Skoči na vsebino

Nova sestica ima vgrajen "radar jammer" :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kakor je brati v medijih tole ne moti pi?tol vse povprek ampak v?asih pa ?e to tiste starej?e tako da verjetno spet ni tak bav bav. :)

Se bodo hitro znajdli in namesto pi?tol uporabili brzostrelko ali minomet, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Danes mi je na AC iz Ljubljane proti Kranju prvic odpovedal "radar jammer" :) ... Med voznjo s tempomatom je zapiskalo in se je ta naenkrat izklopil... na zaslonu pa naslednje obvestilo ...

 

IMG_8747-20160212-080111.jpg

 

Cez nekaj casa pa se tole:

 

IMG_8749-20160212-080346.jpg

 

Ko sem se zaparkiral pred sluzbo, sem videl, kaj je vzrok :)

 

IMG_8754-20160212-080428.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo to je dobro, ker na sestrinem c5 je bremzal ko so muhe gor uletavale

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo to je dobro, ker na sestrinem c5 je bremzal ko so muhe gor uletavale

 

 

Meni dosedaj se nikoli ni zatajil... Sem dobil tisto drugo obvestilo (Defog windshield...) ce je bila prednja sipa umazana ... a takrat recimo ne deluje samo samodejno priziganje dolgih luci ... pa pomoje se javljanje ovire v mrtvem kotu in lane assistant ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

v tem primeru ne delujejo dinamicne luci in lase assist. Sem ze imel to napako, pri meni so ze menjali kamero in pa racunalnik.

 

Za ovire v mrtvem kotu pa to nima veze, niti ni logicno, ker je to naprej usmerjena kamera.

Za mrtev kot sta radarska senzorja na vsaki strani v zadnjem odbijacu

Napisano

v tem primeru ne delujejo dinamicne luci in lase assist. Sem ze imel to napako, pri meni so ze menjali kamero in pa racunalnik.

 

Za ovire v mrtvem kotu pa to nima veze, niti ni logicno, ker je to naprej usmerjena kamera.

Za mrtev kot sta radarska senzorja na vsaki strani v zadnjem odbijacu

 

OK... mrtve kote res merijo drugi senzorji... LDWS je Lane Departure Warning System (opozorilo zapu??anja voznega pasu), HBC pa High Beam Control (avtomatske dolge luci)... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Radarski tempomat na Mazdi deluje res zelo dobro. ?koda je le to, da se ga lahko aktivira le pri 30+km/h. 

 

Bi bilo fajn imeti ta radarski tempomat, ki omogo?a vklju?itev le tega ?e od 0km/h in avtomatski menjalnik hkrati- sredi mesta v koloni vozilo vozi samo :) nastavi? hitrost na tempomatu 60km/h in samo sedi? in gleda?, kako lepo sam pelje!

 

Ta "Adaptive Cruise Control" omogo?ajo nekatere znamke, zgleda pa tako:

 

Napisano

Hm eno zelo zanimivo vpra?anje :)

 

?e se vsi spomnimo prometne nesre?e, ki se je zgodila nedavno nazaj na AC proti obali (nekje pri Nanosu, ?e se ne motim) in sicer zaradi "goste megle" - ali bi aktivni tempomat "videl" te nesre?ne avtomobile in bi sam zaviral? Torej ali ta laserski tempomat vidi "skozi" meglo?

 

Imamo kak?ne informacije?

Napisano

tempomat ni laserski, ampak radarski (laser je za SCBS). Kaj bi se zgodilo je tezko rect, ker je odvisno od razlike v hitrosti pred tabo vozecega. Ce pa avti spredaj stojijo pa tako pozabi

Napisano

A nimajo te nove Mazde tudi nekaj laserskega?  :huh:

 

Ja verjetno je res tako, da bi vseeno po?ilo kljub mo?nemu samodejnemu zaviranju, saj so vozila stala na mestu, nekdo bi pa "pridrvel" s 100+km/h.

Napisano

Jaz sem z Volvotom enkrat vozil na obvoznici v zelo gosti megli. Radarski tempomat je deloval in zaviral avto. Se je pa recimo za 15 metrov ?e videla zadnja meglenka od avta pred mano. 

 

 

Napisano

Saj res - laser je za SCBS :)

 

Prav zanima me, ?e so v "tovarni" oziroma tam, kjer testirajo te radarske tempomate na vozilih, testirali delovanje tudi v megli in kako se je zadeva izkazala v praksi....sigurno je slab?a "vidna" pot.

Napisano

mislim da celo v navodilih pise, da v gosti megli ni nujno da bo radar delal

 

MRCC may not perform as expected due to factors such as the shape of the vehicle in front (some shapes do not reflect radar well, etc.), bad weather (rain, snow, fog, etc.), and road conditions (multiple curves, undulations, etc.).

