Skoči na vsebino

Nakup mazde 6 prve generacije. Na kaj biti pozoren?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko se bo? zagledal v neko dolo?eno, pokli?e?, proba? peljat in se odlo?i?, ne kar tako metat pu?ke v koruzo. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Odgovori 61
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Hvala za odgovore!

Po prebranem nisem ve? siguren, ?e bi imel mazdo 6... :huh:

 

Zakaj ne? Jaz ko sem imel 5ko ki je bila kar neka nedeljska sem rekel nobene mazde ve?! Potem pa sem kupil 6ko ampak 2.0i bencinko in sem zeeeelo sre?en. lp
Napisano

?e je govora o stro?kovni plati, lahko iz lastnih izku?enj 1,5 letnega lastni?tva dizla povem, da se ceneje skoz pride z bencinarjem..?koda edino,da je dost manj?a ponudba v primerjavi z dizlom.

 

ps.vidim,da me je strela za mal prehitu pri priporo?anju bencinarja :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e je govora o stro?kovni plati, lahko iz lastnih izku?enj 1,5 letnega lastni?tva dizla povem, da se ceneje skoz pride z bencinarjem..?koda edino,da je dost manj?a ponudba v primerjavi z dizlom.

 

ps.vidim,da me je strela za mal prehitu pri priporo?anju bencinarja :)

 

Lepo zna? brati med vrsticami, :prstgor: .
Napisano

?e je govora o stro?kovni plati, lahko iz lastnih izku?enj 1,5 letnega lastni?tva dizla povem, da se ceneje skoz pride z bencinarjem..?koda edino,da je dost manj?a ponudba v primerjavi z dizlom.

 

ps.vidim,da me je strela za mal prehitu pri priporo?anju bencinarja :)

 

Z LPG-jem ali tudi brez? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e je govora o stro?kovni plati, lahko iz lastnih izku?enj 1,5 letnega lastni?tva dizla povem, da se ceneje skoz pride z bencinarjem..

 

Kaj te bo ?mego v rt brcnil, k mu takole v skledo pljuva?... :unsure:

33112_1.png

Napisano

Kaj te bo ?mego v rt brcnil, k mu takole v skledo pljuva?... :unsure:

 

Sej je govora o 6ki a ni?

Pri trojkah kokr vem ni nekih problemati?nih vztrajnikov, podlo?k, karterjev, ?ob.. (z vsem kar sm na?tel sem imel sam izku?nje in to ne edini, na sre?o pa vsaj nisem imel dpfja)

 

No,da ne bo pomote,avto se mi zdi ?e zmer ?pica in zato tud trenutno sam ogledujem bencinske 3ke ali 6ke :prstgor:

Z LPG-jem ali tudi brez? :D

 

Men je to ?e samoumevno postal,da je ?e kr ki?ast to vsaki? ponavlat :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

bmk :P bom pa? mogu vozit dalje, pa se bo ?al res F-ka mogla po?as poslovit (je tut dost ve? zanimanja blo zanjo), o?itno mi ?portnost ni namenjena :(

 

btw, sam sm se pa za 3-jko namest 6-ke odlo?u ravn zarad tega, ker je blo tem z napakami odprtih manj kot pri ?esticah dieslih :) (kar se 1. generacije ti?e)

Napisano

Sej je govora o 6ki a ni?

 

a si imel obe... bencinarko in dizelco, da lahko oceni? kaj je dejansko ceneje? Ne vem no sam men je to vseeno posplo?evanje. Vse je odvisno kolk ?asa bo imel avto , kolk km misli narest in seveda kako sre?no roko bo imel pri izbiri.

 

?e bo vse normalno mislim, da ni dileme kaj je ceneje. :blush:

33112_1.png

Napisano

To pa res,vsakemu svoje.. No,moje cifre stro?kov raj ne povem,re?em pa sam da so se mi traktorji zamerli in jih ne mislim hvalit, da me na koncu ne bi kdo preganju, ker se je spustil v to.

 

Kupcu vsekakor ?elim vso sre?o pri nakupu, karkoli ?e bo, stro?ek je v vsakem primeru, tko da ?e ?e more bit naj bo ?im manj?i :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Hvala za odgovore!

Po prebranem nisem ve? siguren, ?e bi imel mazdo 6... :huh:

 

Jaz sem imel dizl 6ko prve generacije 8 let brez vsakega problema, le Webasto se je enkrat zaklenil, kar pa mi je mehanik re?il z resetom. Je pa res, da sem v osmih letih naredil le kakih 135k km.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

To pa res,vsakemu svoje.. No,moje cifre stro?kov raj ne povem,re?em pa sam da so se mi traktorji zamerli in jih ne mislim hvalit, da me na koncu ne bi kdo preganju, ker se je spustil v to.

 

Kupcu vsekakor ?elim vso sre?o pri nakupu, karkoli ?e bo, stro?ek je v vsakem primeru, tko da ?e ?e more bit naj bo ?im manj?i :bravo:

 

1. lastnik?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.