Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 62
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Na forumu sem prebral, da je potrebno po prisilni regeneraciji menjati olje. Ali je to res potrebno?

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Samo priporocljivo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo priporocljivo

Sem ga lih enih 5000 km nazaj menjal. 

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Spet jaz. Spet isti problem. Prisilno sem naredil ena dva meseca nazaj. Kaj priporo?ate? Ga vr?em vn? malo se bojim zaradi  tehni?nih.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Pozdravljeni

 

Spet jaz. Spet isti problem. Prisilno sem naredil ena dva meseca nazaj. Kaj priporo?ate? Ga vr?em vn? malo se bojim zaradi tehni?nih.

Tehnicni nima veze s tem ker katalizator ostane ;)
Napisano

Pozdravljeni

 

Spet jaz. Spet isti problem. Prisilno sem naredil ena dva meseca nazaj. Kaj priporo?ate? Ga vr?em vn? malo se bojim zaradi tehni?nih.

Kera cifra napake neki P14...ce ja adijo dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kera cifra napake neki P14...ce ja adijo dpf

P242F - Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Accumulation ta koda se mi izpi?e

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Imel isto, dpf se poslavlja, moj je bil samo se pepel vrgel ven in mirna bosna. Trde delce zaenkrat se ne merijo na tehnicnem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imel isto, dpf se poslavlja, moj je bil samo se pepel vrgel ven in mirna bosna. Trde delce zaenkrat se ne merijo na tehnicnem

Kaj pa ?e bi ?el v tole? http://www.strajnar.si/

 

Me zanima, sam cene ne vem. 

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Kaj pa ?e bi ?el v tole? http://www.strajnar.si/

Vprasanje kako se potem mazdine dpf lambde obnasajo...in vprasanje cene seveda.

Me zanima, sam cene ne vem.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pa ?e bi ?el v tole? http://www.strajnar.si/

 

Me zanima, sam cene ne vem.

Js sm ga dol uzel sam, racunalniska odstranitev me je prsla pa okrog 150? ce me spomin ne vara :)
Napisano

Zdravo.

 

Moj DPF se je za?el pa ?e lep?e obna?at... :glare:  V zadnjih 500km se je 3x v?gala DPF lu?ka in svetila. ampak sem vedno vozil ?e toliko ?asa, da je lu?ka ugasnila (in ?e kakih 20km ve?). v?gala se je pa po kakih 5 km vo?nje. danes zjutraj se je prav tako v?gala po kakih 5 km vo?nje in svetila naslednjih 5, potem je pa za?ela utripati in zraven sta se v?gali ?e rumeni lu?ki za motor in za zdrs vozila. Pa avto bolj ?voh gre...

 

Ali to pomeni dokon?ni znak, da se filter poslavlja? Ima pa 250kkm in do sedaj ?e ni bilo problema na ta na?in (pred tem sta nagajala EGR ventil pa en senzor po DPF filtru), ampak se je vse porihtalo na za?etku s Pelkovo pomo?jo nato se je pa avto sam novih stvari nau?il...

 

Cena odstranitve filtra je okoli 350?, kolikor sem gledal...

 

Lp

 

Matja?

Napisano

Ja, ni nujno. Je pa zelo verjetno. Lahko da ti je crknil spet kak pressure senzor za DPF.

 

To je pa pa? vzdr?evanje dizlov. To smo ?e govorili, problem je oz. bo ko bo avto mel dolo?eno ?tevilo kilometrov in bo potrebna menjava vlo?ka DPF.

?e bolj veselo pa bo, ko bodo za?eli to tudi preverjati :)

Napisano

Ja, ni nujno. Je pa zelo verjetno. Lahko da ti je crknil spet kak pressure senzor za DPF.

 

To je pa pa? vzdr?evanje dizlov. To smo ?e govorili, problem je oz. bo ko bo avto mel dolo?eno ?tevilo kilometrov in bo potrebna menjava vlo?ka DPF.

?e bolj veselo pa bo, ko bodo za?eli to tudi preverjati :)

 

To, da je v kriti?nem obmo?ju kilometrov za dolo?ene komponente vem. In da bo potrebno vlo?it nekej ? da bo deloval naprej. Kar je popolnoma razumljivo in sprejemljivo!

 

Ni mi pa cenovno recimo sprejemljivo, da stane nov filter (ugibam) 2k ?, odstranitev pa 350?. In o odstranitvi sem ?e nekej ?asa razmi?ljal, pa tudi predlagali so mi ?e, ampak do sedaj ni bilo problemov z njim.

 

?e bodo za?eli preverjati (ali kje po Evropi to ?e po?nejo?), bodo pa po vsej verjetnosti prej na tapeti kaki stari dizli ki kadijo kot stare lokomotive.

Napisano

To, da je v kriti?nem obmo?ju kilometrov za dolo?ene komponente vem. In da bo potrebno vlo?it nekej ? da bo deloval naprej. Kar je popolnoma razumljivo in sprejemljivo!

