadne glede obledelosti, sicer pa pri navadnih polirko v roke pa je obledelost hitr stvar preteklosti. :D

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Auch.....boga mazdica.....no je pa dejstvo da je na ?rnem avtu use vidit TAKOJ.....pri meni pa n? n? n?.... :vesel:

 

 

LP daVid

Eh, moja je srebrna, stara 2 leti in je vsa lepooo pegasta po havbi in sprednjem odbija?u (pa tudi po ?ipi je polno pikic od posipov, ki nam jih na?i pridni cestarji sipajo pozimi - za sol in podobne preparate ?e sli?ali niso?????). ?zmeden?

 

aja, pa pozdrav vsem skupaj po dolgem ?asu!!!! :cheers:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pozim zna bit v?asih res kriza s tem peskom in ostalim jajcem. ?e najbol scena se mi pa zdi ko se zima kon?uje, ker teli cestarji majo o?itno normo kok peska pa soli morajo potro?it v sezoni, pol pa ?e ga premal porabjo ?ez zimo, ga je pa? treba stresat ?e takrat ko ni ve? potrebe in na konc so loh ceste kokr peskovniki, ledu pa nikjer! ;)))))))))

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A niso bli tut prej že? 🤔 Imam 2010 letnik. Sicer jih pa lahko zapiram samo na knof, niso avtomatsko, na zaklepanje avta. Sam čeljust je pa štekala očitno in je ploščico pobiral. Očitno ne vedno in ne čist, ampak vseen dovolj. Ploščice pa diski so ATE in sem jih menju Junija 2022, pa sem takrat fajn lepo spucu čeljust, vodila, podmazu... Slabi dve leti, pa sm pršu na želez, na zadnji desni. Sm pa biu na šihtu, zato sm mogu to hitr reševat in sprot. Potem sm gnjavu mehanika tam zraven, če mi lahko pogleda, kaj mi lahko še dans dobi, ker mu itak materjal vozjo dvakrat na dan, pa še popust ma, da grem jst lepo z avtom dons nazaj domov tut. Nisem prov velik kompliciral, naroču ATE, pa niso ble enake, vrnu ATE, potem sm vzel neke Optimal, ker je blo na zalogi in zadnjič je že nekdo spraševal na forumu o njih. Bom lahko s prve roke povedu 😄 Diska hvala bogu nism ferderbu. Za čeljust mi je pa reku, da načeloma ne rabim menjat obeh, na zalogi je bla pa samo ena za 123€, niti ne vem zdele katera, rabu sm jo tko al pa drgač. Dal jo je za 108€   Drugač pa ni nič vlekl avta, smrdel, tresl, karkol, tut zdej, k mam novo, nimam neki občutka, da bi avto bolj potegnu 😁 Dinozavrski motor, jebi ga Gledat sem šel pa, ker mi je pri namotanem volanu mal zaružilo, ko sm bremzu in sm mislu, da so verjetno opozorilni kontakti pr sprednjih ploščicah.
    • Za mostičke in praznike malo po Grožnjanskih enduro trailih.   18.1 km Mountain Bike Ride on April 30, 2024 by Edi Z on Strava WWW.STRAVA.COM Edi Z rode 18.1 km on Apr 30, 2024.  
    • Kater letnik pa imaš? Ker motorčki so problematični samo na teh tanovih zares
    • Zamenjal čeljust zadaj in posledično tut ploščice 🙄 Ni treba posebi razlagat verjetno... No dobr, vsaj motorčki v ogledalih delajo
    • Pa ok, tebi še skoz prste pogledam, ker te preoblečen VW jezi.   @Alex pa ne razumem. Kaj si imel Forda, pa si imel težave, kot @Slivka, al pač na suho udrihaš?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.