Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot ka?e mi je nekaj crknilo (motor?ek) centralnega zaklepanja na voznikovi strani. Deluje le ?e na klju? ?e klju? obrnem se odklene ali zaklene cel avto.

?e odklenem z daljincem, mi odpre vsa vrata razen voznikova. ?e ro?no odklenem avto, mi preko daljinca zaklene vsa razen voznikova.

 

Ali je to motor?ek, a se je samo kaj snelo ali kaj tretjega?

 

kako se razdrejo ta vrata da vzamem ven ta gizno oziroma pogledam kaj je na stvari? Razmi?ljam namre? da bi obiskal odpad in na?el nadomesten kos. (jao, se ?e po odpadih vla?im..... brrrrr)

 

?e morda ima kdo kak motor?wk za prodat.... :)

 

PM prosim.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Jaz imam tudi podoben problem.

 

Ga odklenem z daljincem, pa se vsa vrata odklenejo, razen voznikova. Odklene ko ?e enkrat pritisnem gumb za odklep, da mu uspe odklenit. Ob vsakem pritisku na gumb se pa zasli?i v vratih tisti normalni "klik". Zaklene ap vedno normalno!

 

Malo sem opazoval gomb na vratih, pa se mi zdi da se stvar zatakne nekje na polovici.

 

Se da kako re?iti?

Napisano

 

Se da kako re?iti?

 

kupi? VW :hudicek::hudicek::hudicek::hudicek::hudicek::hudicek::hudicek::hudicek::hudicek::hudicek:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Dejmo raj? re?it kje naj staknem nov motor?ek in kako naj vrata podrem da starga ven spipam.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

A ko ?e enkrat pritisne? za dvojno zaklepanje recimo, se ti pa odpre?

 

Meni je ajvar enkrat re?il. Sovoznikova vrata se niso zaklenila prvi?, drugi? pa.

Problem je bil v kontaktu. En ni bil nataknjen, ?ele drugi zaklep je deloval.

Napisano

A ko ?e enkrat pritisne? za dvojno zaklepanje recimo, se ti pa odpre?

 

Meni je ajvar enkrat re?il. Sovoznikova vrata se niso zaklenila prvi?, drugi? pa.

Problem je bil v kontaktu. En ni bil nataknjen, ?ele drugi zaklep je deloval.

 

Meni se odklene po drugem ali tretjem pritisku na gumb. v vratih je pa sli?at klik. zaklepa pa v redu in brez te?av.

Napisano

V?eraj sem po naklju?ju pri odprtih vratih pritisnil na zaklepanje. Avto je na vsak na?in hotel zaklenit, kljub odprtim vratom voznika in odprtim prtlja?niku. Delalo je klik klik klik klik... nehalo je ?ele, ko sem ro?no premaknil gumb zaklerpanje na notranji strani voznikovih vrat.

 

Od takrat dalje dela normalno. odklepa in zaklepa s centralcem.

 

Sva?ta ?zmeden??zmeden??zmeden?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.