 

Ni mi pa cenovno recimo sprejemljivo, da stane nov filter (ugibam) 2k ?, odstranitev pa 350?. In o odstranitvi sem ?e nekej ?asa razmi?ljal, pa tudi predlagali so mi ?e, ampak do sedaj ni bilo problemov z njim.

 

?e bodo za?eli preverjati (ali kje po Evropi to ?e po?nejo?), bodo pa po vsej verjetnosti prej na tapeti kaki stari dizli ki kadijo kot stare lokomotive.

Naredi najprej ro?no regeneracijo, ampak glede na to, da kolikor vem ti tedensko dela? kar velke relacije......bo dpf, tudi ?e je sonda je 300? in naprej. 

http://www.sbs-tuning.com/index.php?s=dpf-odstranitev

 

Kot ka?e oboje...

 

?e 100? pa za tuning...

to je ?isto normalna cena, Tunerc v NM baje ?e ceneje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz ne bi bil tako prepri?an glede starih dizlov? Tam sistema pa? ni..IN najbr? ni tako enostavno uzakonit, da vsi avtu ki pa tega nimajo, morajo imeti. 

 

Medtem ko pri avtih, ki to serijsko ?e majo , je seveda la?je...

 

To, da je v kriti?nem obmo?ju kilometrov za dolo?ene komponente vem. In da bo potrebno vlo?it nekej ? da bo deloval naprej. Kar je popolnoma razumljivo in sprejemljivo!

 

Ni mi pa cenovno recimo sprejemljivo, da stane nov filter (ugibam) 2k ?, odstranitev pa 350?. In o odstranitvi sem ?e nekej ?asa razmi?ljal, pa tudi predlagali so mi ?e, ampak do sedaj ni bilo problemov z njim.

 

?e bodo za?eli preverjati (ali kje po Evropi to ?e po?nejo?), bodo pa po vsej verjetnosti prej na tapeti kaki stari dizli ki kadijo kot stare lokomotive.

 

 

Napisano

se vedno prevec, ce mene uprasas ;)

Ves kva sem to jaz sam delal in ce mene vprasas je v tem kar nekaj jebanja in razvoj sw tudi stane, tako da govort to je drago ima dva kraja....nenazadnje je treba garantirati da bo zadeva delala. Nekdo se mora v to poglobiti...

 

Drugo je pa ce kdo ma jajca pa gre sam to delat, tko kot mi2

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Naredi najprej ro?no regeneracijo, ampak glede na to, da kolikor vem ti tedensko dela? kar velke relacije......bo dpf, tudi ?e je sonda je 300? in naprej. 

to je ?isto normalna cena, Tunerc v NM baje ?e ceneje

 

Sem pekjal avto k enemu lokalnemu mojstru in smo sprobali dat prislno regeneracijo preko ra?unalnika. pa je nekaj ne spusti ?ez. Pred tem smo resetirali napake. Se pa tudi motor druga?e sli?i, ko deluje v na?inu brez napak (kakih 5 sekund) aii pa ko deluje z utripajo?imi lu?kami za napake.

 

Javlja pa ?tiri napake, Tri so enake in povezane nekaj z pretokom goriva, ?etrta pa o nezmo?nosti regeneracije.. ?al sem zalo?il listek na katerega sem jih napisal.

 

Druga?e so se pa relacije zmanj?ale na 40 do 60 km dnevno. ve?inoma ?e vedno po avtocesti.

 

Pa itak je vseeno, do ?etrtka bo avto po?ival potem gre pa na servis k Pelkotu...

Napisano

Ves kva sem to jaz sam delal in ce mene vprasas je v tem kar nekaj jebanja in razvoj sw tudi stane, tako da govort to je drago ima dva kraja....nenazadnje je treba garantirati da bo zadeva delala. Nekdo se mora v to poglobiti...

 

Drugo je pa ce kdo ma jajca pa gre sam to delat, tko kot mi2

Ja pa dober ce peljes drugam fizicno odstranit, pa k enmu cenejsemu majstru (ki glih tak dober naredi) si se zmer pod, al pa mogoce mal cez 200? ;)
Napisano

jaz sem ga ven vrgel. Bolj zaradi tega da je mir kot cena. Bi znal imeti pa ?e sonde v njem - ker so elektronsko odstranjene, bi ti mogo?e prav pri?le ?e te le te zaje.....

 

Ro?no regeneracijo lahko sam spro?i? - ima? videje in moj video, sem jo sam naredil na 6ki in 5ki. Bilo bi pa fajn da najde? listek napak, ker ?e je kaj s pretokom goriva lahko vpliva na potek regeneracije

 

Druga?e imam jaz in?trument lahko bereva, ?e si kje v 01

 

Tri so enake in povezane nekaj z pretokom goriva, ?etrta pa o nezmo?nosti regeneracije - to mi ne smrdi zgolj o DPFju, nezmo?nost regeneracije je verjetno posledica in ne vzrok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.