Skoči na vsebino

menjava navadne volanske letve z hidravlicno ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Me kek zanima ni za mazdo , pac za skodo felicia L 95 1.3 mpi

Sedaj ima direktni volan oz. Ni servo .. ali je mozno zmontirat servo letev in pumpo not ? Od novejsega letnika ? Ali ima kdo kaj vec info glede tega .. pac avto ni zame ce bi bil zame bi pustu tko brez kr je zakon.. pac je za mojga nonca ka clio je su u kurac in sm mu zrihtu to felicijo pac avto lpo ohrsnjen servisna potrjena in 60k kilometru motor lepo dela vs itd. Sam problem je zdej to ka ni servo sam on je reku da je ze ok .. sam dolgo ga nebo mogu motat :zvizga:

 

Hvala za vec info.

Napisano

Predlagam, da povpra?a? (?e obstaja kak?en ?koda forum) ali pa kar splo?no; www.avtomobilizem.com

 

Tam se najde folk in lastniki vseh sort vozil, pa ti garant nekdo iz prve roke pove odgovor. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Predlagam, da povpra?a? (?e obstaja kak?en ?koda forum) ali pa kar splo?no; www.avtomobilizem.com

 

Tam se najde folk in lastniki vseh sort vozil, pa ti garant nekdo iz prve roke pove odgovor. :cheers:

 

:prstgor: hvala
Napisano
Napisano

Za 1.3 nvem, gre se za ceski motor, 1.6 je pa ze VW koncern, pa bi se dal zrihtat, ampak ni poceni ;)

 

Ma nwm pac 1.3 mpi ima ketno v motorju je pa 95 letnik .. bom mogu malo pogledat se po knjigi .. sem pa razmisljal ce bi pasalo od unih ka so 96-2000 letnik.. bi mogu eno dobit pa natancno pogledat kako in kaj ...
Napisano

Sej se ti bolj spla?a drugo Felicio vzet, kot menjat...

 

Pac sej nasplosno sm gledu vse znamke razen bwm mercedez pa se ksna taka in podobna jajca ..

Pac in ta je bila vse tko ohranjena in tko redno serv. In serv. Knjiga potrjena ... zato sm se tud za telo odlocu ..

Ce bi bil ksn drug avto z servotom bi unega vzel ..

Ah se bo ze zrihtalo da bo prav ... cene je pa zadovoljen z njo :rulam::punk:

Napisano

Seveda se da, saj so dolo?eni modeli Felicije ?e imeli servo volan tako, da sam rabi? ustrezno volansko letev, pumpo, posodico in cevi pa se to prehendla. Zraven, ?e ima? pa ?e cajt pa lohk ?e turbo vgradi?... pol je skoraj tako hitra kot Nubira 1.6.

33112_1.png

Napisano

Seveda se da, saj so dolo?eni modeli Felicije ?e imeli servo volan tako, da sam rabi? ustrezno volansko letev, pumpo, posodico in cevi pa se to prehendla. Zraven, ?e ima? pa ?e cajt pa lohk ?e turbo vgradi?... pol je skoraj tako hitra kot Nubira 1.6.

 

Haha jaoo ka bo nono delu s turboton :cheers:

Ja sam kar sem zasledil majo samo 1.6 servo.. sej me ne briga sam bi mogu jst to prow videt pole usaj vem ki in kako .. pac ne pa kr narocit ..

Bom ze porihtu da bo prav

Napisano

Glej, tako kot je g.Wankel napisal: bolj se ti spla?a zamenjat avto.

 

Ena dobro ohranjena ?koda Felicija 1,6 letnik 1995 od prvega lastnika je vredna kve?jemu 900?. ?e gre? kupovat vse dele, ki jih potrebuje? (volanska letev, cevi, ?rpalka, rezervar, varnostni ventil,...) po odpadih, bo? zanje dal vsaj 200?, ?e ne ?e ve?. Nato bo? kar nekaj ur klel okoli motorja, preden bo? vse to zlo?il gor. In Bog ne daj, da je za dlako druga?en model, ker ti noben navoj ne bo pasal in bo potrebno ?e predelovat.

