Skoči na vsebino

Nova sestica ima vgrajen "radar jammer" :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kakor je brati v medijih tole ne moti pi?tol vse povprek ampak v?asih pa ?e to tiste starej?e tako da verjetno spet ni tak bav bav. :)

Se bodo hitro znajdli in namesto pi?tol uporabili brzostrelko ali minomet, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Danes mi je na AC iz Ljubljane proti Kranju prvic odpovedal "radar jammer" :) ... Med voznjo s tempomatom je zapiskalo in se je ta naenkrat izklopil... na zaslonu pa naslednje obvestilo ...

 

IMG_8747-20160212-080111.jpg

 

Cez nekaj casa pa se tole:

 

IMG_8749-20160212-080346.jpg

 

Ko sem se zaparkiral pred sluzbo, sem videl, kaj je vzrok :)

 

IMG_8754-20160212-080428.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo to je dobro, ker na sestrinem c5 je bremzal ko so muhe gor uletavale

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo to je dobro, ker na sestrinem c5 je bremzal ko so muhe gor uletavale

 

 

Meni dosedaj se nikoli ni zatajil... Sem dobil tisto drugo obvestilo (Defog windshield...) ce je bila prednja sipa umazana ... a takrat recimo ne deluje samo samodejno priziganje dolgih luci ... pa pomoje se javljanje ovire v mrtvem kotu in lane assistant ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

v tem primeru ne delujejo dinamicne luci in lase assist. Sem ze imel to napako, pri meni so ze menjali kamero in pa racunalnik.

 

Za ovire v mrtvem kotu pa to nima veze, niti ni logicno, ker je to naprej usmerjena kamera.

Za mrtev kot sta radarska senzorja na vsaki strani v zadnjem odbijacu

Napisano

v tem primeru ne delujejo dinamicne luci in lase assist. Sem ze imel to napako, pri meni so ze menjali kamero in pa racunalnik.

 

Za ovire v mrtvem kotu pa to nima veze, niti ni logicno, ker je to naprej usmerjena kamera.

Za mrtev kot sta radarska senzorja na vsaki strani v zadnjem odbijacu

 

OK... mrtve kote res merijo drugi senzorji... LDWS je Lane Departure Warning System (opozorilo zapu??anja voznega pasu), HBC pa High Beam Control (avtomatske dolge luci)... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Radarski tempomat na Mazdi deluje res zelo dobro. ?koda je le to, da se ga lahko aktivira le pri 30+km/h. 

 

Bi bilo fajn imeti ta radarski tempomat, ki omogo?a vklju?itev le tega ?e od 0km/h in avtomatski menjalnik hkrati- sredi mesta v koloni vozilo vozi samo :) nastavi? hitrost na tempomatu 60km/h in samo sedi? in gleda?, kako lepo sam pelje!

 

Ta "Adaptive Cruise Control" omogo?ajo nekatere znamke, zgleda pa tako:

 

Napisano

Hm eno zelo zanimivo vpra?anje :)

 

?e se vsi spomnimo prometne nesre?e, ki se je zgodila nedavno nazaj na AC proti obali (nekje pri Nanosu, ?e se ne motim) in sicer zaradi "goste megle" - ali bi aktivni tempomat "videl" te nesre?ne avtomobile in bi sam zaviral? Torej ali ta laserski tempomat vidi "skozi" meglo?

 

Imamo kak?ne informacije?

Napisano

tempomat ni laserski, ampak radarski (laser je za SCBS). Kaj bi se zgodilo je tezko rect, ker je odvisno od razlike v hitrosti pred tabo vozecega. Ce pa avti spredaj stojijo pa tako pozabi

Napisano

A nimajo te nove Mazde tudi nekaj laserskega?  :huh:

 

Ja verjetno je res tako, da bi vseeno po?ilo kljub mo?nemu samodejnemu zaviranju, saj so vozila stala na mestu, nekdo bi pa "pridrvel" s 100+km/h.

Napisano

Jaz sem z Volvotom enkrat vozil na obvoznici v zelo gosti megli. Radarski tempomat je deloval in zaviral avto. Se je pa recimo za 15 metrov ?e videla zadnja meglenka od avta pred mano. 

 

 

Napisano

Saj res - laser je za SCBS :)

 

Prav zanima me, ?e so v "tovarni" oziroma tam, kjer testirajo te radarske tempomate na vozilih, testirali delovanje tudi v megli in kako se je zadeva izkazala v praksi....sigurno je slab?a "vidna" pot.

Napisano

mislim da celo v navodilih pise, da v gosti megli ni nujno da bo radar delal

 

MRCC may not perform as expected due to factors such as the shape of the vehicle in front (some shapes do not reflect radar well, etc.), bad weather (rain, snow, fog, etc.), and road conditions (multiple curves, undulations, etc.).