Napisano

?e se vsi spomnimo prometne nesre?e, ki se je zgodila nedavno nazaj na AC proti obali (nekje pri Nanosu, ?e se ne motim) in sicer zaradi "goste megle" - ali bi aktivni tempomat "videl" te nesre?ne avtomobile in bi sam zaviral? Torej ali ta laserski tempomat vidi "skozi" meglo?

Tudi ?e vidi skozi meglo, kaj ti to pomaga, ko pa nato za tabo pride Romun v napol izpravnem in po mo?nosti ?e preobte?enem tovornjaku, ki se mu povrh vsega ?e je*e za vse okrog njega in te nato zradira s ceste... <_< Ko bodo vsa vozila opremljena s to zadevo, predvsem te?ki tovornjaki, potem bo pa to imelo smisel.  :)

12360_1.png
Napisano

Hm eno zelo zanimivo vpra?anje :)

 

?e se vsi spomnimo prometne nesre?e, ki se je zgodila nedavno nazaj na AC proti obali (nekje pri Nanosu, ?e se ne motim) in sicer zaradi "goste megle" - ali bi aktivni tempomat "videl" te nesre?ne avtomobile in bi sam zaviral? Torej ali ta laserski tempomat vidi "skozi" meglo?

 

Imamo kak?ne informacije?

 

Laserji na?eloma ne delajo v pogojih ko ti ne vidi? (ker so vidna svetloba) in SCBS nima niti dolgega dosega (zato omejitev do 30 km/h). Tako da v nesre?i verjetno ne bi kaj dosti vplival.

 

Kar pa se ti?e radarja - kolikor opa?am na moji trojki dela brez te?av tudi v nalivu in megli, tako da bi verjetno pomagal. Nima sicer zelo dolgega dosega - kolikor opa?am radar "opazi" avto pred mano ko je kaki dve 2 sek. varnostni razdalji pred mano. Tako da pri 130km/h se ne bi niti pribli?no ustavil, bi pa zbremzal dovolj da bi precej omilil ?kodo. 

 

Res pa je da mi ?e ni uspelo stestirati zaviranja v sili z radarjem (in upam da nikoli ne bom *tok tok*) tako da nimam pojma kako hitro se odzove ?e je pred tabo stoje?a ovira.

Napisano

Hm eno zelo zanimivo vpra?anje :)

 

?e se vsi spomnimo prometne nesre?e, ki se je zgodila nedavno nazaj na AC proti obali (nekje pri Nanosu, ?e se ne motim) in sicer zaradi "goste megle" - ali bi aktivni tempomat "videl" te nesre?ne avtomobile in bi sam zaviral? Torej ali ta laserski tempomat vidi "skozi" meglo?

 

Imamo kak?ne informacije?

 

Laserski SCBS se izklopi, ce je megla pregosta. Se mi je ze zgodilo. Zapiska in prizge se lucka na armaturi.

Napisano

Ja laserji v megli ne delujejo. Megla mi je ve?krat prekri?ala na?rte pri merjenju z laserskem daljinometrom v jamah. Mogo?e prime par metrov (?e to ne to?no), ve? pa ne, ker ni pravega odboja nazaj...

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Pred kaksno urco me v Vizmarjih ustavita policistka in policist z radarsko "pistolo" v roki... Ustavim... Pravi prometno in voznisko prosim... mu dam... Potem je sel za avto, kjer je bila policistka in sta ene dve minuti nekaj govorila... pride nazaj, mi da dokumente in vprasa se, ce imam to pod ogledalom na sprednji sipi kamero za snemanje voznje... Sem mu rekel da ja (mogoce je mislil, da je kaksne motilnik radarja)... Pa on pravi "srecno voznjo" in mi vrne dokumente... Potem je sel na drugo stran avta... ker nisem mogel takoj speljati zaradi prometa, spustim sovoznikovo sipo in ga vprasam, ce je bilo kaj narobe... da prehiter gotovo nisem mogel biti ... in ce mu je merilnik pokazal napako :) ... pa je rekel da ja... potem sva izmenjala se nekaj besed glede tega... in je omenil, da je ze slisal, da imajo ti merilniki z Mazdami probleme :) ... Ocitno je imel prvic tak slucaj :) ... Sta bila pa oba se zelo mlada... 

 

Aja... vozil sem po omejitvi... V kriziscu pri gostilni Jelen sem dal tempomat na 53 km/h ... tako da hitrost ni bila prekoracena :) ... 

Finder-20161110-141956.jpg

 

 

Finder-20161110-141543.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.