 

?e pa najde? kak?nega mehanika in ga napumpa?, da se tega loti, ti bo pa ?e on pobral vsaj 200?.

 

In ko vse to zmontira? skupaj, koliko ?asa bo delovalo? Mislim, avto, ki je letnik 1995, je z eno gumo ?e na odpadu...

Napisano

Glej, tako kot je g.Wankel napisal: bolj se ti spla?a zamenjat avto.

 

Ena dobro ohranjena ?koda Felicija 1,6 letnik 1995 od prvega lastnika je vredna kve?jemu 900?. ?e gre? kupovat vse dele, ki jih potrebuje? (volanska letev, cevi, ?rpalka, rezervar, varnostni ventil,...) po odpadih, bo? zanje dal vsaj 200?, ?e ne ?e ve?. Nato bo? kar nekaj ur klel okoli motorja, preden bo? vse to zlo?il gor. In Bog ne daj, da je za dlako druga?en model, ker ti noben navoj ne bo pasal in bo potrebno ?e predelovat.

 

?e pa najde? kak?nega mehanika in ga napumpa?, da se tega loti, ti bo pa ?e on pobral vsaj 200?.

 

In ko vse to zmontira? skupaj, koliko ?asa bo delovalo? Mislim, avto, ki je letnik 1995, je z eno gumo ?e na odpadu...

 

Ma ta ni se za na odpat ka je ju nov pa ima sele neki cez 50 000 kilometru ka ga je imel prej neki nono in vse je potrjeno v servisni knjigi .. no zdej ga ima pa moj nono..

Ce bi bil avto zame bi bil se bol vesel ce nebi imel servota se da usaj normalno vozit :bravo:

Napisano

Servo je zakon, ?e nebi bil ga v WRCju nebi ve? uporabljal :bravo:

 

 

Samo predelovat tolk star avto, se tudi meni zdi zelo zgre?eno. ?e res ne misli? sam delat in dobit dele za drobi? ni ekonomske ra?unice, ?etudi je avto tipi topi.

Napisano

Servo je zakon, ?e nebi bil ga v WRCju nebi ve? uporabljal :bravo:

Samo predelovat tolk star avto, se tudi meni zdi zelo zgre?eno. ?e res ne misli? sam delat in dobit dele za drobi? ni ekonomske ra?unice, ?etudi je avto tipi topi.

 

Ma nee volanska letev za favoritko je 30? .. se ostale cevi in crpalka +olje max 100? se ne ..

Sam zdej govori da mu je vredi .. hm ki vem ka bo zacnel jamrat mu pa posraufam :bravo:

Cene pa men je zlo bols avto vozit brez servota :ne vem: pac men je enostavno zakon ka je tk ql trd ne ta servo use neki mehko :D

 

Ja. vem, tole zdaj bo nesramno:

 

Raje ne predeluj, ker ga potem ne more? registrirati kot starodobnika... :P

 

Ahh :rolleyes: ta skoda nevem ce bo vidla papirje za oldtimerja :prstgor:
Napisano

Kako to misles? Ne razumem ravno kaj misles :huh:

 

hotel je povedat, da bi se tud nono raje vozil v Mazdi kot v skoraj 20 let stari ?kodi pa ?etud bi/bo ?koda imela servo volan...

33112_1.png

Napisano

hotel je povedat, da bi se tud nono raje vozil v Mazdi kot v skoraj 20 let stari ?kodi pa ?etud bi/bo ?koda imela servo volan...

 

Ma nene je reku "ja ma ne tko velikega avta ku mas ti ksnega bolj majhnega ku clio" je reku :zvizga:

On vn z mazde naredi mazda traktor :hohoho:

Napisano

Ma nene je reku "ja ma ne tko velikega avta ku mas ti ksnega bolj majhnega ku clio" je reku :zvizga:

On vn z mazde naredi mazda traktor :hohoho:

 

Pol mu lohk pa mojo 3-jko uturis :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.