Napisano

?e se vsi spomnimo prometne nesre?e, ki se je zgodila nedavno nazaj na AC proti obali (nekje pri Nanosu, ?e se ne motim) in sicer zaradi "goste megle" - ali bi aktivni tempomat "videl" te nesre?ne avtomobile in bi sam zaviral? Torej ali ta laserski tempomat vidi "skozi" meglo?

Tudi ?e vidi skozi meglo, kaj ti to pomaga, ko pa nato za tabo pride Romun v napol izpravnem in po mo?nosti ?e preobte?enem tovornjaku, ki se mu povrh vsega ?e je*e za vse okrog njega in te nato zradira s ceste... <_< Ko bodo vsa vozila opremljena s to zadevo, predvsem te?ki tovornjaki, potem bo pa to imelo smisel.  :)

12360_1.png
Napisano

Hm eno zelo zanimivo vpra?anje :)

 

?e se vsi spomnimo prometne nesre?e, ki se je zgodila nedavno nazaj na AC proti obali (nekje pri Nanosu, ?e se ne motim) in sicer zaradi "goste megle" - ali bi aktivni tempomat "videl" te nesre?ne avtomobile in bi sam zaviral? Torej ali ta laserski tempomat vidi "skozi" meglo?

 

Imamo kak?ne informacije?

 

Laserji na?eloma ne delajo v pogojih ko ti ne vidi? (ker so vidna svetloba) in SCBS nima niti dolgega dosega (zato omejitev do 30 km/h). Tako da v nesre?i verjetno ne bi kaj dosti vplival.

 

Kar pa se ti?e radarja - kolikor opa?am na moji trojki dela brez te?av tudi v nalivu in megli, tako da bi verjetno pomagal. Nima sicer zelo dolgega dosega - kolikor opa?am radar "opazi" avto pred mano ko je kaki dve 2 sek. varnostni razdalji pred mano. Tako da pri 130km/h se ne bi niti pribli?no ustavil, bi pa zbremzal dovolj da bi precej omilil ?kodo. 

 

Res pa je da mi ?e ni uspelo stestirati zaviranja v sili z radarjem (in upam da nikoli ne bom *tok tok*) tako da nimam pojma kako hitro se odzove ?e je pred tabo stoje?a ovira.

Napisano

Hm eno zelo zanimivo vpra?anje :)

 

?e se vsi spomnimo prometne nesre?e, ki se je zgodila nedavno nazaj na AC proti obali (nekje pri Nanosu, ?e se ne motim) in sicer zaradi "goste megle" - ali bi aktivni tempomat "videl" te nesre?ne avtomobile in bi sam zaviral? Torej ali ta laserski tempomat vidi "skozi" meglo?

 

Imamo kak?ne informacije?

 

Laserski SCBS se izklopi, ce je megla pregosta. Se mi je ze zgodilo. Zapiska in prizge se lucka na armaturi.

Napisano

Ja laserji v megli ne delujejo. Megla mi je ve?krat prekri?ala na?rte pri merjenju z laserskem daljinometrom v jamah. Mogo?e prime par metrov (?e to ne to?no), ve? pa ne, ker ni pravega odboja nazaj...

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Pred kaksno urco me v Vizmarjih ustavita policistka in policist z radarsko "pistolo" v roki... Ustavim... Pravi prometno in voznisko prosim... mu dam... Potem je sel za avto, kjer je bila policistka in sta ene dve minuti nekaj govorila... pride nazaj, mi da dokumente in vprasa se, ce imam to pod ogledalom na sprednji sipi kamero za snemanje voznje... Sem mu rekel da ja (mogoce je mislil, da je kaksne motilnik radarja)... Pa on pravi "srecno voznjo" in mi vrne dokumente... Potem je sel na drugo stran avta... ker nisem mogel takoj speljati zaradi prometa, spustim sovoznikovo sipo in ga vprasam, ce je bilo kaj narobe... da prehiter gotovo nisem mogel biti ... in ce mu je merilnik pokazal napako :) ... pa je rekel da ja... potem sva izmenjala se nekaj besed glede tega... in je omenil, da je ze slisal, da imajo ti merilniki z Mazdami probleme :) ... Ocitno je imel prvic tak slucaj :) ... Sta bila pa oba se zelo mlada... 

 

Aja... vozil sem po omejitvi... V kriziscu pri gostilni Jelen sem dal tempomat na 53 km/h ... tako da hitrost ni bila prekoracena :) ... 

Finder-20161110-141956.jpg

 

 

Finder-20161110-141543.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.