Skoči na vsebino

Slaba nafta


janik

Priporočeno sporočilo

Zadnje ?ase je veliko govora o slabi kvaliteti nafte, ki na bi v okolici Novega Mesta povzro?ala okvare predvsem pri Renaultih. Sli?al sem tudi, da nekateri proizvajalci nem?kih avtomobilov ne priznvajo garancije pri okvari ?rplak za gorivo z izgovorom, da je kriva slaba kakovost dieselskega goriva pri nas. Na drugi strani se proizvajalci goriv izgovarjajo, da njihova goriva upo?tevajo vse standarde in predpise. Stro?ke pa na koncu seveda krijejo lastniki avtomobilov sami.

Znanec, ki je bil letos na smu?anju v Italiji ravno v ?asu, ko je Dolomite zajel val nenavadno nizkih temperatur mi je pripovedoval o mno?i?nih okvarah avtomobilov. Zanimivo pri vsej zgodbi je, da so bili vsi pokvarjeni avtomobili ravno slovenski ...

Kako je s temi re?mi pri Mazdi? Jaz mojo vozim od maja letos, tako da izku?enj z nizkimi temperaturami ?e nimam. Je tudi moj prvi diesel. Ali na?e gorivo zdr?i temperature do -20 ali uporabljate kak?ne dodatke?

 

LP

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O tem smo kar velik napisal. Na kratko: Na Petrol ne grem vec (razen vode sem dobu se pesek not v filtru) , OMV ma isti diesel kot Petrol tko da tud ne, ko sem v Sloveniji tankam edino na Agipu. Ni blo problema tud pri -27°C in skoraj 2000m, pa polno snega...

Najboljsi diesel je pa definitivno Shell Vpower...

--slisal sme tud za MOL da je dober, probal pa nisem.. :ne vem:

Pol je se ena stvar, jaz vedno zahtevam naj mi menjajo filter goriva na sevisih (se pravi vsakih 20.000km). sicher ist sicher :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@dando - a ne da...drugi? raj?i malo pomisli kaj napi?e?...In zakaj je dizel ?it avto??

@labi - moj filter pa je bil ?isto ok,ko sem ga zdaj menjal na servisu...sam pa zadnje cajte tankam kr na TU?evi ?rpalki,prej pa tam kjer je pa? zmanjkalo, pa dosedaj nobenih problemov.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sj Alesi pa Ferrari sta mela itak najraj? Agip kokr se spomnim.

 

Ne vem pa zakaj bi biv dizel ...., pa? za vsak namen je kak?en drug avto in nekdo ma raj? to, en pa neki druzga, trenutno so dizli IN, kermu pa niso v?e? ga pa ?e vedno ne kupi :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem se odlocil za diesel (govorim za Mazdo 6) ker: v primerjavi z Mazdo 6 1.8 je moj prava raketa, v primerjavi z Mazdo 6 2.0 benz je Formula, Mazda 6 2.3 je definitvno najboljsa izbira sam je bil meni predrag. (Zelo dvomim na tovarniske podatke).

Se dva plusa za diesel: v primerjavi z benz 1.8, in 2.0 je CD tisji in ma itak nizjo porabo....

In evo zakaj diesel...ni tezko ane ? :D

 

Pa se to tema topica je "Slaba nafta" ne pa "ne maram naftase" :D

Objavljena slika

:vesel:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@dando - a ne da...drugi? raj?i malo pomisli kaj napi?e?...In zakaj je dizel ?it avto??

 

To lahko samo tak?en govori ko ?e ni peljal Mazde Diesel, glavno da ostali vemo da dizel "lepi" v sede?! Ko ga enkrat pelje? pozabi? na zvok traktorja, saj veste zakaj. B):rolleyes:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jz sicer ne maram dizlov, sam ta komentar se nana?a na generacijo dizlov v stilu Golf II, ko je res samo tresl pa ropotal pa nikakor n? od n? od njega.

 

NO u?eri sm vozil od gospodi?ne Korso CDTI 75 KM in je res precej tiha stvar pa tut vle?e solidno, da ne re?em da je poraba res sme?no nizka. Predvidevam pa da Mazda v tehniki za Opelico zihr ne zaostaja, pol teli va?i "traktorji" res ne morjo bit zgre?ena investicija! :)

 

Je pa res da sem ugotovu da po?teno sune od ccca. 2.200 pa do nekaj mal ?ez 3.000 obratov, pol pa je treba ?altat in naslednjo prestavo v iste obrate, ne vem kako pa je treba rokovat s traktorjem mejd in Japan!

 

Ful pa ne maram lastnikov TDI-jev koncerna VW, audi in ostali ?morn, ker ko pa je en tak na prehitevalnem pasu, se ti pa ne umakne nikol ve?, ker je pa? dosegu svojih 190 al pa mal ?ez in to je to. Ma sploh ne ?tekam teh zakompleksancev, ker men je glih scena ko vidm da je en bol nor od mene in pa predvsem hitrej?i.

Npr. enkat ko sem jahal konja do konca, cca. 220 kmh, pa uleti rumen M3 do fula po gasu, sem se mu z veseljem umaknu, pa gledu kako je zdej to ?udo! :))))

 

Sori mal sem se preve? v?ivel v temo!

Aja sej nafta pa je res slaba :))

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 let kasneje...

Da ne odpiram nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje:

 

Za nek starodobni stroj bi radi poustvarili imitacijo 86 oktanskega goriva. Lastnik je pri?el na idejo, da bi 95 oktanskemu gorivu dodali nafto in tako zbili oktane. Oktani namre? pomenijo, koliko se gorivo upira samov?igu pri komprimiranju. Pri nafti pa je ravno obratno - ne sme se preve? upirat ampak mora ?im prej lepo zagoret, da "eksplozija" sledi batu, ki se premika navzdol in tako ohranja enak pritisk kljub pove?evanju volumna valja.

 

Bi torej res lahko z dodajanjem nafte bencinu dobili 86 oktanski bencin? Dobro, ne bo osvin?en, ne bo original, bo pa vsaj pribli?ek.

 

In koliko nafte bi morali dodati?

 

Je kak strokovnjak, ki bi znal dat kak?en nasvet?

 

Sirius?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej navzgor gre? lahko na?eloma brez te?av tako da bi moral biti 95 ?ist okej. Edino un aditiv za simulacijo osvin?enga bencina se not zlije - kako se mu ?e reće? Ventil plus al neki tazga... sej bodo na pumpi vedeli.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, navzgor gre? res brez te?av. A baje je ta stvor imel zanimiv zvok pri 86 oktancu. Najprej si ga spravil na obrate, potem pa razbremenil in odvzel "gas". In takrat je imel zelo zanimiv zvok. Ki ga pri 91 oktancu ni ve? imel (no, ?e si ga res precej mu?il, je bilo slutit malo tega zanimivega zvoka), pri 95 oktancu pa sploh ne.

 

Zato bi mi radi nadomestek za 86 oktanca. Tudi ?e se malo bolj kadi, glavno, da ropota... ?e drugega ne, pa z lopato komu po glavi... :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.